Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Spela med huvet nångång Moe. Du är bättre än så här!
Jag hade köpt ditt resonemang om Lindbäck hade stått igår eller i Torsdags men nu är det sista matchen innan uppehållet, nu ska man kräma ur dom sista krafterna.
dr-nix: Två måls handikapp efter halva matchen känns inte säkert.
RocknRolf2: Jag håller helt med vad gäller formkurvor och håller Åkerlund för den bättre av de två målvakterna som turas om mellan stolparna. Men i detta enskilda fall tycker jag inte det är något fel att Lindbäck får stå. Om han sedan gör en bra eller dålig match är något helt annat.
Olle: Visst kan man tycka att målvakterna ska kunna spela match varje dag men har man två stycken målvakter kan man med fördel använda båda två.
Ur ett kontinuitetsperspektiv så tycker jag också att man bör ha en och samma målvakt.
RTS: Reducerar skall det vara.
RockenRoffe: Håller med ang målvaktsvalet, lika konstigt det som att matcha MPS o Starkov i boxplay.
Såg att Jimmy tyckte Timo var dålig igår, kan ju inte direkt hålla med honom där.
vf_simon_91: Om du menar att Lindbäck är dålig så är det ju inte hans fel att dom kvitterar.
Men jag förstår inte riktigt vad du menar.
Synd på en bitvis ok period, Caslava är en riktig gigant på banan, Hynning får lite självförtroende och man ser allmänt hungriga ut i anfallszon.
MPS defensiva spel är lika anmärkningsvärt dåliga som sin brors offensiva kvaliteer.
Fan vad valpig päjärvi är, han markeringsspel är obefintlig.
Nåja ser väl hyffsat ut fast Frö är i prnicip bättre i allt.
Tränarbyte! Tränarbyte! Tränarbyte!