Föregående · 227 · Nästa
Sv: Mora - MoDo 2022-11-25
{6870}: Jag tror att försvaret är osäkra med Nygren i mål och försöker kompensera vilket leder till att det blir tokigt då det blir alldeles för öppet.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Smart av honom. Ska vi bränna budgeten en aning så är det i år. Förra året så var HV så överlägsna att det hade varit en större risk. Det här året är det modo som imponerar mest. Öviksborna får se till att gå på matcherna så det blir mer publikintäkter för att kompensera satsningen.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag tänker lite såhär, vi hade lite problem med Einar förra året, men han växte ut till att bli en gigant i slutspelet med, kanske sitter mycket i huvudet för Marenis just nu och kan han få bort det så kanske han kommer bli en viktig pjäs för modo i slutspelet med..
Enda han har fått varit är årets hack kyckling både på forumet och i ÖA samt i hockeyvärlden.. jag är villig att tro att han kommer bara växa och bli en stor ledande figur när han börja slappna av lite i sitt spel och inte bara åka runt med tunga axlar
Enda han har fått varit är årets hack kyckling både på forumet och i ÖA samt i hockeyvärlden.. jag är villig att tro att han kommer bara växa och bli en stor ledande figur när han börja slappna av lite i sitt spel och inte bara åka runt med tunga axlar
+ 8
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Bad_Brett: Varför skulle det vara skämskudde att stå bakom mänskliga rättigheter och allas lika värde?
+ 8
Sv: MoDo - Östersund 2022-11-23
Bad_Brett: Om du byter lag (eftersom alla människors lika värde är trams) och slutar skriva här så blir alla vinnare
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Det ska vara en ren övergång - alltså inget lån. Smart rajtare som kan spela center och ytter. Breddar truppen, ökar djupet och konkurrensen. Billig. Öviks-pajk. Finns bara positiva saker med detta.
Har svårt att tro att vi är färdiga här, men det är en väldigt bra början. Dessutom så sitter trots allt inte Hinken helt lungt i båten, till alla surkukars förtret!
Känner man dock Abbots rätt så kan jag tänka mig att man dealat bort eventuella NHL-pengar med en sån här övergång. Men bara en känsla.
Har svårt att tro att vi är färdiga här, men det är en väldigt bra början. Dessutom så sitter trots allt inte Hinken helt lungt i båten, till alla surkukars förtret!
Känner man dock Abbots rätt så kan jag tänka mig att man dealat bort eventuella NHL-pengar med en sån här övergång. Men bara en känsla.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Folk har alltid haft en lite orimlig syn på pengar här i HA. Än mer sen en av Sveriges rikaste föreningar i HV71 trillade ner.
Historiskt sett så har man kunnat få loss riktigt bra spelare (på papper) för 2 mille. Bartosak, Kangasniemi och Belov gick loss för mindre.
Vi har en historik av att kunna skjuta till mer pengar efter jul också. Det handlar nog mer om hur marknaden faktiskt ser ut än om pengarna räcker till för oss.
Historiskt sett så har man kunnat få loss riktigt bra spelare (på papper) för 2 mille. Bartosak, Kangasniemi och Belov gick loss för mindre.
Vi har en historik av att kunna skjuta till mer pengar efter jul också. Det handlar nog mer om hur marknaden faktiskt ser ut än om pengarna räcker till för oss.
+ 8
Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}: hmm plats 63 alltså... Jag ändrade mig, kan du ta bort sammanställningen?
