Allsvenskan 2013/2014
Kan jag inte få vara Sam Malone åtminstone...?
Redigerad kommentar
Kungserie det där! Vad blev det av Kirstie Alley förresten...?
Går det några av den där lite småmysiga typen av serier nu också...?
Det märks att man zappar desperat på tv:n nu innan hockeyn drar igång
Redigerad kommentar
Och jag som tyckte det var en bragd att sitta uppe och uggla till Macahan mitt i natten....
Snackar man bästa serien kan man ta sig i kragen och se Breaking Bad (börjar igen nu den 11 augusti) den är så fruktansvärt välgjord och genialisk!
Sen kan man se Game of thrones, Californication,The wire, Sopranos, Rome, Generation kill, Band of Brothers, Sons of anarchy (även om den är lite väl naiv och icke trovärdig ibland), Homeland, Dexter, Lilyhammer oh South park.
Hade du sagt Sommar med Ernst hade jag strukit dig från vänlistan :-)
Med en liiiitet stänk av Catherine Zeta-Jones
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sen kan man förstås ha synpunkter på ifall det gått så långt att klubben hade gått i graven och Z:a trots möjlighet att kunna förhindra det inte gjort det. Man bör dock isf vara ödmjuk inför det faktum att man långt ifrån har tillgång till hela bilden, alla omständigheter bakom ett sådant beslut, innan man dömer.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nu jävlar måste et till kraft och rättartag!
Ska Timrå IK skapa intresse krävs nya höjder! Här behövs utrotning av varenda liten tillstymmelse till glidarmentalitet! Här krävs sönderrivna och småblodiga matchställ redan till premiären! Timrå IK måste dofta svett, liniment och typ galen pitbull!
Lagets snällaste spelare måste få bröderna Hanson i filmen Slagskott att framstå som trötta flickscouter!
Inställningen måste vara så fundamentalt stenhård att motståndarnas vattenflaskor fryser till is och att domarnas pipor darrar av skräck inför varje beslut!
Jag vill se tränare som kommer till fyspassen med slagsmålshack i öronen, åkande i oskattade bilar som man snott och smugglat ut från Ryssland! Kalla huggormar som mellanmål ska kännas som lyx!
Spelarna ska inte bara skotta sin egen garageuppfart innan man tar sitt fordon till träningen. Man ska skotta hela gatans och alla sponsorers! Och spelarens fordon ska givetvis baseras på insats!
10 gjorda mål = Trasig cykel.
20 gjorda mål = Mindre trasig cykel.
30 gjorda mål = Dumper eller bulldozer.
40 gjorda mål = Diesel till fordon ovan.
Vi supportrar måste också passa in i bilden. Att kroniskt lifta till alla bortamatcher med långtradare som kör massa, lut eller timmer är grunden. Halva lönen bör gå till supporterprylar. Det som blir kvar efter hyran, (Varför inte bo gratis i tältläger runt Eon?) kan man köpa Explorer för.
Nu knyter vi alla nävar och ger världen ett TIK-flin som får Bobby Hull och Clark att framstå som sockerdrickakillar!
Raise from hell!!!
Du ska få ett fikon.
Det är nog mycket tack vare honom så många skrev på för oss;
Såg att NK är ledig och villig att spela utomlands ett tag till.
Förstecenter,någon?
Funderar på vilka man kommer använda som centrar den kommande säsongen. Molinder, Hult och Bergström känns som tre naturliga val. Vem tar hand om fjärdelinan, Boyce?
De av oss som uppskattar HS har nog ungefär den relationen och distansen till forumet. Det är helt kravlöst och jag väljer helt själv när jag vill titta in här och slänga lite käft. Ibland är det berikande, ibland lite småkul, ganska ofta den här tiden på året rätt trist och någon gång då och då faktiskt jävligt låg nivå och provocerande uselt.
Men då loggar jag bara ur och skiter i det. För det som pågår härinne är nämligen inte mitt "riktiga" liv. Det är vänner jag mestadels inte träffat irl, personer min familj och vänner inte har någon som helst relation till. Min lilla tillflyktsplats när nörden i mig behöver bli förstådd, ett behov som inte till fullo tillgodoses i mitt "riktiga" liv.
Redigerad kommentar