Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
« Föregående · 1290405 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Tog inte lång tid efter Timrås mål som att kompensation började! Ack o ve för färgade domare -.-
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Kattgubben: Kolan får lång väg till båset kanske? Nej nu ska jag sluta hacka på honom.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Jacksson 71: Att notera är att vi ligger SIST i tabellen om man ser till andra perioderna. Vi ligger först sett till förstaperioderna och tvåa i sistaperioderna. Det är nåt med andraperioderna som gör att vi tappar nåt grymt mycket.
Allt enligt hockeyligan.se
Allt enligt hockeyligan.se
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Kattgubben: Håller med, bedrövligt. Och hur kan vi missa varenda länge som dyker upp..?
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Blizzard: mmm.. sjukt dåligt var ordet. Slarvet med passningar är ju exceptionellt. Jag får fan röda utslag av att se det - tredje perioden måste bli extremt mycket bättre - annars kommer vi förlora.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Kattgubben: sjukt dålig period av TIK känns jävligt surt eftersom FBK suger äkligt hårt idag med, och att vi hade många bra chanser i 1:a PPi 2:a perioden var bedrövligt, näe ett bra TIK hade vunnit detta lätt med tanke på FBK's insatts förutom salak då.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Fbk har verkligen gått från ett spelande lag till ett riktigt jävla grislag.
Varför kan förresten inte kolan göra mål utan att göra riktiga jävla indianare, i någon match? Det blir så mycket enklare att tycka om honom då.
Varför kan förresten inte kolan göra mål utan att göra riktiga jävla indianare, i någon match? Det blir så mycket enklare att tycka om honom då.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
TIK spelar extremt dåligt nu - det hade varit mer rättvist om vi hade legat under :(
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Simmalugnt: Hahaha jaa det verkar ju inte vara så livat iaf :P
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
saasta: Om det är samma snubbe som snackar på webbradion som senaste hemmamatchen så har den nog dött, du har bara inte märkt någon skillnad.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
saasta: För övrigt dog min webradio alldeles nyss. Någon annan vars webradio också slutat att fungera?
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Kåberg bör verkligen få 2+2 där... Klubban i ansiktet på Skogs tills att Hallin puttar bort honom, varpå de två gruffar på en liten stund.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Rooster23: Sjukt onödiga utvisningar! Förhoppningsvis har domarn kompenserat klart nurå så att han dömer någorlunda "rättvist"
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
det är ju alltid bra att träna på BP men nu börjar det räcka
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Berglund: Ja det är ju inte förvånande att domarn kompenserar för Timrås mål -.-"
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Det här är så typsikt. Nu har domarn slutat blåsa för Färjestadutvisning, nästa är vigd åt Timrå. Kommer Färjestad göra mål på det PP't, ja inte vet jag, ha vi sett det förut? :-(
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Lär bli jobbigt för våra backar i andra perioden när det är långt till byte, om FBK fortsätter forechecka som de gjorde.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon: det är snarare ett tecken på att karln är timrå-färgad...
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon: Mja här kan jag nog säga med säkerhet att han inte är FBK:are iaf :)
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon:
Pikken kommer att sätta två i nästa period, nu har han skjutit in sig.
Pikken kommer att sätta två i nästa period, nu har han skjutit in sig.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Simmalugnt: Jag är helt övertygad om att det är det här vi kan förvänta oss av fbk i år. Vi är bättre och förutom 7-8 minuter i mitten så visar vi ju det också. 2-0 hade suttit fint.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Rooster23: Jädrar vad vi borstade upp oss i slutet av perioden!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Jag tror aldrig jag har sett FBK så här blekt och ineffektivt.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Olle: Kommentatorn på Canal+ låter Fbk-färgad...går upp i falsett så fort Fbk närmar sig Pitkämäki
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Simmalugnt: Preeeciiisss....jag har inte rakat benen sedan ifjol haha
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon: Haha Pikka spelar lite som han vill ^^ Det är bra!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon:
Ähh vaddå, jag har redan börjat odla slutspelsskägget, inte missar vi slutspel den här säsongen inte. ;o)
Ähh vaddå, jag har redan börjat odla slutspelsskägget, inte missar vi slutspel den här säsongen inte. ;o)
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
honhunden: Kåberg tror det är slutspel...eller så har han tappat rakapparaten
« Föregående · 1290405 · Nästa »