+ 8
Sv: J F Ks allsvenska tips
Håkkybåkky:
1 Monno 20
1 Mikael mjörnberg 20
3 Otto1 22
3 Från Hörnefors 22
5 Wnaslund 24
5 Rytter 24
5 Saleva 24
5 Hans Abrahamsson 24
5 Thomas Ros 24
10 Offside-Lennart 26
10 Icing-Ove 26
10 Sir 26
10 Jan-Erik 26
10 M Horava 26
10 Randy Marsh 26
10 Gerdin 26
10 Mattias karlsson 26
10 Henrik Lundgren 26
19 Bohus 28
19 Dundee 28
19 KRB 28
19 hompa90 28
19 Calleballe 28
19 Nieminen 28
19 Anna Anndersson 28
19 Jonathan nilsson 28
19 Mattias Ek 28
28 Padrone78 30
28 Werner 30
28 Gusse 30
28 Slaggaiplexi 30
28 Thors 22 30
28 MorganaLefaey 30
28 Betson 30
28 J F K 30
28 Robin Olausson 30
28 Vikingen 30
28 Christoffer bodin 30
28 Johan Svensson 30
28 Alexander Nilsson 30
41 JoseGonzales 32
41 tjerdo 32
41 Idbyn 32
41 SIF#29 32
41 S-vikaren 32
41 Nucky 32
41 MODOJohan 32
41 Robin Ztorken L 32
41 JEK 32
41 Foppatofflan 32
41 Per Hägglund 32
52 henkeiskogen 34
52 bengt88 34
52 KarateKing700 34
52 Silly 34
52 Bilyaletdinov 34
52 KB65 34
52 pean 34
52 Mats Wennerholm 34
52 Heyerdal 34
52 Mattias Persson 34
52 Stefan Holm 34
63 Mattias - 74 36
63 Håkkybåkky 36
63 Gäsp 36
63 Ben Perrault 36
63 Grötskalle 36
63 JanneG 36
63 SebastianH 36
63 Dempa 36
63 Skavsår 36
63 Dick Axelsson 36
73 Bad_Brett 38
73 Zup 38
73 Mr Goofy 38
73 Petey21 38
73 Gavelo 38
73 Strandarenan 38
73 Tarasov 38
80 Alfa337 40
80 Apelsin 40
80 Barnaby 40
83 Nybban18 42
83 nybban18 42
85 Frontschwein 48
1 Monno 20
1 Mikael mjörnberg 20
3 Otto1 22
3 Från Hörnefors 22
5 Wnaslund 24
5 Rytter 24
5 Saleva 24
5 Hans Abrahamsson 24
5 Thomas Ros 24
10 Offside-Lennart 26
10 Icing-Ove 26
10 Sir 26
10 Jan-Erik 26
10 M Horava 26
10 Randy Marsh 26
10 Gerdin 26
10 Mattias karlsson 26
10 Henrik Lundgren 26
19 Bohus 28
19 Dundee 28
19 KRB 28
19 hompa90 28
19 Calleballe 28
19 Nieminen 28
19 Anna Anndersson 28
19 Jonathan nilsson 28
19 Mattias Ek 28
28 Padrone78 30
28 Werner 30
28 Gusse 30
28 Slaggaiplexi 30
28 Thors 22 30
28 MorganaLefaey 30
28 Betson 30
28 J F K 30
28 Robin Olausson 30
28 Vikingen 30
28 Christoffer bodin 30
28 Johan Svensson 30
28 Alexander Nilsson 30
41 JoseGonzales 32
41 tjerdo 32
41 Idbyn 32
41 SIF#29 32
41 S-vikaren 32
41 Nucky 32
41 MODOJohan 32
41 Robin Ztorken L 32
41 JEK 32
41 Foppatofflan 32
41 Per Hägglund 32
52 henkeiskogen 34
52 bengt88 34
52 KarateKing700 34
52 Silly 34
52 Bilyaletdinov 34
52 KB65 34
52 pean 34
52 Mats Wennerholm 34
52 Heyerdal 34
52 Mattias Persson 34
52 Stefan Holm 34
63 Mattias - 74 36
63 Håkkybåkky 36
63 Gäsp 36
63 Ben Perrault 36
63 Grötskalle 36
63 JanneG 36
63 SebastianH 36
63 Dempa 36
63 Skavsår 36
63 Dick Axelsson 36
73 Bad_Brett 38
73 Zup 38
73 Mr Goofy 38
73 Petey21 38
73 Gavelo 38
73 Strandarenan 38
73 Tarasov 38
80 Alfa337 40
80 Apelsin 40
80 Barnaby 40
83 Nybban18 42
83 nybban18 42
85 Frontschwein 48
+ 8
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
KB: Var väl Fryckan och Zetterberg som påstod att VIK var bättre än MoDo samtliga matcher ifjol, och att vi bara hade tur😅
+ 8
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
{7639}: Alla i Ö-vik önskar under julen att Woody bara har en öm pungkula och kan lira vidare. Frycklund kommer dock att sova dåligt framöver...
