Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Hör till dom som var glad över nr 33 på två års kontrakt, var övertygad om att det var en kalasvärvning, sett till vad han åstakomm i Binghamton plus att jag kan tänka mig att Timrå snackade med Peter Regin om honom så tror jag
att det var rätt...
men av någon anledning så fungerar det inte här, tyvärr.
Hoppas att han hittar spelet och farten snart, annars kommer han få en helvetes sommar med tordan.
Texten finns med så alla kan vara med.
www.youtube.com/watch?v=lV_RfzTCLX4&feature=related
Klarar man bara av Södertäljes parkering så kan man ta en förlust om det vore så. Hej så länge, nu åker jag.
Det låter nästan som du är lite fylleslug en måndag!
Och ni som ska stå i klacken ikväll se till att SJUNGA!!!
Sist vi var i tälje så sjöng klacken endast i början och nån enstaka när timrå gjorde mål!
Tyvärr kommer jag inte att stå i klacken ikväll men jag vill se lite tryck! :D:D
//Wille
Därför mot dessa lag behöver vi inte föra spelet......
Ha ha ha ha ha ha. Moaha ha ha ha. Sluta jag garvar ihjäl mig!
Ha ha ha oj oj oj.
Nybbe: Man kan ju fråga sig varför inte Timrå IK visat upp en sådan där klassisk timråenergi och frenesi särskilt många matcher denna säsong.
Trögt, segt, svagt pp och bb, ett styrspel som misslyckas. Nja, kom igen nu Charles. Släpp dina hästar fria. Vi ska ju lätt till slutspel och där göra bättre ifrån oss än ifjol. Kom igen nu föreningen Timrå IK.
Tips inför ikväll: SSK-TIK 5-2. Det blir en gigantisk stor överraskning om vi lyckas vinna det här. Men någon gång borde det ju gå att besegra en kollega från de nedre regionerna också tycker man. Chocka oss gärna!
Vissa spelare uttrycker sådan negativ energi ,att andra ger upp/lägger ner/ orkar inte, det är som ett j-vla virus.
Kan kedjorna vara fel sammansatta(menar ...ansvaret överförs på en annan spelare som är för dominant typ Hynning,eller för mesig som M Karlsson.
Man är ju hyfsat less på den mongohockey som man brukar serveras när det vankas match mot seriejumbos. Så less att jag högaktningsfullt skiter i att krångla mig till Södertälje. Istället blir det hemtagning av match via datorn, koleriska utbrott, söndersparkat databord och sorgewhisky tills korna går hem.
Skönt ändå på något sätt att man vet precis vad som väntar.
Vore mumma om man fick se Pärssinen fortsätta på den väg hans senaste match antydde. Så slut som han sett ut hittills kan han bara inte vara. Om han kliver upp till något som i a f påminner om fornstora dar är det en stor tillgång.
Huamej. SSK borta. Värre blir det faen inte. Kan dock inte påminna mig om att jag någon gång tidigare ögnat laguppställningarna och sett att, fan...talangmässigt ser det rätt jämnt ut. Med fördel SSK.
Jaja. Späkning is the shit. I kväll frossar vi i ångest!
Så men lite otur så ligger vi på den mindre hedrande 12:e platsen om 6 1/2 h.
Vad tror ni annars om honom i TIK ?
Jag hoppas att vi får se ett beslutsamt och taggat Timrå ta 3 poäng.
Kom igen nu Timrå !!!!
Redigerad kommentar
Man kan ju alltid hoppas att laget överträffar sig själv och vinner mot ett av lagen i botten.
Vi ska ta dom, vi skall vinna.
Vi skall få dom att försvinna!