Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
« Föregående · 1445764 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Ja så är det ju. Dessutom lär vi gå ned i tempo i andra
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Jag blir lite orolig när Boork sitter och berömmer Timrås spel. Det är klara jinx-tendenser över det.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Hur fan kan brynäs leda serien? Dom ser ju ut som samma skräpgäng som dom varit i flera år nu. Matcher mot såna här lågpresterande lag måste vi vinna för att ta oss ur det kniviga läget vi befinner oss i.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Känns som två helt olika Brynäs från första till andra perioden. Dom har ju onekligen börjat jävligt bra i den här perren.
Håll ut.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Ja jag fattar inte heller hur de här bockbrännarna kan toppa serien. Men det säger väl bara hur små marginaler det är egentligen
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: Jämn serie i år, även bottenlagen kan ha ett par moment i matchen där man spelar starkt. Vi tar snart tillbaka taktpinnen igen :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k:Vi får helt enkelt spela som Färjestad när de rånade Brynäs på tre poäng senast... om det ska fortsätta se ut såhär.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Årets komet, ja herregud vad skall man säga.
Det växer mossa på klacken, kom igen med något nytt. men man kanske inte får säga så när man inte står i klacken längre...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Poängen har inte gått med oss idag iallafall.
Jädra tackling på Önerud där
Jädra tackling på Önerud där
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:Skön bentackling brynäsaren kommer undan med. Synd att domarna bara kollar på armar och armbågar numera annars hade vi haft ett långt pp där.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Men gud vad skönt.
Trodde aldrig att jag skulle säga det; men fan va roligt för Larsson. Förläng med killen direkt!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: Ja verkligen! Skön retur av brynäsmålvakten också måste man ju säga :) Dahlbäck, Dahlström eller vad han nu heter.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon: Solklar bentackling. Där blir vi rånade på ett PP av domaren igen. Men med våra svenska domare så ska man ju inte räkna med att dom klarar att se en sån där bentackling, svinet träffar ju faktiskt lite kropp också så...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Undrar hur länge vi kommer undan med att inte få ur pucken ur zon då vi har chansen
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: men är det Arto som sitter och svammlar matchen igenom? hur många rätt har han haft ikväll?
Holös gjorde det precis bra för Timrå...
Holös gjorde det precis bra för Timrå...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon: Han är inte bara bra på isen, han är bra på att analysera också den gode Larsson.
Helt rätt av honom att Timrå slarvar för mycket i uppspelen och när det ska rensas i egen zon. I 3:e gäller det att Timrå är otroligt noga med dom två punkterna och att man inte kliver in på isen för att försvara ledningen.
Jag säger; gå för 2:an! (öh, en aning perverst om man så vill...)
Helt rätt av honom att Timrå slarvar för mycket i uppspelen och när det ska rensas i egen zon. I 3:e gäller det att Timrå är otroligt noga med dom två punkterna och att man inte kliver in på isen för att försvara ledningen.
Jag säger; gå för 2:an! (öh, en aning perverst om man så vill...)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
stoff: Har inte tredje perioden i er match redan börjat? Inte har du tid att vara här heller!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: Ja en smart spelare på många plan.
Vi spelar med större självförtroende nu. Vette fasen om inte den där mentalacoachen gjorde nytta ändå.
Vi spelar med större självförtroende nu. Vette fasen om inte den där mentalacoachen gjorde nytta ändå.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
stoff: Ja eftersom det tar ungefär 10 sekunder att klicka sig in på swehockey.se och kika själv så förutsatte jag att folk skulle förstå att jag var lite sarkastisk...men inte du.
« Föregående · 1445764 · Nästa »