+ 8
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
hompa90: Efter att ha tittat på situationen 50 gånger tror jag inte att det rör sig om en knäskada. Jag tycker mig se två olika moment:
1. Frycklund petar fegt på Woods högerskridsko så att han tappar balansen och faller bakåt.
2. I samband med att Woods faller glider såklart skridskorna framåt något. I detta läge grimaserar inte Woods illa. Helt plötsligt tar det dock tvärstopp och han ramlar rätt ner utan att glida. Detta kan rimligtvis enbart inträffa om en kraft i motverkande riktning sätts in. Det är i samband med detta som Woods börjar grimasera illa. Det är även nu som det ser ut som att Frycklunds klubba är mellan benen på Woods.
Helt otroligt fult om det stämmer. Men jag har svårt att se att detta skulle resultera i ett trasigt knä.
1. Frycklund petar fegt på Woods högerskridsko så att han tappar balansen och faller bakåt.
2. I samband med att Woods faller glider såklart skridskorna framåt något. I detta läge grimaserar inte Woods illa. Helt plötsligt tar det dock tvärstopp och han ramlar rätt ner utan att glida. Detta kan rimligtvis enbart inträffa om en kraft i motverkande riktning sätts in. Det är i samband med detta som Woods börjar grimasera illa. Det är även nu som det ser ut som att Frycklunds klubba är mellan benen på Woods.
Helt otroligt fult om det stämmer. Men jag har svårt att se att detta skulle resultera i ett trasigt knä.
+ 8
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
Bössa 68: Man måste en sådan här kväll hylla Näsén. Man kan tycka att han är temposvag och mindre bra defensivt, men killen har ett sjukt spelsinne och ett passningsspel för en mycket bättre liga. Påminner lite om Johan Åkerman på något sätt.
Passningen där till 2-1 som Bernhardt gjorde. Vet inte ens om han tittade upp. Han visste exakt var Bernhardt var och direktpassade på bladet.
Passningen där till 2-1 som Bernhardt gjorde. Vet inte ens om han tittade upp. Han visste exakt var Bernhardt var och direktpassade på bladet.
+ 8
Sv: Västerås - MoDo 2022-11-18
{7639}: På tal om Ingman och hans framfart, så bra han blivit, tycker han tagit enorma kliv
Dessutom roligt ihop med Norén 😁
Dessutom roligt ihop med Norén 😁
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Har du suttit och vibrerat i 17 omgångar nu för att få slänga fram det där?
Ingen imponerar väl nämnvärt i det stora hela än så länge, även om Modigs helt klart är på gång. Han har däremot en betydligt större roll i BIK än vad Marenis har här hos oss.
Ingen imponerar väl nämnvärt i det stora hela än så länge, även om Modigs helt klart är på gång. Han har däremot en betydligt större roll i BIK än vad Marenis har här hos oss.
+ 8
Sv: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2022-11-15
Blev glatt överraskad av Karl Umegård, vilken framtida spelare vi har där.
+ 8
Sv: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2022-11-15
Confusius: Stort av Fagervall i matchanalysen efteråt. Erkänner utan omsvep att MoDo var det klart bättre laget, Adam lät helt paff.
+ 8
Sv: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2022-11-15
Gusse:
Men det är ju ändå skönt för Klasen att han slipper Visp där han var för bra för laget och ligan. Skönt för honom att han får vara med i en kedja och skapa en jämngrå gegga med Brodin och Kruger.
Skulle inte byta deras första mot vår förstakedja, dom har ju varit helt dominanta idag och DIF:s har ju varit osynlig.
