Frisco: Det är härligt att vara tillbaka i gammal god form. Hörde dessutom genom en säker kallkälla att även westerlind skulle vara på gång tillbaka in i matchen.
65selander: Skönt o skönt vetivälfaen men man är i alla fall tillbaka. Apropå Brynäs så ser ni ut att åter gå en tung säsong tillmötes. Jag håller lillfingret för er och hoppas att ni slipper lag som Sundsvall och Leksand framledes.
MoDo har redan vunnit grundserien men Timrå kommer att skugga in i det längsta för att sedan slå ett riktigt fult krokben på lillebröderna.
[För Magnus Wernblom var det premiär i den svartgula dressen. Och i allsvenskan. – Jag tror mycket på det här laget. Framför allt så har vi fyra jämna formationer, det är det som är styrkan, säger Magnus Wernblom som inte saknade vare sig pulsen i elitserien. Eller spel med världsstjärnan Peter Forsberg i Modo. – Nu spelar jag i Skellefteå, hade han spelat här så hade det naturligtvis varit roligt, säger Wernblom med ett leende.]
Med tanke på att det är F1 alldeles för tidigt i morgon så får det bli ZZZZ för min del också. Skall bli intressant att se kvalet på den helt nya banan.
F1? Jag hoppas jag sover tillräckligt länge så att jag inte riskerar att se det spektaklet. Däremot hoppas jag att vaknar innan matchen mellan mitt kära Man C och Arsenal startar på C+.
Varje match ett steg närmre att bli av med Keegan!
mike66: "Ganska ointressant pres. Men om man ska var lite postiv så var det mer bokstäver i den än i westerlinds."
Det gäller att kunna komprimera informationen - Den är anpassad efter bildningsnivån på de som huserar här: 100% som läst min presentation har läst 100% av min presentation. Det är jag till 99% säker på.
slashpuppie: Jojo, min lillesyrra är också en såndäringa sjuttiotalist. Själv tycker jag nog att det ändå måste vara de gamla nittonhundrafemtiosexorna som har haft de största framgångarna ute i det idrottsliga livet ändårå.
westerlind vill bada...hmmm....jag kan se westerlind med en öl i ena handen och en cigarett i den andra när han står med badkallingarna på i vattenbrynet....
Paddan: Jomenvisst, den däringa tragiska händelsen har för alltid etsat sig fast på våra hornhinnor. Men han som jag har på presen är inte Ronnie utan Gunnar som också gick bort samma år fast i cancer och de körde för samma stall.
Apropå F1 så ser jag nu att det faktiskt finns en gb för att snacka om sånt här i, men det skiter jag i. Har jag satt igång diskussionen här på Modo-sidan så tänker jag faen i mig avsluta den här också - sådäså...
Godnatt!
[bild]www.sportforum.se/images/kabra.gif[/bild]