Paddan:
Tja, jag lär väl åka dit för att försöka lista ut vilka spelare som är vilka. Kanske ta lite kort för de som inte kan närvara, snacka lite skit med de andra som lär vara där OCH inse att det är fasen så kallt att se på den första isträningen.
Paddan:
Inte kan du väl låta något så bagatellartat som sömn komma i vägen för att vara på den första isträningen? I så fall så är du inget hardcore-fan.
Frisco:
Jävla svensklärarinna. Om du inte är snäll så blir det varken kort eller bilder för din del.
westerlind & NuMo:
Skönt att två så rutinerade skribenter ställer sig bakom mig i denna svåra tid. Det tackar jag ödmjukast för.
Martin S:
Timander har ju två kontrakt. Påhlsson har väl mig veterligt ett år kvar på sitt kontrakt. Eller räknar jag fel i hastigheten?
"- Vi skall göra en ordentlig träning och det blir definitivt inget "lull-lull" hälsar Harald...
Med på träningen är också Alexander Steen, Pierre Hedin, Markus Näslund, Daniel och Henrik Sedin och Peter Forsberg."
Undrar just hur mycket pressfolk det kommer att vara där som är intresserade av att intervjua Peter om vilken som blir hans nästa klubbadress.