Fan vad stolt jag är över grabbarna! Det här är den skönaste segern på hela säsongen! Viktigt att visa lillebror vilket lag som regerar! Tack och egentligen skiter jag i om HV piskar oss, så länge vi ströp Timrå så är jag glad! HELA HS klapp klapp klapp, hela HS!
Skönaste segern på säsongen?? Eftersom jag inte levde -79 så törs jag säga att det här är den skönaste segern hittils i livet!! Att slå ut Timrå gör ALLT och en hel del till
Var länge sedan man var så här glad. När det behövdes som mest så stod laget upp och spelade som man är vana att se dom göra. Man kan inte annat änn att vara stolt över grabbarna, vilken match och villja. Nu ser vi fram emot Semin.
Sedan vill jag även säga att jag är oerhört imponerad över timrå, och det kunde lika gärna varit dom som gått till semi final. Men vi syns ju igen nästa säsong.
Jag håller med Johan, nu spelar det fan ingen roll hur det går i resten av slutspelet, det viktiga var att vi vann över Timrå och att alla Timrås fans som verkligen inte förtjänade bättre får sörja. (Till er vettiga Timråfans: lite kanske jag kan känna med er ändå, då...)
Får vi tillbaks Morris nu så kan vi bli livsfarliga. Eller egentligen så är SMS-kedjan vår nyckel till framgång. Utan en framgångsrik förstafemma så är det nog tyvärr så att det blir vår road to perdition.
Grattis MoDo, jag tror HV får det svårt mot er..förutom Färjestad tror jag ni var de svåraste motståndarna vi kunde få...extra grattis till Horava i förra matchen..tur ska bra lag ha, modo är ett bra lag..
Mat, ja. Eftersom de som ansvarar för kioskerna hade snålat och bara köpt in korv så att det skulle räcka kvartsfinalen ut fick jag aldrig min andra middagskorv...förjävligt.
Berka: Umeås tomma och mörka gator fick höra "Vad, vad, vad var det?" ikväll. Den bästa ramsan som hörts på dessa breddgrader sedan Teg spelade i hösta serien....
Behöver jag tillägga attt O'Learys samlade 3-4 TIKar hade utrymt lokalen innan man hann vända sig om efter målet?
Svartvadet fick ej det avgörande målet enligt statistiken från Modos hemsida.
Sudden death2-1 Lagstraff MODO (Oscar Steen) Modo kommer två mot där Oscar Steen passar över till Per Svartvadet som slår in pucken i mål och Modo är i SEMI-FINAL!