MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
« Föregående · 1421395 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gustafsson: Jag hoppas inte vi spelar på resultatet i den här perioden.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gbg: Jo visst, men det känns rätt bra. Man ska även tänka på att TIK tappat Hagos och Önnerud, förvisso inte spelare som tillhör ligans bästa. Men I Tik får de hyffsat med tid som nu andra ska ta, och det laget kryllar inte av spelare som kan axla en större mantel.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
spud: Men nu har man "bara" en uddamålsledning och då vet vi ju alla hur det brukar gå. Hoppas verkligen att Modo är taggade när de kommer in igen och gör 1-2 snabba så att man verkligen kan börja hoppas.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Redan i mitten av första börjar MODO spela det spel man spelade(hattrick) i Timrå. Tung forechecking på TIKarnas svaga backar, där får man slag på jyckarna och det ordentligt.
Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gustafsson: Vi har tappat oroväckande många ledningar i sista perioden hemma
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
bisterfinnen: Vågar verkligen inte hoppas på någonting, blir väl säkert max 1 poäng ikväll med bara för att jävlas.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
spud:
Satt i bilen på väg hem och svor över 0-2 och övervägde att ge fan i att slå på tvn. Kommer hem och får se ett frejdigt spelande MoDo och en fin liten vändning på steken. Vad hände??
Satt i bilen på väg hem och svor över 0-2 och övervägde att ge fan i att slå på tvn. Kommer hem och får se ett frejdigt spelande MoDo och en fin liten vändning på steken. Vad hände??
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
spud: Märkligt att Timråspelare tillåts spela med två klubbor.
Det kommer att bli en svettig tredje. Minst sämst vinner.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
spud: Håller med om Ahnelöv. Klumpfoten verkar ha gått ner i vikt.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Ja härligt, jag var bara tvungen att gå in och se till att det inte blev nåt troll när du tog ut segern i andra perioden för tidigt.
+ 3
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: Måste säga att Ahnelöv bara växer och växer. Han spelar jävligt bra och ser till att marginalerna med sig.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: Fan vad Pöck spelade bra det här bytet. Härligt Hannula.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: Märklig taktik att låta räkan skjuta från alla dåliga vinklar som erbjuds.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Gustafsson: Satsade nyss en hundring på att Schremp gör nästa mål. Han är inne i ett stim nu. (Stim är mer än noll.)
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
TIK har en liten vana av att släppa puckar efter att de tagit TO. Tror jag. Hoppas jag. Vill jag.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Tur man jobbar. Då kan man skylla på det för att inte orka följa matchen längre än så här.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Lumber Jack: Tagit ledigt? Jag undrar själv. Hur kan Modo spela sämst när det gäller som mest? Och hur kan man vara så ostabil i sitt spel? År och efter år... och jag köper inte snacket att det är många nya spelare som ska spela ihop sig etc.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Ok. Ordvalet kanske var fel på en finnjävel. Jag blev provocerad, dessutom är finnpajsare ett kärvänligt ord. Fast han är väl en simpel svenne skulle jag tro.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: app,app app. Finnpajsare borde leda till att du blir avstängd ifrån hockeysnack i 3 matcher.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: Vart är laget som höll på att ta en trea mot LHC och DIF?
+ 1
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
spud:
Både blindside tackling i huvudet samt rasist attack av Hedström samtidigt, måste ju bli livstidsavstängning, undras vad Nyström och Ek kan skriva om detta!
Både blindside tackling i huvudet samt rasist attack av Hedström samtidigt, måste ju bli livstidsavstängning, undras vad Nyström och Ek kan skriva om detta!
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Daniel Larsson ser ut som en jävla finnpajsare.
Nu får man hoppas att Uffe inte är lika usel att prata i pausen, som laget spelat hittills. Annars är risken att ingen förstå vad han mummlar om.
Nu får man hoppas att Uffe inte är lika usel att prata i pausen, som laget spelat hittills. Annars är risken att ingen förstå vad han mummlar om.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: DEt var välförtjänt. Men TIKs PP var då inte särskillt vasst.
Modo har dock inte scoutat särskillt väl, man släpper Vampola i 2 frilägen.
Modo har dock inte scoutat särskillt väl, man släpper Vampola i 2 frilägen.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
MorganaLefaey: Det ser bra ut. det kan i alla fall inte bli sämre.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
NuMo: Har ingen som helst aning om hur matchen är. Radioprataren är under all kritik. Tror jag får mer info från Swehockey eller Hockeyligan.
Men får väl se matchen i efterhand om man nu vinner. För på er så låter det inte som man skall se den för att det är en bra match.
Men får väl se matchen i efterhand om man nu vinner. För på er så låter det inte som man skall se den för att det är en bra match.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Nu blir väl Anton Hedman avstängd för den ..he he
+ 4
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
Matchstraff och avstängning på Hedström för den där proppen!
+ 1
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Måste bli avstängning för Hedström. Man är ansvarig för sin kropp även om det inte var avsiktligt.
+ 2
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
supertrött: Två tikar måste stängas av. Ingen lyfter blicken och båda kommer från blind side.
Vågar någon journalist föreslå 100 matcher, minst?
Vågar någon journalist föreslå 100 matcher, minst?
+ 8
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
MorganaLefaey: öppna spjäll egen zon. Vi är otroligt sårbara när motståndarna vänder spel.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
yaqop: Tror nog det var så. Sen undrar jag vad puckar höger och puckar vänster är för något. Men det kanske är något som man gör på bandyplan.
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2011-11-01
MorganaLefaey:
Undrade också över frislaget, tog den i muren?
Undrade också över frislaget, tog den i muren?
+ 1
« Föregående · 1421395 · Nästa »
