Apropå nånting...
« Föregående · 2527803 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Man vill inte bjuda frustrerade allsvenska supporter någon medvind men Växjö suger!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!
Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Stackare, stackare.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SÅJA var det ja . Rättvisa och lite spänning kvar i finalen , nu kan man ju titta på lördag . Nu ska jag sova och utan att nämna något namn så bör fler göra detsamma
+ 10
Sv: Apropå nånting...
{10242}: Kaxiga vi?? Vi är ÖDMJUKA som få efter den resa vi har gjort. Kolla upp det ordet du också, det skulle göra dig gott i längden.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hörde i Sanny och MadHawks podd att Brynäs hade bland de dyraste trupperna denna säsong, det är komiskt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Märkliga inlägg och konversationer här igår, men kvällen slutade i alla fall med en rättmätig seger för SAIK och hockeyns bästa.
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Varför presenteras inte Hållander? Trodde det va för att han spelade AHL slutspel men hans lag kom sist och deltar inte i nått slutspel.
Sv: Apropå nånting...
Horace76c:
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever:
Jo, jag är ännu sämre. Sämre än sämst. Bara att kolla på mina GIF-tips hittills i år. Helt åt h-e.
Jo, jag är ännu sämre. Sämre än sämst. Bara att kolla på mina GIF-tips hittills i år. Helt åt h-e.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Hörde att han landade på svensk mark igår, med sitt bohag. He’s back, baby!
+ 17
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Hållander kommer att bli ett grymt bra tillskott med klubbhjärta! Roligt att höra att han är klar snart då :) Hoppas att han får spela med Lander och Dahlen. Tycker det verkar vara en intressant kedja.
Förövrigt är jag övertygad om att Skellefteå vinner SM guld och vänder på samma sätt som mot Örebro. Men det kan gå till 7 matcher denna gång. Guldet ska till Norrland
Förövrigt är jag övertygad om att Skellefteå vinner SM guld och vänder på samma sätt som mot Örebro. Men det kan gå till 7 matcher denna gång. Guldet ska till Norrland
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kommer att ta några år innan DIF går upp igen: :)
Johan Garpenlöv har hjälpt Djurgården till den hockeyallsvenska finalen.
Nu jobbar sportchefen K-G Stoppel på att behålla honom och det nuvarande ledarteamet ? oavsett vilken serie Djurgården tillhör nästa säsong.
? Det är fokus på att gå i mål med det, säger Stoppel i Expressens podd Hockeypuls Extra.
Johan Garpenlöv har hjälpt Djurgården till den hockeyallsvenska finalen.
Nu jobbar sportchefen K-G Stoppel på att behålla honom och det nuvarande ledarteamet ? oavsett vilken serie Djurgården tillhör nästa säsong.
? Det är fokus på att gå i mål med det, säger Stoppel i Expressens podd Hockeypuls Extra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Hoppas DIF går upp då istället. Då har man en livlina med Garpen som fågelholk vod rodret!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja han är ju en värre fågelholk än både Freddan och Perra Jonsson :) Älskar när de zoomar in Garpen i båset när han har öppen mun och inte vet vad han ska säga eller göra :))
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Är mer inne på att sprida ut alla toppar till 4 kedjor.
Dahlén - Hanzl - Hållander
Pettersson - Lander - Panu
Wedin - Lundin - Hartmann
Johansson - Värmhed - Pääjärvi
Sen har jag fått bekräftat att det ska in en rightare till. Det lär dock inte vara för toppkedjorna dock. Där tror jag man tar in en lite yngre som inte fått det att stämma senaste säsongen.
Dahlén - Hanzl - Hållander
Pettersson - Lander - Panu
Wedin - Lundin - Hartmann
Johansson - Värmhed - Pääjärvi
Sen har jag fått bekräftat att det ska in en rightare till. Det lär dock inte vara för toppkedjorna dock. Där tror jag man tar in en lite yngre som inte fått det att stämma senaste säsongen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Problemet med ett DIF i högstaligan är ju risken med skev domarnivå. Inte för att vara konspiratorisk eller så, men med tanke på att Stoppel fick till ett möte med domarbasen efter deras kritik så är känslan att reglerna inte är lika för alla...
+ 8
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: 4 jämna kedjor. Ser bra ut. Om Hanzl kommer igång kan kedjan med Dahlen - Hanzl - Hållander bli riktigt vass.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Får hoppas att han inte är slut som toppcenter. Lite orolig för att han inte håller måttet längre.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever: Ja, vi lär få se det i början av nästa säsong. Håller han inte måttet kanske de tar in någon annan under säsongen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Perreman: För att lägga till lite på det dära... K-G Stoppel fick bara en varning för hans kraftiga domarkritik, ingen böter eller annat. Bara en jävla varning medans Ante fick rekordböter :)
+ 6
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: tror nog att Valtteri Puustinen kan vara ett alternativ för top 9 alt. top 6; Finne, rightare, bra ålder och har spelat med Hållander.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Johan Svensson sa i senaste podden att Puustinen kommer bli kvar i Nordamerika. Han har ändå lite fel ålder och för hög poängskörd för att bara släppas därifrån.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Sidenote: Fick lära mig i veckan att K-G i K-G Stoppel står för ”Kurt-Georg”.
Gör vad ni vill med den infon :-)
Gör vad ni vill med den infon :-)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Härligt! Ska bli kul att se hans utveckling sen man såg han sist i Luleå
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Såg att dom skrev att dom skulle förstärka målvaktssidan med Lars Johansson inför Finlands matcherna, skitsnack säger jag. Skriv heller att: ta in en tredje om det skulle bli nå skador på nån av keeprarna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det här uppmärksammats här, orkar inte scrolla.
Grattis Ante, välförtjänt som fan!
Grattis Ante, välförtjänt som fan!
Länkar:
https://fb.watch/k2uhk6cMjC/
https://fb.watch/k2uhk6cMjC/
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Vafan sjunger Djurgårdsklacken? Låter som "Dju-Dju-Dju-Djurgården....å-å-å-Djurgården....HATA Djurgården"
🤔
🤔
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Blorgh:
DIF har även dominerat 1:a perioden. Som det anstår ett hemmalag i den här sortens jämna matchserier. Bra sammanfattning av Öhgren. MoDo har en del att jobba på även om nollan är intakt. Spännande!
DIF har även dominerat 1:a perioden. Som det anstår ett hemmalag i den här sortens jämna matchserier. Bra sammanfattning av Öhgren. MoDo har en del att jobba på även om nollan är intakt. Spännande!
+ 3
« Föregående · 2527803 · Nästa »