Men det är ju ändå skönt för Klasen att han slipper Visp där han var för bra för laget och ligan. Skönt för honom att han får vara med i en kedja och skapa en jämngrå gegga med Brodin och Kruger.
Skulle inte byta deras första mot vår förstakedja, dom har ju varit helt dominanta idag och DIF:s har ju varit osynlig.
+ 8
Sv: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2022-11-15
Bad_Brett:
Blir så less på Adam och Fredrik. När DIF går upp i ledningen så är dom bra och spelar ut oss, nu när vi kommer igen är det DIF som bjuder in oss.
Jag är sjukt imponerad över hur vi genomför matchen så här långt, det är väldigt märkligt att det är lika.
Faktum är att vi gjort DIF väldigt dåliga i denna match och deras målis har hållit dem kvar, medan våran kastat in ett par puckar tillsammans med försvararna.
Blir så less på Adam och Fredrik. När DIF går upp i ledningen så är dom bra och spelar ut oss, nu när vi kommer igen är det DIF som bjuder in oss.
Jag är sjukt imponerad över hur vi genomför matchen så här långt, det är väldigt märkligt att det är lika.
Faktum är att vi gjort DIF väldigt dåliga i denna match och deras målis har hållit dem kvar, medan våran kastat in ett par puckar tillsammans med försvararna.
+ 8
Sv: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2022-11-15
{9682}: Dom har alltså Ytterell i första backpar. Skulle han ens gå in på 6 backar hos oss?
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som vet var man kan hitta modos supporter grupp för de som i tex kan titta på matcher nere i t.ex skåne?
(Och ja jag hejar på Rögle men pappa hejar på Modo och gör det själv då också :) man får ju häka på 2 bra lag eller hur)
(Och ja jag hejar på Rögle men pappa hejar på Modo och gör det själv då också :) man får ju häka på 2 bra lag eller hur)
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Apråpå Håll of Fame!
Börje Salming vilken Legend?
Varning för starka bilder ...
Darryll Sittler hade det kämpigt att se Börje 😥
www.expressen.se/sport/hockey/nhl/salmings-tarar-hyllningen-i-natt/
Börje Salming vilken Legend?
Varning för starka bilder ...
Darryll Sittler hade det kämpigt att se Börje 😥
www.expressen.se/sport/hockey/nhl/salmings-tarar-hyllningen-i-natt/
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Vi är inte en position där vi har ett behov att ta in någon som är ”bättre än inget”.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Om nu Marenis och Modigs kommer ligga och ha samma poängsnitt dvs 0.5 PPG så vet jag vem jag väljer.
Marenis tillför rätt mycket egenskaper som inte Modigs har, han jobbar hårt och är lite småful och grinig på isen. I ett slutspel tar jag hellre med mig Marenis än Modigs.
Matchen senast var ju ingen höjdare för Modigs tycker inte han syndes så mycket, några aktioner med puck och något skott men eftersom det inte vart en öppen match så syndes han inte så mycket i spelet i övrigt.
Lite för modigs att bevisa att han är en bra spelare och att han inte bara var bra på denna nivå för att han spelade med Woods och Sam.
Om han nu är seriens bästa spelare och för bra för allsvenskan så ska han ju kunna leda och dominera en kedja på egen hand. Dit tycker jag han har ganska så långt och man såg inget av detta mot oss iaf.
Om nu Marenis och Modigs kommer ligga och ha samma poängsnitt dvs 0.5 PPG så vet jag vem jag väljer.
Marenis tillför rätt mycket egenskaper som inte Modigs har, han jobbar hårt och är lite småful och grinig på isen. I ett slutspel tar jag hellre med mig Marenis än Modigs.
Matchen senast var ju ingen höjdare för Modigs tycker inte han syndes så mycket, några aktioner med puck och något skott men eftersom det inte vart en öppen match så syndes han inte så mycket i spelet i övrigt.
Lite för modigs att bevisa att han är en bra spelare och att han inte bara var bra på denna nivå för att han spelade med Woods och Sam.
