Apropå nånting...
« Föregående · 2527863 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Hållander kommer att bli ett grymt bra tillskott med klubbhjärta! Roligt att höra att han är klar snart då :) Hoppas att han får spela med Lander och Dahlen. Tycker det verkar vara en intressant kedja.
Förövrigt är jag övertygad om att Skellefteå vinner SM guld och vänder på samma sätt som mot Örebro. Men det kan gå till 7 matcher denna gång. Guldet ska till Norrland
Förövrigt är jag övertygad om att Skellefteå vinner SM guld och vänder på samma sätt som mot Örebro. Men det kan gå till 7 matcher denna gång. Guldet ska till Norrland
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Hörde att han landade på svensk mark igår, med sitt bohag. He’s back, baby!
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever:
Jo, jag är ännu sämre. Sämre än sämst. Bara att kolla på mina GIF-tips hittills i år. Helt åt h-e.
Jo, jag är ännu sämre. Sämre än sämst. Bara att kolla på mina GIF-tips hittills i år. Helt åt h-e.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Horace76c:
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Varför presenteras inte Hållander? Trodde det va för att han spelade AHL slutspel men hans lag kom sist och deltar inte i nått slutspel.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Märkliga inlägg och konversationer här igår, men kvällen slutade i alla fall med en rättmätig seger för SAIK och hockeyns bästa.
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hörde i Sanny och MadHawks podd att Brynäs hade bland de dyraste trupperna denna säsong, det är komiskt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Kaxiga vi?? Vi är ÖDMJUKA som få efter den resa vi har gjort. Kolla upp det ordet du också, det skulle göra dig gott i längden.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SÅJA var det ja . Rättvisa och lite spänning kvar i finalen , nu kan man ju titta på lördag . Nu ska jag sova och utan att nämna något namn så bör fler göra detsamma
+ 10
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Stackare, stackare.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Man vill inte bjuda frustrerade allsvenska supporter någon medvind men Växjö suger!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Gå från en SM-final pga att börja jobba tidigt var det jag menade. Du skriver ju femton inlägg i halvminuten så du får ha koll pa vad du skriver till vem
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är inte här för att skriva om Brynäs btw.. Inte konstigt när en klubb med en sån dålig standard blir kaxiga efter dom når topp 6 för första gången på 20 år..
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Inget du behöver fundera över med ditt bruna jävla inavlade lag. Dra åt helvete och lycka till mot Västervik 😂😂😂
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Haha. Inte konstigt att brownass är där de hör hemma med supportrar som dig. Hoppas ni blir kvar i lingonserien för evigt
+ 7
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Inser du inte att jag inte bryr mig vad du skriver om Brynäs!? Du person angrep mig vilket gjorde mig irriterad...Du är barnslig som satan
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Hr inte mycket till övers för Brynäs, men trodde ni var läskunniga. Har inte skrivit att Lakers spelar roligt.
Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.
Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Du är uppenbarligen i behov av stöd. Liksom din förening.
Jag lovar att jag sett fler Växjö-matcher i år än du sett i ditt liv.
Imponerad av att dom tagit sig dit dom gjort med sin forwardsuppsättning. Botten fem
I SHL i år.
Jag lovar att jag sett fler Växjö-matcher i år än du sett i ditt liv.
Imponerad av att dom tagit sig dit dom gjort med sin forwardsuppsättning. Botten fem
I SHL i år.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pissiga domare igen.
Domaren som tar utvisningen på Lowe eller Cooper har klockren vinkel syns tydligt, väljer tripping på årets rättsligaste bentackling. Vilken sopa!
Men Lärking då?
Varför påtalar inte dom att situationen bör granskas för större straffet?
Vill kanske inte att deras skitbra förutsättningar ska påverka matchen?
Så får se crosscheckingen som ger tvåa på Saik…
Så glöm det argumentet….
Zebrorna är usla…
Domaren som tar utvisningen på Lowe eller Cooper har klockren vinkel syns tydligt, väljer tripping på årets rättsligaste bentackling. Vilken sopa!
Men Lärking då?
Varför påtalar inte dom att situationen bör granskas för större straffet?
Vill kanske inte att deras skitbra förutsättningar ska påverka matchen?
Så får se crosscheckingen som ger tvåa på Saik…
Så glöm det argumentet….
Zebrorna är usla…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Hassan: iofs så är det klockan 11 på en torsdag kväll.. Vissa har barn eller måste jobba tidigt imorgon antar jag
Sv: Apropå nånting...
Andersson: ja men de har förtvivlat svårt att komma in mot mål. Plastsjö lär väl få ett slumpmål
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: kul om den hade varit i sudden , match 7 . Fast torskar saik är de nästan kört förvisso
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sigge: hur kan den billiga puffen ge utvisning i finalen på övertid i match 3?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Tänk om man hade stora stålar som man inte visste vad man skulle göra med!!! Då skulle jag köpa Möller och Pudas o skänka dom med full lön till Timrå!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 2
« Föregående · 2527863 · Nästa »

Johan Garpenlöv har hjälpt Djurgården till den hockeyallsvenska finalen.
Nu jobbar sportchefen K-G Stoppel på att behålla honom och det nuvarande ledarteamet ? oavsett vilken serie Djurgården tillhör nästa säsong.
? Det är fokus på att gå i mål med det, säger Stoppel i Expressens podd Hockeypuls Extra.