Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236155 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
John K: Precis... "slutspelet har redan börjat", som han sa.. hoppas han lyckas kommunicera detta till grabbarna.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
purpleburn: En liknande grej vid timråmålet i första perioden renderade inte i en interference
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Det är ju horribelt! Sånt där förekommer framför mål i varje sekvens och nog fan faller RBK:aren lätt. Blir det mål i arslet nu så bryter jag ihop.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Hur ska detta sluta. Först Timo, sedan det här- Nu utvisning. Kan vi vinna detta tro? Kan vi ens ta poäng?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nämen....joråå....assåå...jorå...nämen....jaha....jorå.... Nära...såååå att ....jorå
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: jävla soper...jag skäms ta me fan...ska kolla på schack istället nu
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: ja de är ju helt jävla otroligt .. fört bortdömda .. sen superhynnings superavslut . sen de här .. de känns fruktansvärt att vara människa
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Men kommentatorn är helt störd! Tror han att Corso spelar i Rögle eller?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Han hänvisar till dagens gästkrönika i Sundsvalls Nyheter med orden "- Jag vill ligga med Uno!"
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Så jävla nära gråten man är nu var det länge sedan. Fy faaaaaan !!!! Sä jävla less på vissa spelare i årets lag så det nästan är komiskt. Säger bara Fredrik Hynning.... Allsvenska here we come!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Jag tror att hela föreningen har bestämt sig för att åka ur....Hynning är klar för Luleå dessutom!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Men upp med laget för fan! Ni ska ju inte bara göra en utan två kassar, kom ihåg det!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Vi kan inte ens i denna situation skapa tryck på detta monumentala pisslag
Bedrövligt
Bedrövligt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär: Läst dagbladet? Sebbe lär ju även vilja spela allsvenskan tror nog de flesta.=)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Jag tycker att päpä (powerplay) har varit bra ikv.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Vet inte vem du menar, men jag håller med. Han är ruggig!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Pär:
Är det sant att Hynning ska lämna?! I så fall kanske man köper säsongskort nästa år också.
Mina krav för det är Challe plus Hynning bort.
Ps.
Vi går från våran bästa (HV förra matchen) kämpa insats till våran sämsta!
Fattar dom inte att det gäller att vinna rätt matcher!?
Är det sant att Hynning ska lämna?! I så fall kanske man köper säsongskort nästa år också.
Mina krav för det är Challe plus Hynning bort.
Ps.
Vi går från våran bästa (HV förra matchen) kämpa insats till våran sämsta!
Fattar dom inte att det gäller att vinna rätt matcher!?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vad fan sysslar Hynning med på isen. Han åker ju bara runt och lallar och ger bort pucken hela jävla tiden.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Raggaren Putte: Hynning drömmer sig bort till Luleå. Bänka fanskapet och sätt in Starkov
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nu har vi ju ont om backar, men Moe??? Vad har hänt?
Bra att vi gett bort 12 poäng till Ängelholm. Bra jobbat.
Bra att vi gett bort 12 poäng till Ängelholm. Bra jobbat.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Tänk om Hynning visade en tiondel lika stort hjärta som hans läppar, Då hade det ju iallafal sett ut som han ansträngt sig.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Vi skapar ett massivt tryck. Nu måste den ju bara sitta snart. Vilken forcering av grabbarna GÄSP....
« Föregående · 1236155 · Nästa »
Visa klassen, ta fram Timrå-liret nu! Just do it!