Skarin: Jag tror vi lyckas spela 3-3
Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
« Föregående · 1080302 Till forumet
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Hahl Bundy: 2-6 till timrå blir det.
Mål utav
Wandell - 1
Tenkrat - 1
Pyörälä - 2
Lethoonen - 1
Hynning - 1
Mål utav
Wandell - 1
Tenkrat - 1
Pyörälä - 2
Lethoonen - 1
Hynning - 1
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ambroo: Det får vi hoppas på.
Själv vill jag nog se Lander el. Pääjärvi avgöra.
Hur som havre, Tufft blir det.
Själv vill jag nog se Lander el. Pääjärvi avgöra.
Hur som havre, Tufft blir det.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ambroo: Lotvonen alltså? Det tvekar jag på. Vi vinner med 4-2, Tenkrat gör 2 mål.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Hahl Bundy: Inte alls... Vi vinner med 3-2 och det blir Lotvonen(!) som avgör.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Eeh...nää...ni får ta 3 poängaren i nästa match istället.
Ikväll får ni ta m-a-x 1 pinne å vi får ta minst 2 alltså...ja hellst 3 för det ska bli ett sant nöje å få se sportjournalisterna i Västerbottens länstidningar få hybris då kliver upp på första platsen om än tillfälligt i Elitserien.
Å många fjuniga Skellefte AIK:are tro att SM-guldet är mer eller mindre redan i hamn för säsongen 08-09...
Ikväll får ni ta m-a-x 1 pinne å vi får ta minst 2 alltså...ja hellst 3 för det ska bli ett sant nöje å få se sportjournalisterna i Västerbottens länstidningar få hybris då kliver upp på första platsen om än tillfälligt i Elitserien.
Å många fjuniga Skellefte AIK:are tro att SM-guldet är mer eller mindre redan i hamn för säsongen 08-09...
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vinner vi idag ligger vi ganska "bra" till, det ljusnar iaf!
7. HV71 17 49-48 23
8. Färjestad 16 34-36 23
9. Luleå 16 42-46 19
10. Timrå 15 44-49 19
vi kommer då upp på en 9:e plats med 1p efter båda FBK och HV och då har HV även spelat 17matcher!
men hur ofta brukar timrå ta vara på sånna här chanser?
7. HV71 17 49-48 23
8. Färjestad 16 34-36 23
9. Luleå 16 42-46 19
10. Timrå 15 44-49 19
vi kommer då upp på en 9:e plats med 1p efter båda FBK och HV och då har HV även spelat 17matcher!
men hur ofta brukar timrå ta vara på sånna här chanser?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Sassa brassa mandelmassa, som man sa på juniortiden.
Ett till trappsteg på vägen upp till elitserieplats.
Ett till trappsteg på vägen upp till elitserieplats.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Nu tycker jag vi börjar tänka på matchen ikväll vi får hoppas spelarna i laget inte är lika ofokuserad som vi verkar vara på HS.
Jag tror på en jämn match som vi vinner med uddamålet skulle vara skönt med en bortasegar
Jag tror på en jämn match som vi vinner med uddamålet skulle vara skönt med en bortasegar
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
friskan: Beror på bygger man en rondell, kan man åka runt den då ändras inte färdriktningen och därmed vänder det inte, MEN! med tanke på rådande konjuktur och ränte läge kan det vara bra att vända, med tanke på det tilltagande hällsotillstånd hos merparten av de inblandade beslutsfattarna, som ska med hänsyn taga till logistik och infrastruktur i det dagliga sammhället, så är jag skepptiskt till en vändplan,,,,svårt detta
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Harryhaffa: Det var väldigt vad negativ du blivit då. Visst kan jag ana ironi i ditt inlägg?
Det är självklart att vi går för en 3-poängare.
Det är självklart att vi går för en 3-poängare.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Harryhaffa:
Men enligt omröstninges så har det vänt nu....är det bra eller dåligt?
Men enligt omröstninges så har det vänt nu....är det bra eller dåligt?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
friskan: Räntan kommer att vända,, och därmed kommer Timrå ik samla en massa poäng,,om nu inte räntan är låst
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Hälge:
Det matchar den knepiga omröstningen. Vad är det som ska vända?
Det matchar den knepiga omröstningen. Vad är det som ska vända?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
John K: Tyvärr blir super torsk, mot saik,,tänk själv vi är ju helkassa ingen center och värdelösa backar, målvakter som släpper in en och annan puck,,och räntorna är så j-la höga så bara dumt att lägga på sig mer utgifter genom att åka sååå långt
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Om grabbarna lirar som mot Brynäs och Djurgården (under de bättre delarna av matcherna) så tror jag faktiskt på en efterlängtad bortaseger. Mitt tips 2-5.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
"There was some small livestock farms that were out and pick a quarrel in the first period break, Fortunately, so did the guards and prevented them to go on lubricant:)"
På svenska:
Det var några små Djurgårdare som var ute och muckade gräl i första periodpaus, turligt nog så kom vakterna och hindrade dom att åka på smörj :)
På svenska:
Det var några små Djurgårdare som var ute och muckade gräl i första periodpaus, turligt nog så kom vakterna och hindrade dom att åka på smörj :)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
-Gurra-: Nu fick du mig på nya tankar. ;)
Fast det fanns väl inte på gamla HS, men skitsamma.
Här kommer första kommentaren som jag log lite åt:
"hehe, actually feel a little sorry for Thomas Wood,"
Fast det fanns väl inte på gamla HS, men skitsamma.
Här kommer första kommentaren som jag log lite åt:
"hehe, actually feel a little sorry for Thomas Wood,"
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Gorthank: Kan du inte titta efter i glaskulan och berätta vad som händer om en månad också ??.
Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jahapp, om vi vinner och både HV och Nubben boys förlorar så ligger vi på slutspelsplats iallafall.
« Föregående · 1080302