Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236115 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Hehe... jo men "bara" är inte så "bara" den här säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Första femman skapar bra tryck. Vi kan stänga den här matchen om vi bara sätter två baljer.... Då lägger de av
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Det verkar som att man har nån slags uppfattning att man inte behöver försvara sig mot lag som Rögle.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Inte för att det är av intresse för oss...men VF tar slutspelståget och drar nu...om vi inte vinner
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
fighter: ...och det vet åtminstone jag att dom kan göra... minns hv i torsdags
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
dr-nix: Nu fixar det sig kanske. Challe har skrikit sig hes i pausen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
KniveN: jag tyckte också Rögles andra mål tycktes styras via Owuyas klubba.
Angående första perioden för Timrås del så tycker jag inte att vi gör en bra period, det kändes inte bra.
Angående första perioden för Timrås del så tycker jag inte att vi gör en bra period, det kändes inte bra.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Rooster23: Pucken tar inte på honom, den går via Owuyas klubba och in i mål. Säger själv att han inte känner att han får pucken på sig. Däremot så gör Nylander sitt första för säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Jag tycker inte första perioden är så farlig. Rögle är ett skitlag som endast spelar bra om dom får flyt. Och flyt fick dom i och med den ganska snabba (och enkla) kvitteringen - för att inte tala om hypersnabba ledningsmålet. Det ger luft under vingarna. Dessutom åker Timrå på klara men olyckliga utvisningar som Rögle utnyttjar fruktansvärt illa.
Timrå startade bra, sen hade vi oflyt och samtidigt som Rögle alltid spelar bra i medflyt. Lite som Skellefteå.
Jag gillar Sebbes inställning. Hoppas ni alla har sett att han varit inne och muckat fight vid två tillfälle redan. Sebbe är het!
Jag tror det löser sig idag. Perfekt att klara ut 3 mot 5 spelet på ett bra sett och få en pausvila efter det. Penker i Rögles kasse kan inte fånga en badboll så se till att skjuta mer än 5 skott i nästa period.
Det här går visst! Sluta gnäll på inställningen - det är inget fel på den..
FORZA TIMRÅ!!
Timrå startade bra, sen hade vi oflyt och samtidigt som Rögle alltid spelar bra i medflyt. Lite som Skellefteå.
Jag gillar Sebbes inställning. Hoppas ni alla har sett att han varit inne och muckat fight vid två tillfälle redan. Sebbe är het!
Jag tror det löser sig idag. Perfekt att klara ut 3 mot 5 spelet på ett bra sett och få en pausvila efter det. Penker i Rögles kasse kan inte fånga en badboll så se till att skjuta mer än 5 skott i nästa period.
Det här går visst! Sluta gnäll på inställningen - det är inget fel på den..
FORZA TIMRÅ!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Heleniz: Jag tittar på Csports web-TV och det funkar hela tiden utan problem.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Blizzard: Det är fascinerande faktiskt. Det hade inte behövts mer än ett litet litet handtag för att knäcka ett Ouäögle helt utan spel och självförtroende.
Men på något mirakulöst sätt lyckas vi hjälpa detta monumentala pisslag till ledningen. Tror inte att dom fattade själva att dom leder...
Oavsett vad som skedde och vas som sker: Detta är ett tecken på en så dålig lagkaraktär att dess like förmodligen inte skådats.
Huuu
Men på något mirakulöst sätt lyckas vi hjälpa detta monumentala pisslag till ledningen. Tror inte att dom fattade själva att dom leder...
Oavsett vad som skedde och vas som sker: Detta är ett tecken på en så dålig lagkaraktär att dess like förmodligen inte skådats.
Huuu
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
John K: Vad händer? Paus? Någon mer som kollar via csports web-tv? Funkade typ sex minuter, sen dog den =/ Telefonkö nu....
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Simmalugnt: ja . ödmjukheten och tålamodet som vi hade mot hv är borta . ren tur att de inte är 3-1 . mycket gå bort sej i anfallszon och sånt där skit .
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Taurus: Hörde ni Nylander? Vi ska försöka vända på det här.
Vilken jävla inställning! Det heter Vi SKA vända på det här! Inställningen ,"Att försöka" är bara en reservation för ett misslyckande.
Vilken jävla inställning! Det heter Vi SKA vända på det här! Inställningen ,"Att försöka" är bara en reservation för ett misslyckande.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Timrå suger just nu ap balle!! Hur fan laddar dom inför "medellag" och varför har vi någon jävla tvångstanke att suga när det andra laget är värdelöst! Fy fan vad less jag är på detta skit gäng, det är inställningen ALLT brister på annars hade vi haft minst 10P mer denna säsong!
Röglepubliken är det sämsta jag vet dom kan dra åt h*lvete! ut med rögle från ES fula jävla lag!
Röglepubliken är det sämsta jag vet dom kan dra åt h*lvete! ut med rögle från ES fula jävla lag!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nu får vi se vad Challe går för. Monstercoachning och peppning och kanske lite sniff på ammoniakflaskan (så att spelarna vaknar!!!) inför andra nu är vad som gäller.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vilken dag...
Tårögd åt nostalgibilderna från straffdramat i Lillehammer på ettan.
Tårögd åt Timrås spel på PPV av helt andra orsaker.
Tårögd åt nostalgibilderna från straffdramat i Lillehammer på ettan.
Tårögd åt Timrås spel på PPV av helt andra orsaker.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Som vanligt när det gäller 2-a matchen på borta-turnen, Halvtaskig o loj inställning.......Det är väl Challes uppgift att dom lärt sig nått?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
haha.. snacka om homersupportrar de är nere i Ängelholm
nästan värre än Ö-vikarna
nästan värre än Ö-vikarna
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Knylan: Det är väl en av förändringarna som lär diskuteras i periodvilan...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Håller med, ska vi vinna den här matchen måste vi sparka klubbdirektören!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben:
Vill nog inte skylla på honom så här långt!! Skyller nog det mässta på ett sjukt dåligt TIK
Vill nog inte skylla på honom så här långt!! Skyller nog det mässta på ett sjukt dåligt TIK
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Alltså, det här måste vara årets värsta skitmatch så här långt. Så jävla trist att se på och som topping dessa idiotutvisningar.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Den här matchen kan bli en klassiker....
Jag mår fysiskt illa redan
Jag mår fysiskt illa redan
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Det syns att Månsson är på g till TIK, Snudd på våran bästa spelare hitills......
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Bergius:
Inte så lätt att coacha ett gäng med 50% allsvenska spelare heller!!!!
Inte så lätt att coacha ett gäng med 50% allsvenska spelare heller!!!!
« Föregående · 1236115 · Nästa »