Om han nu är seriens bästa spelare och för bra för allsvenskan så ska han ju kunna leda och dominera en kedja på egen hand. Dit tycker jag han har ganska så långt och man såg inget av detta mot oss iaf.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Jo, men nu handlar det om två av de sämst dömda matcherna jag någonsin sett i allsvenskan. Jag förstår att du kommer med ditt we shall overcome, alla som förlorar gnäller på domarna osv.
Problemet är att de här två matcherna är rent ut sagt fördjävligt dåliga. Det är en sak om man har en kass domare som missar en del utvisningar, men när de konsekvent bara dömer åt ett håll blir det snudd på matchavgörande. Det var skandal igen.
Som sagt. Även om domarna är dåliga, så blir det hyggligt rättvist om de missar ungefär lika mycket åt båda hållen. Igår blev det parodi när både OP och Ingman i ren frustration rappar och crosscheckar BIK-spelare, men domarna har insett att de varit så katastrofala att våra spelare inte ens åker ut trots solklara regelbrott.
Problemet är att de här två matcherna är rent ut sagt fördjävligt dåliga. Det är en sak om man har en kass domare som missar en del utvisningar, men när de konsekvent bara dömer åt ett håll blir det snudd på matchavgörande. Det var skandal igen.
Som sagt. Även om domarna är dåliga, så blir det hyggligt rättvist om de missar ungefär lika mycket åt båda hållen. Igår blev det parodi när både OP och Ingman i ren frustration rappar och crosscheckar BIK-spelare, men domarna har insett att de varit så katastrofala att våra spelare inte ens åker ut trots solklara regelbrott.
+ 8
Sv: Silly season
Från Hörnefors:
Till saken hör att Marenis är väldigt disciplinerad, tar smällar utan att ge, minns någon sekvens där han fått en ojust smäll och någon går fram och klipper till honom men han svarar inte och vi får med oss tvåan.
Till saken hör att Marenis är väldigt disciplinerad, tar smällar utan att ge, minns någon sekvens där han fått en ojust smäll och någon går fram och klipper till honom men han svarar inte och vi får med oss tvåan.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Ja möjligen inte levt upp till förväntningarna men jätteflopp tycker jag är alldeles för starkt ord som bidrar till onödig polarisering 🤣
Ja möjligen inte levt upp till förväntningarna men jätteflopp tycker jag är alldeles för starkt ord som bidrar till onödig polarisering 🤣
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: det är ju bara du som nämner honom? Så det var en match av slutspelskaraktär och vi gjorde en heroisk insats och vann men modo har " enorma problem i matcher av slutspelskaraktär"? Aja jag ger upp. Känns bara trist ibland hur forumet nästan oavsett lyckas lägga fokus på negativa delar.
+ 8
Sv: Karlskoga - MoDo 22-11-05!
Bad_Brett: Inte optimalt alls. Men som du själv sa tidigare i tråden, så har vi råd att ha tålamod med honom. I den bästa av världar så kommer han igång i sinom tid, i andra fall så är jag övertygad av att han även är nyttig längre ner i hierarkin.
Oavsett så är det vansinne att skeppa någon innan vi ens fyllt på med typ två spelare till.
Oavsett så är det vansinne att skeppa någon innan vi ens fyllt på med typ två spelare till.
+ 8
Sv: Karlskoga - MoDo 22-11-05!
19MoDo21: Vi gör en riktigt bra tredje period. Karlskoga såg faktiskt trötta ut och orkade inte grisa lika hårt i tredje. Älskar moral i laget som tog oss tillbaka. Jag trodde inte på poäng idag. Är väldigt glad att jag hade fel. Tack Modo
+ 8
Sv: Karlskoga - MoDo 22-11-05!
Monno:
2-1 BIK inför tredje är ett bra läge med tanke på att vi haft 13 utvisningsminuter mer än BIK första 40.
Se till att få ett snabbt PP och måla där så vänder vi detta.
Årets bik är sämre än tidigare, känns inte alls lika spetsiga utan t.ex björka. Har snarare blivit mindre oroliga för dem oavsett resultat i denna match.
