Luleå - Timrå IK 2009-12-10
lincoln: Vad är det jag skrivit som du tycker är så fel??. och inte förstår.
Det vi gjorde så jäkulst bra iförsta ang "spel vid blålinjerna" har vi slopat i 2:a perioden, eller ofrivillgt gett bort, tyvärr.
Och Luleå chansspelar kraftigt och får 90% av domsluten ofta felaktigt med sig.
Med lite flyt hade stått 4-1 istället för 3-2.
Att tappa 3-0 till 3-2 tolv sek kvar r jäkligt tungt..
Redigerad kommentar
Är så jävla förbannad nu. Tydligen är det ok att våldföra sig på Skogs, men primadonnorna Abbotts får man fan inte röra.
Dom har ju för fan sämre balans än Kicki Danielsson när hon sätter sig i bilens förarsäte..
Att försöka spela av dett är att släppa matchen. Nu gäller det att GASA PÅ!!!!!
Denna match är körd, Tolv jävla sekunder,, vilken energi Lule får av detta..
Dommaren vill bara att lule skall ta detta,,
Vi är alldeles passiva perioden igenom,,
Hur fan kan dommaren missa alla holdingar han gör
1948!!!!!
Vi släpper alltid in med 10 sek kvar!
Minns ex Modo matchen!
Tungt...
Nöjd att det inte står 3-3 i alla fall inför sista.
Kattgubben: De lag som gör nästa mål vinner.
Lyft upp spelet nu gubbar
Kom igen nu..
Dunka in en fyra istället för det här fjantliret
....nej visst ja....han är ju hemma....hmm, SPARKA NÅGON ;-)