Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
« Föregående · 1318880 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
varför VARFÖR VAAAARFÖÖÖÖÖÖR diskuterar man med domaren under spelet?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
hur gjorde alexander larsson så mycket mål i norge? nog för att tempot och kvaliten på spelet är som natt och dag, men han skjuter ju alla skott rätt i magen på målvakten!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: Någon som vet statusen på Gabbes skada ned tanke på att vi snart tappar Lander till jvm samt kickat Corso ? Jag funderar på kommande center situation .
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Laken: Gustaf Lindvall skulle dem haft resten av säsongen.. Mums
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Kerstin_k: lite över halva perioden spelad.
Edit: dvs. plus minus nån minut.
Edit: dvs. plus minus nån minut.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: Mitt internet är helt fuckat. Hur långt har det gått av 3:e?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RTS: Nollad mot det lag i ES som släpper in flest mål. Det här känns inte stabilt.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
T T: Men bomba sönder Greiss-ludret. BOMBA! Häng puckjäveln högt. Fan det är ju t.o.m. så att Timrå IBS pojkar -95 förstått bättre. Sirap i nävarna!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
börjar frukta att vi blir nollade ikväll...suck.
jag menar chanserna fattas ju inte....
jag menar chanserna fattas ju inte....
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Smokey: Haha! Ja så kanske det är, jag lyssnar på webradio och det är nog lika bra det. Blåste vi just ett 3-1 läge i boxplay?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
superfalle: Har inte sett dom de senaste 1,5 åren, så du kan ha rätt.
Ser 90% av matcherna, de 10% jag missar består av MoDo o Brynäs.
Ser 90% av matcherna, de 10% jag missar består av MoDo o Brynäs.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: Så här nöjd över att ta ut Pikken har jag inte varit sedan jag drängfull träffade en glad blondin i skogen bakom parkeringen i Viskans Folketspark...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
..vi förlorar visserligen skott på mål i 2:a perren, men statistiken ljuger då vi säkert hade 10 utanför...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Vi skulle ha Sundsvalls effektivitet, de gör mål på var fjärde skott i kväll.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Timrå Icon: Inte en chans, förutsatt att Carey Price inte får en uppenbarelse från Gud att bryta kontraktet med Canadiens och spela resten av säsongen med Timrå IK gratis...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RTS: fast dom senaste 2 säsongerna tycker jag att brynäs blivit ett roligare lag . inte lika mycket försvartänk . för några år sen var de ju fan fruktansvärt att kolla på dom
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
...man kan lite smått undra vad det hade stått i denna match om det varit SAIK som spelat mot BIF och haft samma puckmässiga övertag?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Timrå Icon: Han ligger i alla fall lite bättre till än Corso då han får stanna i båset.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
erathoo: När det gäller Styf hinner tränarna i brunäs ut på isen och rita pilar hur spelarna ska avväga sitt spel;)
FAN VAD JAG ÄR BITTER! Ska skärpa mig och primalskrika:
- Jag älskar Timrå, oavbrutet i tredje perioden.
FAN VAD JAG ÄR BITTER! Ska skärpa mig och primalskrika:
- Jag älskar Timrå, oavbrutet i tredje perioden.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
KniveN: Bara du och Robert P. skulle kunna undgå det uppenbara faktumet att jag talar om den här säsongen och inte någon tidigare.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
superfalle: Dvs precis som vanligt då mot "Seriens tråkigaste lag".
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Det känns som om brynäs är mycket smartare och gör väldigt bra avvägningar då man ska gå på kropp eller puck - eller anfalla gå hem, våran timing angående allt detta är SÅÅÅÅ mycket sämre.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Bissett19: Jag såg att Perra hade en miniräknare i båset. Han knappade in Pitkimäkis lön och sedan dividerade han den typ med antalet skott/mål och räddningar. Därefter blev det ett blixtbyte;)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
usch... när bs å hallin ser ut att vara vassast framåt för oss är det lite för lojt för mitt tycke...
det borde finnas helvetes gott om energi för 3e nu iaf...
det borde finnas helvetes gott om energi för 3e nu iaf...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: Läs själv vad du skrev, ser verkligen ut som att du pratar om mer än de senaste 28 omgångarna..
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RTS: första var skaplig . andra inget vidare . men brynäs är inget vidare heller . ett sömnpiller
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Kattgubben:
Ja stackars jävlar som har betalat för att se detta.
Vad hände med Pitkimäki?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Ser inte matchen men bara 1-måls underläge inför sista perioden lovar gott.
Vi har fortfarande chansen att sno med oss poäng!! Skulle vi göra så är det
j-vligt starkt!
Vi har fortfarande chansen att sno med oss poäng!! Skulle vi göra så är det
j-vligt starkt!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Lindvall känns i alla fall betydligt tryggare än vår pitt. Men vart är alla enkla puckjävlar mot mål?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
men gör mål då för /%¤)=#(%/#"! det är ju för fan brynäs vi spelar mot!! Gud så irriterande...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
pefr: Är det bara Lander som är kapabel till att skapa några farligheter framåt i det här laget. Spelet är ju frustrerande statiskt när inte den kedjan är inne på isen.
Edit: Ja jag vet att vi har ett stort manfall idag. MEN VI MÅSTE VÄL FÖR I HELVETE KUNNA DELTA!!!
Edit: Ja jag vet att vi har ett stort manfall idag. MEN VI MÅSTE VÄL FÖR I HELVETE KUNNA DELTA!!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Vilken sömnig tillställnig. Hade jag varit neutral hade jag bytt kanal för länge sen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
lincoln: det såg inte direkt bättre ut med "förstauppställningen"
« Föregående · 1318880 · Nästa »