Timrå IK - AIK 2012-12-06
38-18 i skott!! och 3 mål framåt, men det är ju lysande, ett fall framåt är väl att dom gjorde 3 mål men det är ju mot ett av seriens sämsta lag med ca 8 man på skadelistan
Nä det är bara att komma ihåg den här tiden när vi hadde ett lag i eliten för det kommer att dröja länge innan vi får se en till elitserieomgång i timrå
Timrå Icon: Så detta var skillnaden mellan förra säsongen och denna. Då förlorade vi med dunder och brak, nu är det så kallade hedersamma förluster. Skit i samma för min del. Ska man ner i KS så är det lika bra att vara på det klara med det i god tid så man kan förbereda sig och ladda. Rögle kan ju börja preppa redan i januari kanske.
Individuella tavlor som blev dyra ikväll...
Carlssons tavla x2 där han passar fel o sedan skiter i sin gubbe som gör mål
Sedan slarv på offensiv blå fick inte med mig vem som kladdade men öneruds hemjobb visade inte upp någon vilja att vinna precis.
Lundström. Punkt
Aik är så helvetes dåliga att lira hockey så jag hoppas att ovanstående tavelmålare sover illa ikväll... sen kan dom med få börja tagga utematch!
Dåliga nerver helt enkelt
nja, 26/12 faktiskt, mot Skaik.
5P före eller max lika många poäng som oss, det var vad som hände ikväll :((((((((((((((
haggen: Dock har den tweeten inte skrivits idag om den ens har skrivits någonsin. Dålig stil som fan att smutskasta honom med en imaginär tweet efter denna tabbe tycker jag...
I min bok står han fortfarande högt i kurs trots denna match och petar fortfarande Bellan. Jag hoppas han får spela utomhus på Lördag och visa att han här bättre dagar än denna!
Nä men fan, egentligen borde man fan lägga sig nu, man sitter ju helt jävla tyst för sig själv och tänker på dom underbara poäng vi hade i våran hand nyss.
Men fysatan vad sur torsken var och vilken jävla tavla så jävla dåligt. Men hoppas han står på lördag och resterande matcher denna säsong! Bellan är klasser sämre!
Så mära men ändå. Lätt att söka en syndabock.
Och ska sanningen fram så fanns det ju en.
Jaja. Tre pinnar på lördag så är det mesta glömt
superfalle: Just det rimlighet.... Enöga, nu fick du luft under vingarna minsann.. Det här var den sämsta match Jocke gjort, vad jag kan minnas.
Men han är fortfarande bättre, så ta å landa nu i någon form av rimlighet, eller ska du ängna dig åt rumination länge till. Spotta eller svälj!
Timrå Icon: Jo helt klart att utan denna tabbe hade vi troligtvis stått här med 3 poäng nu!
Menmen sånt som händer alla målvakter ibland. Bara att hoppas han skakar av sig detta snabbt! Det tänker då jag göra eftersom att mitt humör har påverkats på tok för mycket av Timrå åt det negativa denna säsong! :)
Som alla som pratar skit om Timråbor på ett Timråforum.
Snacka om hjärndött
Redigerad kommentar
Modano: Du är ju ganska dum i huvudet nu. Jocke har varit, om inte den absolut bästa, så åtminstone en av de tre bästa spelarna i laget hela säsongen.
Dessutom: Alla har rätt att göra ett misstag utan att bli totalt idiotförklarad av sina egna fans.
Tönt.
Man kan inte se till vart man kommer ifrån eller liknande. Tyvärr Jocke.