Dundee: Fast Brynäs är inte bra heller. De slarvar bara mindre. Vi måste skjuta snabbare. Varenda spelare väntar för länge eller söker passning. Snabbare beslut, snabbare skott och sluta dutta.
{5647}: Ett kval är alltid ett kval. Spelar ingen roll hur dålig du säger alla är. Vad som helst kan hända i ett kval. Vi har allt att förlora hur tror du den här truppen med det självförtroende vi har ska hantera det?
Jag kan hålla med om att vi bör slå ett allsvenskt lag men jag är långt ifrån säker att det här laget klarar av den press som det kommer bli.
{5647}: kändes som det var någon meter offside på modomålet. Nu ser man inte pucken på tv'n. Men en modoit är nån meter inne mitt i banan medans det gruffas vid sargen. Vore intressant att se från annan vinkel så man faktiskt ser.
{7633}: Precis. Oavsett om man ska passa eller skuta så dräller man med pucken. De två senaste förlusterna där man spelat riktigt bra stundtals har nog ytterligare förstört självförtroendet. Dessutom verkar alla förväntade målskyttar ha blött krut.
Hahaha man kan bara skratta det är så jävulskt uselt så det finns inte. Och med detta spel ska vi klara av kvalet? Seriöst vi har inget I Shl att göra längre tyvärr.
{7633}: ja nu blir det nog Bold and the beautiful, downtown abbey eller annan menlös serie. Vågar inte byta till något bra. Risken är att huvve sprängs om man går från den här icke-underhållningen till någon favvo-serie
Dundee: varför tjafsar du om det hela tiden? Har du sett någon allsvensk match? Nu har Brynäs gjort två mål man inte kan försvara sig mot. Det första när man plockar bort vår försvarare och det andra på en turstuds. Inget man kan försvars sig emot.
Det sista är bara en målvaktstränare av gigantiska mått. Byt Bjurö nu.
Det är ju inte så att Brynäs behöver förta sig direkt. Skamligt dåligt. Som jag sade tidigt i första. Vi är ju metervis felplacerade överallt på planen.
1-4. Förlust igen som väntat. Tror inte kval blir lika lätt som många verkar tro heller. Vi har bättre lag på pappret än lagen i hockeyallsvenskan men det spelar ingen roll. Spelmässigt är vi inte bättre än AIK och Tingsryds. Mentalt skiljer det nog en del när man spelar för att hålla sig kvar och för att gå upp också.
{5647}: Så du tror på fullaste allvar som vi spelar idag skulle vi leka hem ett kval??? Då får du nog gå till specseavers och fixa brillor. Vi har skjutit 6 skott på mål efter halva matchen. Det står 1-4 vi är förnedrade mot ett dåligt skadeskjutet Brynäs.
Robin Ztorken L: Han spelade fram till frilägen sist. Han är inte bra, men säger man att han är en av de sämsta kan man inte ha varit med länge. Morrison, liket och massor av andra har varit så mycket sämre.
{5647}: Wildeklass på honom, samma kategori av nyförvärv. Man undrar varför han finns kvar?
Det bästa med detta är att Svarten nu MÅSTE värva rejält. Annars blir det derbyn met TIK och Löven med fler nästa säsong. Kunde i och för sig vara kul. Det är roligt att se sitt lag vinna någon match,då och då. Det kanske vi skulle få uppleva då...möjligen.
Robin Ztorken L: Tycker du att han är lika dålig som wilde då vet vi alltså klassen på dig. Tack, nu fallet bitarna på plats. Förväntar mig snart att du jämför Foppa med Possler också.