Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
« Föregående · 1236437 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Hawerchuk: Två missade slutspel i rad. Hur ändrar vi på detta?
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Wayne Gresky: Alla är sopor idag, alla utom hemmalaget som spelar grymt fin hockey. Benen går hela tiden, till och med i PP... Och vad håller Suhonen på med när Näslund serverar honom öppet mål? Det är ingen jävla sightseeing det här. Gah...
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
"Väldigt hårt dömd utvisning"
Den syntes ju till min granne.
Den syntes ju till min granne.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
MODO har i särklass sämst passningspel i ligan, ytterst sällan en pass från egen zon till mittzon går hem.
Kom igen nu i PP
Kom igen nu i PP
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Kan inte Aravirta markera genom att skicka in Tuokko-Green-Hinote i PP nu. De andra formationerna gör ju ingen glad.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
spud: jo , hade hasse tagit emot pucken bakom mål och lagt ut den alt. spela till nån så hade detta mål aldrig skett.
Sen är det ett typiskt slumpmål helt klart
Sen är det ett typiskt slumpmål helt klart
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Jonsson,
Det där målet får gå in i slumpmåls genren, ingen lastas för det enligt mig.
Det där målet får gå in i slumpmåls genren, ingen lastas för det enligt mig.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
FITTA FAT...... Hasse för hellvete gör ett ordentligt jobb för en jävla gångskull..
Fan ska hasse johnsson spela för???
Fan ska hasse johnsson spela för???
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Wayne Gresky: ja men då måste dom gilla läget för att snacka och spela vanlig hockey fungerar tydligen inte..
Sen skulle modo behöva trampa mera skriskor för att ev. få utv. med sig
Sen skulle modo behöva trampa mera skriskor för att ev. få utv. med sig
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
spud: Arto suger lång peek
Nu måste modospelarna aceptera kubens låga nivå och spela därefter, för fortsätter modo ta utvisningar så e vi chanslösa
Nu måste modospelarna aceptera kubens låga nivå och spela därefter, för fortsätter modo ta utvisningar så e vi chanslösa
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Bad_Brett: Vad var det som Arto ville att Hinote skulle ut för? 2min slag på mot egna skridskor?
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa:
Hoppsan, Arto. Hehe. Alla Djurgårdare pratar likadant.
Hoppsan, Arto. Hehe. Alla Djurgårdare pratar likadant.
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa: Ja Kuben är fyrkantigare än vanligt. Och Arto är pinsam.
Rätt kul match att se när det är 5mot5 dock.
Rätt kul match att se när det är 5mot5 dock.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Ja jag som brukar försvara domarna ganska länge måste nog ifrågasätta domarn ikväll, väldigt märklig och väldigt dålig so far.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Nikki Nine: Hmm, jag brukar inte bry mig om domaren nämnvärt, men ikväll har han inte varit på topp. Vi har tur som har 1-1 förresten.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Det blir extra irriterande med en utvecklingsstörd partisk bisittare när han hela tiden hyllar den värdelöse domarens insatser.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Nikki Nine: kul stat.haha man förstår ju varför dif e så starka hemma, får man 25 pp i varje match så vinner man ;)
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Nikki Nine: hellvete, timmy måste hoocka tillbaka klubban för han verkar bara kunna floppa ut puckarna i mittzon.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa: Kuben har dömt sju hemmamatcher för DIF i år, sju segrar för DIF. Han har även som jag skrev förut dömt Modo i fyra matcher i år, och Modo har förlorat alla.
Lite kul statistik att reflektera över =)
Lite kul statistik att reflektera över =)
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Kuben vill synas. Och Artos Djurgårdshjärta skiner verkligen igenom.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Ånyo en billig utv. fan e det med kuben idag..
han har bestämt sig för att ge dif segern.
han har bestämt sig för att ge dif segern.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
MODOJohan: foppa lyckas inte med så mycket... ingen vidare form tyvärr
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
MODOJohan: Och där gör Kuben sitt första rätta beslut i att INTE ta ut Hinote.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
ÅNYO en Modo utv... Vi måste åka skridskor för att vinna denna match. Kuben har bettat på Dif
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa: Snyggt att två modospelare åker ut på raken efter mycket tveksamma situationer. När man ser på Greens utvisning så ser det mer ut som han håller klubban framför och killen tar ett felskär. Däremot så borde det väl varit utvisning på den andre spelaren som drog ner djurgårdaren.
Just nu så är man ruskigt irriterad. Så billigt och dessutom just innan modo skulle ha fått in en spelare.
Just nu så är man ruskigt irriterad. Så billigt och dessutom just innan modo skulle ha fått in en spelare.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa: 2 min lyfta klubba, i spel 4-5 där ribban brukar vara lite högre. Han kommer få ont i lungorna om han fortsätter i den stilen.
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
MODOJohan: VAD HELLVETE E DET, VI FÅR ALLTID SPELA 3 MOT 5????
Är det nån jävla oskriven regel, dömer alla domare bort modo? ja jag vet fan inte men vi måste vara överlägsen i statestiken att spela med 3 man på banan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det nån jävla oskriven regel, dömer alla domare bort modo? ja jag vet fan inte men vi måste vara överlägsen i statestiken att spela med 3 man på banan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Billig utv på Svarten. Och mål på den billiga.
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
JAAA!!!
Laurila min nya gulleplutt! Bra jobbat Laurila
Laurila min nya gulleplutt! Bra jobbat Laurila
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
spud: Vi kan ju ändå aldrig hota guld-kandidaterna MoDo Hockey :)
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
spud: så satans typiskt, va fan kan om bara inte förlora.
Nu blir de kämpigt
Nu blir de kämpigt
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Berka: Så länge det inte blir 3 är det dock bra, om TIK ska vara ett hot var 3 p borta mot RBK ett krav.
SUCK 3-4
SUCK 3-4
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MODO Hockey 2010-02-06
Poffa:
Hur var det den hette, den där klacken som hyllade Högardh? Det verkar vara dags för en återsamling.
Hur var det den hette, den där klacken som hyllade Högardh? Det verkar vara dags för en återsamling.
« Föregående · 1236437 · Nästa »