Apropå nånting...
« Föregående · 2541648 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Växjö vibbar från de finska fansen.
Måste bli tillsagd att dom ska göra ljud
Måste bli tillsagd att dom ska göra ljud
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Han är inte ens anmäld i truppen, så han kommer inte få stå nån match troligtvis. Han är bara med om någon av nuvarande målvakter skulle skada sig.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: En Lundqvistspecial med extra Kenny Jönsson.
Eller varför inte VM 98, jag är förbundskapten kom hit nu Peter.
Eller varför inte VM 98, jag är förbundskapten kom hit nu Peter.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: " Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander"
Tror Samhall var smart och plockade med lillebror Nylander för att få med storebror när Toronto blev utslaget. Nu brukar ju William allt som oftast ställa upp i VM, men nu blir det nog ännu mer givet när han får spela med brorsan på seniornivå för första gången.
Tror Samhall var smart och plockade med lillebror Nylander för att få med storebror när Toronto blev utslaget. Nu brukar ju William allt som oftast ställa upp i VM, men nu blir det nog ännu mer givet när han får spela med brorsan på seniornivå för första gången.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Självklart. Den känslan har jag inte några planer på att försämra om jag får bestämma 👍
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
"Zoogin förresten, är du hästintresserad? Som nån jävla liten flickscout
"
" Depeche Mode.
Kärringmusik för just kärringar!🤮🤮🤮🤮
Stoppa alla plågsamma syntförsök!🤢
"
Dags att ställa Modanodippen åt sidan nu.
"Zoogin förresten, är du hästintresserad? Som nån jävla liten flickscout
"
" Depeche Mode.
Kärringmusik för just kärringar!🤮🤮🤮🤮
Stoppa alla plågsamma syntförsök!🤢
"
Dags att ställa Modanodippen åt sidan nu.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Vi får skylla på att dom inte är påkopplad pga motståndet. Men det är inte bra.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Zoogin förresten, är du hästintresserad? Som nån jävla liten flickscout
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Chris "jag-är-expert-på-ALLA-spelares-moderklubbar-genom-alla-tider Härenstam. Som att NÅGON skulle bry sig??
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Nej vi ska spela som Växjö. Tråka ut motståndare, fans o hela världen o vinna med max nåt mål.
Jag fattar varför Lander o Dahlén inte är med. Sörensen är en stjärna, liksom De la Rose. Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander, Fabian Z mfl.
Schweiz vinner VM guld tror jag eller Finland.
Jag fattar varför Lander o Dahlén inte är med. Sörensen är en stjärna, liksom De la Rose. Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander, Fabian Z mfl.
Schweiz vinner VM guld tror jag eller Finland.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Blir problem senare när motståndarlaget gör 3 snabba , typ Finland , Tjeckien , Kanada Usa .Sverige verkar ju knappt ens kunna göra mål mot b-lagen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jonas är hyfsad . Tur att VM inte var i Schweiz för då hade alla klockor stannat när Härenstam kör igång
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha just jävlar. Jag borde ha besinnat mig 🙈😆😅
Chris Härenstam - TV Pucken forever!
Chris Härenstam - TV Pucken forever!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det är ju Härenstam. Vad förväntar du dig?
Världens sämsta kommentator.
Världens sämsta kommentator.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9566}: "En av säsongens bästa spelare." Jojo, känns ju påläst och färdigt av kommentatorerna där??
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Fel träff men det räknas också.
F.ö vilket skitlag Samhall har satt ihop. Bara för det lär dom väl väl vinna men hur det ska gå till vet jag inte…
F.ö vilket skitlag Samhall har satt ihop. Bara för det lär dom väl väl vinna men hur det ska gå till vet jag inte…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jag växte också upp då, minns ärligt talat ingenting om att det skulle vara företrädesvis ett kön som lyssnade på DM. Men du växte väl upp i nån trollby där inavel och inskränkthet härskade. Låter så iaf
+ 6
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi behöver den där värvningsbomben nu. NU! Denna silly season börjar spåra ur 😁
+ 13
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, absolut inte, men när jag växte upp på 70- 80- talet så var det bara tjejer som gillade Depeche Mode.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Det är helt ok att bara konstatera att man inte har samma musiksmak utan att för den delen uttrycka sig på det viset.
Men du tycker antagligen att du är en hårding själv, en riktig karlakarl
Men du tycker antagligen att du är en hårding själv, en riktig karlakarl
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Alltså Depeche Mode.
Kärringmusik för just kärringar!🤮🤮🤮🤮
Stoppa alla plågsamma syntförsök!🤢
Kärringmusik för just kärringar!🤮🤮🤮🤮
Stoppa alla plågsamma syntförsök!🤢
+ 4
« Föregående · 2541648 · Nästa »
