bisterfinnen: Har du sett nattens mål? Ett slumpmål direkt på tekning, ett två mot ett med klinisk avslutning och sedan avslutar de showen med att komma tre mot ett och leka ishockey. Wow!
Det var en idé han kläckte till en tröjtävling. Skulle tro att det har att göra med
1. Klubbmärket för MoDo vars kanter kan liknas vid eldslågor 2. Tvillingarnas hårfärg (BRAVO!) 3. Tvillingarnas energinivå och excellens (dom är "heta")
För er som har Viasat Hockey så vill jag bara påminna om kvällens höjdpunkt. 23.05 visas Columbus Blue Jackets mot Vancouver Canucks. Ett par inte helt okända rödtottar från Gullänget ska fortsätta sin jakt på första och andra plats i poängligan.
bisterfinnen: 0+2 på Daniel, fem pinnar tillgodo. Kan bli svettigt ändå när Corey Perry verkar ha flyttat in i ett höghöjdshus och livnär sig på hemohes.
Johnny Rocker: Hurricanes hjälpte han till nån extra pinne genom att plocka ut målisen. Osportsligt... Fast några 8 fick han inte ihop. "Bara" 3 blev det.
Bittesehr: Imponerande av tvillingarna. Har ni förresten kollat på "the Sedin story"? Ganske intressant. (Stackars Djoos har har nog inte glömt dem än...)
yngwie: Tveksam faktiskt om hur det blir med Nagy! Det var även min källa när jag frågade honom.. Även om han sa att han inte visste nåt i det fallet! Jag kommer att forska vidare i fallet :)
Inget snack om att det är en målskytt av rang även om man hoppats på att han kunnat bidragit mer i Kvalserien!
Nästa säsong har han inte heller nåt VM på hemmaplan som ligger och spökar i huvudet! :)
Örnen: Okay. Killen har ju spelsinne, men saknar en del i styrka och skriskoåkningen. Tyckte han gjorde sin bästa match nu senast då han fick centra 2 snabba slovaker så jag vill ha kvar han i Modo en säsong till
Håller med, ser gärna Rosen och Häggström kvar i truppen till nästa säsong. Blomqvist däremot gör nog bäst att gå tillbaka till Allsvenskan för han håller inte i Elitserien.
Tycker främst att det är försvaret som är vårat problem, och där är där vi måste bygga om mest inför nästa säsong.
Rytter: Absolut, backsidan behöver en ordentlig förbättring. Timmy,hasse,ae och Hållberg bör lägga av medans vi minns dom som bra hockeyspelare. Josefsson är jag tveksam till, under grundserien har han varit osynlig större delen men mot sämre motstånd i ks så har han varit bra, frågan är om han kan bli bättre ?
Sawchuk: Under säsongen kan jag inte hålla med dig om att vi hade svårt att göra mål. Vi kom delad 5a i Elitserien på antal gjorde mål. Men däremot kan jag hålla med om att det varit i perioder som målfabrikation verkligen fungerat.