1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Det jag menar är att det verkar behövas en halv säsong på SHL nivå innan dom har vuxit in i det!

Sv: Apropå nånting...
Hej, jag och dottern har biljett till matchen imorgon.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ingen väska och ingen vätska.

Sv: Apropå nånting...
Costanza: är det ett seriöst svar?
Tänkte att det kunde va smidigt att ha en väska att stoppa i mössa, vantar m.m. i.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja. Du har väl fickor på jackan. Väskor är förbjudna på arenorna nu.

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Okej, tack!
Ja, vi får göra så!🙂

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Det löser sig. Ha det trevligt med dottern på matchen!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ja jag trodde nog inte så jätte mycket på varken Edfeldt eller OJ inför säsongen men hittills har de bevisat tvivlarna fel.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Lägg på lite extra tid, visiteringen tar tid och köerna dit ör långa.
En snabbare variant är att gå in via ståplats insläppet där det är mindre kö.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: minst en Timrå halsduk var!

Sv: Apropå nånting...
Först Sverige - Tjeckien sen Juel / JJ - Rattie . Bra hockeydag

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Tack!👍

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Tack för tipset!🙂

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Avslöja inte sånt, inte heller att om du kommer söderifrån så åk norrut och genom Sörberge och genom Tallnäs när man åker därifrån.

Sv: Apropå nånting...
Wennerholm har ju satt betyg på alla SC, vad skrev han om Kappanen?

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kimmo Kapanen, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: 🙂👍

Sv: Apropå nånting...
Håller jyrgården på att tappa en 4-0 ledning nu i tredje, helt plötsligt 4-3, kämpa Östersund.

Sv: Apropå nånting...
Jyrgården höll undan med stora svårigheter, de ska tacka sin målvakt.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Gillar varken Wennerholm eller Tomas Roos. Jag lyssnar heller på Sanny & Svensson podden för Svensk hockey. Hockeymorgon med T Roos är till och med otrevlig bland.

Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen: Är admin ledig idag?
Saknar matchtråd.

Sv: Apropå nånting...
Daggs att få " Ballen " ur spel i Tjeckoslovakien 💪💪💪
Forza Sweiziaa💪💪💪

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Läser på Twitter att han ska ha valt Timrå. Leo Tjälldén, för er som undrar.

Sv: Apropå nånting...
{Turkiska Tiken Har du länk till twetten?


Sv: Apropå nånting...
När det gäller juniorkronornas semifinal så kan man väl konstatera att den tjeckiske målvakten är usel på plockhandssidan och den svenske målvakten kan inte täcka isen.

Sv: Apropå nånting...
Tycker dessutom att det slarvas från svenskt håll alldeles för mycket. Inte alls bra spel.
Tur att den frie tjeckiske spelaren inte sköt en isare under friläget då hade det stått 2-3.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Sverige kommer att gå till final.

Lekkerimäki grym. Vilket skott. Han går nog till NHL snart. De är bra i Örebro med talqnger som Leo Carlsson ifjol

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Bra av Örebro? Inköpta super talanger.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Nu fick ju Lekkerimäki sitt genombrott i SSK och framförallt i DIF ;)

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jag vet såklart det. Men.Örebro är bra på att dra till sig och utveckla dessa talanger

5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1

Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Undrar om Vancouver har folk på plats i Göteborg? Tror Lekkerimäki drar efter denna säsongen, om inte innan.

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Det har de helt säkert och det tror jag han gör nästa säsong

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Både Jonathan Lekkerimäki, Noah Östlund, Liam Öhgren och Carl Lindbom slog ju igenom på allvar i DIF. Synd för Djuu att man lirade i fel division...🤭🤣

Sv: Apropå nånting...
fin fredagshockey komma skall i hockeyallsvenskan. Vilken av dessa är huvudmatch?
A: björklöven-AIK
B: Brynäs-Mora
C: Västervik - Kalmar

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det är riktigt dåligt att inte lyckas ta hand om sina talanger på ett bättre sätt!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Har dom inte gjort det eller vadå?

Sv: Apropå nånting...
Ni kommer få så mycket spö ikväll era fakenorrlänningar!

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Känns nog mera som att spelarnas vilja att utvecklas alltid är det första alternativet. Så också här, när val för spel i SHL ligger långt före spel i Hockeyallsvenskan.

Sv: Apropå nånting...
CLUBEN: Vi får väl se plastklubbssupportern 😎😉

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Jag gillar att ni gnabbar. Ni är två topplag nu.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: men att inte hockeyn i Sveriges huvudstad ska kunna erbjuda dom det alternativet!

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Äh, låt han vara. Han vill ha uppmärksamhet. Är som plastklappar Växjö och Oskarshamn supporten som var här och kastade pil i kuvös förut.

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Och jag förstår inte vitsen med dessa sandlåde fjanterier.

Sv: Apropå nånting...
Otroligt viktig match idag för tabellplaceringen.

Ge oss frid!

Sv: Apropå nånting...
Vad sägs om att informellt om Molinder? Som amatör på läktarn (knappt det) ser det inte ut att hända så mycket. Har han spelarnas förtroende eller är han bara billig utfyllnad?

Sv: Apropå nånting...
pingvin: Är han inte m0d0loid från början!?
Säger väl allt!?🤮

Sv: Apropå nånting...
Meduza: De blir iiinnte molinder bara så att ni vet 🥳 de har jag sett i min spåkula!!😎😎

Sv: Apropå nånting...
Kan väl inte säga att Hugo Hävelid imponerar direkt. Sen tycker jag väl att det påminner mycket om Timrå när jag kollar på finalen.

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Sa precis samma sak här i soffan "Det känns som Timrå" Haha.

« · 2622797 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.