2-1 BIK inför tredje är ett bra läge med tanke på att vi haft 13 utvisningsminuter mer än BIK första 40.
Se till att få ett snabbt PP och måla där så vänder vi detta.
Årets bik är sämre än tidigare, känns inte alls lika spetsiga utan t.ex björka. Har snarare blivit mindre oroliga för dem oavsett resultat i denna match.
+ 8
Sv: Karlskoga - MoDo 22-11-05!
Tarasov: Tar man den crosscheckingen så ska man ta alla crosscheckingar. Bikaren har ingen balans. Dålig känsla av domaren där.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Verka som vi ska hissa Susses tröja 24 feb mot DIF, blir nått alldeles extra det.
Verka som vi ska hissa Susses tröja 24 feb mot DIF, blir nått alldeles extra det.
+ 8
Sv: MoDo - Vita Hästen 2022-11-02
Smurfen:
Han hade även en annan pass i anfallszon som var riktig vass.
Han hade även en annan pass i anfallszon som var riktig vass.
+ 8
Sv: MoDo - Vita Hästen 2022-11-02
Nucky: Nä men kan inte annat att imponeras av Norén, snacka om kvalitet.
Måste ha en given plats nu, så bra❤️
Måste ha en given plats nu, så bra❤️
+ 8
Sv: MoDo - Vita Hästen 2022-11-02
Rurik: Kan ingen vuxen gå in på kansliet och be dom byta måljingel!
Måljingeln är en dalaproduktion för småbarn och passar öht inte alls Övik.
Tacka vetja TNT när Werner gjorde mål eller Megadeath när Skröder nätade
Måljingeln är en dalaproduktion för småbarn och passar öht inte alls Övik.
Tacka vetja TNT när Werner gjorde mål eller Megadeath när Skröder nätade
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Man undrar om Löven-Jesus skrivit många av de där nordamerikanska kontrakten i dollar. Kan bli oerhört jobbigt för sponsorer och Umeå energi i vinter...
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: I intervjun med Sven i ÖA blir det rätt tydligt att de har svårt att hitta kemi med Marenis i andrakedjan. Säger att man vrider och vänder på allt eftersom de känner alla tre att de inte får ut max, kollar mycket video bl.a men säger också att "alla passar ju inte ihop".
Säger också att det inte är lätt för Marenis att komma hit och spela en hockey han inte är van vid som bygger på väldigt högt tempo i både passningar och fötter.
I VH fick han bära mer puck samt utnyttja motståndares misstag.
Efter att jag läst den intervjun känns Marenis än mer intressant för tredjekedjan ihop med AP och Södergran, där skulle han kunna få spela mer likt sin roll i VH med kontringar och vara mer puckhållare.
Sven verkar f.ö sakna Aagard enormt.
Jag tror Gradin kanske missbedömt marknaden lite och hade hoppats få tag på en ytter vid det här laget som ska gå rakt in i första, och att Aagard just nu bara är en nödlösning.
Säger också att det inte är lätt för Marenis att komma hit och spela en hockey han inte är van vid som bygger på väldigt högt tempo i både passningar och fötter.
I VH fick han bära mer puck samt utnyttja motståndares misstag.
Efter att jag läst den intervjun känns Marenis än mer intressant för tredjekedjan ihop med AP och Södergran, där skulle han kunna få spela mer likt sin roll i VH med kontringar och vara mer puckhållare.
Sven verkar f.ö sakna Aagard enormt.
Jag tror Gradin kanske missbedömt marknaden lite och hade hoppats få tag på en ytter vid det här laget som ska gå rakt in i första, och att Aagard just nu bara är en nödlösning.
+ 8
Föregående · 227 · Nästa

"Djurgården ligger tvåa i tabellen. Hockeyallsvenskan är en tuff liga som man inte springer igenom. Med det här poängsnittet så vinner de grundserien. "
Då hade de två poäng per match och skulle alltså vinna serien på 104 poäng? Jag kan väl känna att vi har ett högre snitt än vi sannolikt kommer att sluta på, men är det inte lite märkligt att man räknar bort oss???