Slutspel 2023
« Föregående · 2511251 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Weird perre! Timrå tar tag i taktpinnen, men spelar ändå lite avvaktande. På ett sätt imponerande att man kan skapa så pass många chanser trots att man knappt har ett anfall i fart från egen zon.
Målen Öret får...är ju sjuka. Den där får JJ ta på sig. Han har gott om tid på sig att positionera sig ordentligt där.
Ingen bra känsla. Luktar säsongsavslutning i afton.
Målen Öret får...är ju sjuka. Den där får JJ ta på sig. Han har gott om tid på sig att positionera sig ordentligt där.
Ingen bra känsla. Luktar säsongsavslutning i afton.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 4
Sv: Slutspel 2023
She: Det är ju inte jättemärkligt att de är osäkra när de inte vet på vilket kreativt sätt deras målvakt tänker kasta in pucken den här gången.
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: ser fram emot nästa säsong då Johansson får kämpa för platsen i kassen
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Bee:
Tänker detsamma. Måste vara högst ovanligt. Bävar inför ett första BP även om vi varit skapliga i den spelformen tidigare.
Tänker detsamma. Måste vara högst ovanligt. Bävar inför ett första BP även om vi varit skapliga i den spelformen tidigare.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Synd att Stenqvist och Eriksson har så svårt i egen zon kör på fyra backar,framåt är kedjerna bra
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Tror på förlängning igen. Minns en slutspelsmatch mot Luleå när vi åkte hem från arenan närmare tolvslaget (period 6?) efter att Timrå avgjort mot ett Luleå som gick på knäna.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp:
Javisst, men kunde lika gärna ha legat under. Målet vi släpper in var ju en rent bedrövlig insats av JJ och sedan var det ju backen som räddade honom strax före pausen. Har en ambivalent känsla inför fortsättningen.
Javisst, men kunde lika gärna ha legat under. Målet vi släpper in var ju en rent bedrövlig insats av JJ och sedan var det ju backen som räddade honom strax före pausen. Har en ambivalent känsla inför fortsättningen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bee: mycket märklig matchstart. Tycker vi kommer ut klart bäst, bättre än vad vi gjort någon av kvartarna. Örebro i sin tur öppnar klart svagast, det är första matchen nu där vi sätter press tidigt i första. Sen blir det ju en jäkla målvaktstavla men efter det har vi ju några rejäla markeringsmissar också. Även på deras mål är det ju en jävla gräslig pinch där av timråspelare som gör att dom får 3-2-läge. Vi ska nog vara nöjda med 1-1 efter den här perioden. Försvarsspelet måste bli rejälare, Timrå måste spela med större marginaler.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Bee: Timrå dominerar 1a men Örebro har en hel del farliga lägen och får ett flytmål med viss hjälp av Jakob Johansson. Skulle definitivt känts bättre att leda med 1-0. Känns som om vi kontrollerade matchen fram till vårt ledningsmål.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Jag vill att det ska gå alldeles för mycket för att det faktiskt ska gå :( blir alltid plattfall då man hoppas för mycket. (känns det som)
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Slutspelsgnugget hos Lundin, Hartmann och Alvarez är helt magnifikt. Tätt följd av Landers line. Däremot blir Hanzls kedja ganska tillbakatryckta och det ganska lätt.
Störande som fan att Timrå får slita för varje mål med Örebro bara behöver skicka en myra mot mål för att få utdelning.
Störande som fan att Timrå får slita för varje mål med Örebro bara behöver skicka en myra mot mål för att få utdelning.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Håller verkligen med. Vi håller oss från boxplay. Då gör vi precis de Ante tryckte på efter förra matchen "Vi käkar upp dem 5 mot 5".
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bra fart i första, ser lite snurrigt ut i egen zon dock. Öret får slå väldigt raka pass igenom slottet.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Hartmann-linan bäst ( Var är professor Hanzl ? ) Örebro sanslösa chanser på slutet som nästan är svårare att missa
+ 1
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Vår bästa förstaperioden i hela slutspelsserien. Synd att vi inte går ur den med ledning.
Lundins femma totalt dominanta.
Lundins femma totalt dominanta.
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Skulle precis skriva att vi leder på poäng om än inte mål så får Örebro flera helt sanslösa målchanser.
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Jahaja, det är en sådan match.
Byt ut JJ nu innan han kostar oss matchen direkt.
Byt ut JJ nu innan han kostar oss matchen direkt.
+ 5
« Föregående · 2511251 · Nästa »
Ett lag har de bästa utespelarna.
Ett lag har den för kvällen bättre målvakten.
Dessa två saker går inte att kombinera.