Apropå nånting...
« Föregående · 2623112 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Känns nog mera som att spelarnas vilja att utvecklas alltid är det första alternativet. Så också här, när val för spel i SHL ligger långt före spel i Hockeyallsvenskan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det är riktigt dåligt att inte lyckas ta hand om sina talanger på ett bättre sätt!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
fin fredagshockey komma skall i hockeyallsvenskan. Vilken av dessa är huvudmatch?
A: björklöven-AIK
B: Brynäs-Mora
C: Västervik - Kalmar
A: björklöven-AIK
B: Brynäs-Mora
C: Västervik - Kalmar
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Både Jonathan Lekkerimäki, Noah Östlund, Liam Öhgren och Carl Lindbom slog ju igenom på allvar i DIF. Synd för Djuu att man lirade i fel division...🤭🤣
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75:
Undrar om Vancouver har folk på plats i Göteborg? Tror Lekkerimäki drar efter denna säsongen, om inte innan.
Undrar om Vancouver har folk på plats i Göteborg? Tror Lekkerimäki drar efter denna säsongen, om inte innan.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jag vet såklart det. Men.Örebro är bra på att dra till sig och utveckla dessa talanger
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Sverige kommer att gå till final.
Lekkerimäki grym. Vilket skott. Han går nog till NHL snart. De är bra i Örebro med talqnger som Leo Carlsson ifjol
Lekkerimäki grym. Vilket skott. Han går nog till NHL snart. De är bra i Örebro med talqnger som Leo Carlsson ifjol
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycker dessutom att det slarvas från svenskt håll alldeles för mycket. Inte alls bra spel.
Tur att den frie tjeckiske spelaren inte sköt en isare under friläget då hade det stått 2-3.
Tur att den frie tjeckiske spelaren inte sköt en isare under friläget då hade det stått 2-3.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
När det gäller juniorkronornas semifinal så kan man väl konstatera att den tjeckiske målvakten är usel på plockhandssidan och den svenske målvakten kan inte täcka isen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Läser på Twitter att han ska ha valt Timrå. Leo Tjälldén, för er som undrar.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Gillar varken Wennerholm eller Tomas Roos. Jag lyssnar heller på Sanny & Svensson podden för Svensk hockey. Hockeymorgon med T Roos är till och med otrevlig bland.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Håller jyrgården på att tappa en 4-0 ledning nu i tredje, helt plötsligt 4-3, kämpa Östersund.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kimmo Kapanen, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Avslöja inte sånt, inte heller att om du kommer söderifrån så åk norrut och genom Sörberge och genom Tallnäs när man åker därifrån.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Lägg på lite extra tid, visiteringen tar tid och köerna dit ör långa.
En snabbare variant är att gå in via ståplats insläppet där det är mindre kö.
En snabbare variant är att gå in via ståplats insläppet där det är mindre kö.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ja jag trodde nog inte så jätte mycket på varken Edfeldt eller OJ inför säsongen men hittills har de bevisat tvivlarna fel.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja. Du har väl fickor på jackan. Väskor är förbjudna på arenorna nu.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza: är det ett seriöst svar?
Tänkte att det kunde va smidigt att ha en väska att stoppa i mössa, vantar m.m. i.
Tänkte att det kunde va smidigt att ha en väska att stoppa i mössa, vantar m.m. i.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hej, jag och dottern har biljett till matchen imorgon.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
Sv: Apropå nånting...
Det jag menar är att det verkar behövas en halv säsong på SHL nivå innan dom har vuxit in i det!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: fast varken Edfeldt eller oliver gjorde så stora avtryck i HA förra säsongen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: 9 matcher och 4 poäng (1 + 3) hittills i Tingsryd. Måste nog ta rätt stora steg om det ska vara en SHL spelare nästa säsong. Dennis är väl dessutom mer en poängspelare än nån som ska brunka runt i 4e kedjan
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har inte följt hans tid i Tingsryd så har inte så mycket att säga om det. Men skulle tro att klubben åtminstone vill försöka slussa in honom mer nästa säsong iaf, förmodligen inte som center men som ytter kanske? Kanske blir 13e forward?
Sv: Apropå nånting...
{10473}: hur ser det ut med Värmhed då? Tar han kliv i sin utveckling som gör att han kan vara en ordinarie SHL spelare nästa säsong?
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Då kanske vi släpper Andersson då? Och att Lundin kör 4e center nästa säsong. Vill verkligen ha in en ny 3e C.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Andreas Öhgren. Gjorde några säsonger i Sundsvall/Timrå Hockey, ST Hockey och Timrå IK under 90-talet. Var ju med i bandet Mabötes, som ligger bakom "Vi heter Timrå IK"-dängan.
Nåväl, storstan lockade väl varför han flyttade ner till Stockholm för spel I Hammarby och Bajen Fans. Känns dock mer som partylivet tog upp största delen av tiden för honom. Men bra hockeygener har han ju, uppenbarligen 👍
Nåväl, storstan lockade väl varför han flyttade ner till Stockholm för spel I Hammarby och Bajen Fans. Känns dock mer som partylivet tog upp största delen av tiden för honom. Men bra hockeygener har han ju, uppenbarligen 👍
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Örebro har tydligen också naffsat på Tjälldén såklart. Dom fick ett starkt nej.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Naturligtvis ska dom kunna spela o vara bra.
När kommer Zätas yngling/ar till Timrå?
När kommer Zätas yngling/ar till Timrå?
+ 1
« Föregående · 2623112 · Nästa »