1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606911 inlägg · 6214 ämnen

Kvartsfinal 2009

Sv: Kvartsfinal 2009
Heleniz: Så ja, efter en fredag som borde hetat långfredagen är det äntligen dagen D. Jag är sjukt taggad o nervös! Däremot tror jag tvärtemot de flesta andra att det finns skäl att tro på återuppståndelse i händelse av förlust idag. Isf tror jag skrällchanserna är rätt goda på måndag. Sker det kommer jag för all framtid fira påsk den här helgen ist...

Nu gör jag ett försök att få ett par timmars sömn innan kvällens drabbning. Andas helt oregelbundet och har sjuk hjärtklappning. Det är fan farligt att vara supporter, så sjukt nervös att jag mår illa :( Men ikväll, då jävlar kör vi! (Oavsett nervositetsgrad)

Natthälsning till laget.

Visst har det gått någon tidigare buss än hockeybussarna förut under grundserien? ska man stå så vill man ju vara där tidigare än 20-30 min innan matchstart. Menar då en buss som inte är ordinarietrafik?

TimråikPower: Önskad låt på uppvärmningen... Primo Victoria med Sabaton.

Magnus Åkerlund, behöver jag säga mer ??.
Undvika onödiga utvisningar i den mån det går. Uppfattat Robin !?
Full fart, snabba pass och framförallt, det viktigaste utav allt viktigt... SKOTT PÅ VARJE LÄGE. Vi MÅSTE skjuta när vi har chansen. Stefan Liv har spelat storartat genom hela kvartsfinalserien hittills. Ska vi övervinna honom så måste vi ha ett rappt anfall som inte står still och passar ihjäl sig framför mål.
Summerat: Bra placeringar, snabba pass och mycket skott.
Med det receptet så har vi en jättechans att avgöra Kvarten i morrn.

Obligatoriskt inför matchen, åh detta gäller ALLA TIKARE på ståplats.
Ståplats = klack (stötta laget oavsett med eller motgång) genom hela matchen. Med andra ord... ALLA bidrar.

Kom igen boys......
GIV OSS FRID... VINN !!! !!! !!! !!!

dr-nix: Såå rart klipp! Vi kan ju, möjligen även i år...

Blizzard:  länka hit istället, bättre kvalitet.

T T:

Ja så underlägsna har vi inte varit på hela säsongen,inte ens på dem fyra torskarna mot FBK i Kvarten....

Bissett19: Säsongens bästa.

Andersson:

Jag tror Timrå kommer plocka fram spelet från 22/1-09 o krossa Fettona från Jerusalem med 5-1!!

Det lag som visar störst vilja och hjärta kommer att vinna imorgon.

Herminator: Det är inte Ticnet som bestämmer i vilken ordning platserna fördelas ut. Jag har ställt frågan till dem och de säger att det är föreningen, alltså Timrå IK som bestämt i vilken ordning platserna skall visas.

www.blocket.se/vi/20659362.htm?ca=4_s

Biljetter till dyrt pris.

kryptonit: Samma här, fast det stod på Ticnet i morse att man skulle kunna välja sektion. Jag tröck makulera och gå tillbaka ett antal gånger. Tillslut döck det upp någorlunda vettiga platser. Ticnets syn på vad som är "bästa lediga plats" är ett skämt. Det borde stå sämsta lediga istället. Såg att nu har man lagt till val av sektion, men platserna är ju ändå slut.

kryptonit: Personligen så hoppas jag på en värdelös match som Timrå avgör snabbt med en 5-6 mål i första...

Och snälla köp lotter av mig imorgon, orkar inte gå runt hela matchen och tvinga på folk dom som blir kvar

Per HApps: Meeeen ååååh! typiskt min otur då... Men då måste de ju bli en bra match då! så att ja har nåt att missa typ :)

kryptonit:
gissa hur kul eller lätt det är att kika genom dubbla lager plexiglas.....

När ja köpte biljetter (via ticnet) i förmiddags, kunde man plötsligt inte välja sektion alls, så vi hamnade på sek I, rad 1 jag tror att de är typ i närheten av utvisningsbåset el nåt... Har aldrig suttit där.
Ja undrar om nån vet om man ser bra där??

Han tycker nog om oss lite i allafall

Så verkar det som om Sören Persson avgjorde för HV... Jävla skit.

spud @ lönndom Igår kl. 21:38 | Permalänk

Hahl Bundy: Läckert, men jag hade gärna sett samtliga suddenmål.

Så jävla skön låt i början =) Underbar !!

boo0mpa: Du skrev samma sak för 2min sedan lugna dig =)

Svar: Jag vet inte!

boo0mpa: Läs här.

kan nån svara på vilken låt det är som spelas när timrå åker ut på isen?

tänkte bara bryta in med en fråga som nån vänlig själ kan vara så snäll att svara på!

Är det NÅN som vet vad låter vid introt när timrå kommer ut heter?

Ros i sin blogg idag:
"Såg kvartsfinalerna från teven på torsdagskvällen.
Noterade att det är de unga spelarna som tar för sig.
Som Frölundas Lasu, Eller och Larsen.
Och Tedenby i HV71 och brat pack i Timrå."

Brat pack? :)

Har två ståplatsbiljetter till salu för självkostnadspris, anledningen till att jag säljer dem är att jag efter att ha köpt dem fick två gratis sittplats från mitt företag.

maila på markus.logdal [at] gmail.com för att få telefonnummer. Kan träffas nu i eftermiddag/kväll i Sundsvall alternativt utanför E.ON imorgon innan match.

...och Janken:

Dagens supporterprofiler: Maggan...

T T: "– Det ser väl positivt ut. Vi räknar med att han ska kunna vara tillbaka till semifinal och final, säger lagläkaren Örjan Fröjd."

Och lägg till Sundhs kommentar, vad har hänt med Tikarna ;-)

Kom igen nu ungdomar, män, kvinnor, pensionärer, ja alla exalterade Timråfans!
Nu tar vi HV jävlarna imorgon!
Kom igen nu alla, nu skriker vi rösten av oss imorgon!
Våra älsklingar på isen behöver oss mer än något annat, vi måste peppa dom och hjälpa dom på vårat sätt.
Kom nu alla, ställ upp för vårat älskade Timrå!
Färjestad här kommer vi, håll i er!

sen anser jag att oskar sundh måste förlänga sitt kontrakt resten av sin karriär . vilken kille . skulle alla jobba som han så skulle vi nå långt varje år

Hahl Bundy: Vart är T T när man behöver han?

TikRikard: Deja Vú

I Lördags fick jag min fetknopsatack där ner.
idag får dom allt igen.

Både positivt o negativt om Sonnie!

Vi får hoppas på semi då o final.

Yellowcard:

"Föresten är det någon som vet när det bestäms vilken match som kommer visas på 5an på lördag? Vart kan man se det i sånna fall?"

Matchen som visas på kanal 5 är....... TIK-HV

mikenomad: Ja det är synd att tagga HV gubbarna ännu mer till att dänga upp snorvalparna.

Bissett19: han kanske menar Laine , som var lite jobbig igår

183cm/98 kg enligt eliteprospects

Hahl Bundy:

Snart kontrar Davidsson med att kalla Timrå för tandlösa framåt (Sundh) och bakåt (Jonsson);)

Vem syftar Sundh på?

jonmannen:Tack för hjälpen. Jag fick 4 platser på 21:a bänk!

Hahl Bundy: Nej även jag missar matchen om ingen kan jobba åt mig på lördag.

FairPlay: Skriv in Timrå i sökrutan bara så borde det komma upp.

FairPlay: Jag ringde entré sundsvall och bokade där, var iosf 15 min telefonlkö men jag ville ha ståplats så

Berglund: Hur gör ni för att hitta biljetter???

Fick G rad 17 jag, man kan ju testa åsså makulera å gå tillbaka sen fortsätta så tills man hittar nått vettigt.

Ticnet har i alla fall hunnit få med Skellefteås match, men det var klart redan i onsdags kväll till skillnad från Timrås.

« · 1142126 · »