Träningsmatcher
Han kommer bli grymt nyttig i vinter!
Edit: Skall dagisbarna få ha lekstuga med oss eller vad är det frågan om?
AGERA PERRA!!!
Redigerad kommentar
Det var till och med snubblande nära 1-4 nyss. Vi kan väl för fasiken inte bara lägga av heller...
Vi är ju inte ens trea på puckjäveln i nuläget. Skakande!
Redigerad kommentar
Skön helgardering, men det är klart, Hallin får ju inte börja tro att han är Conny Strömberg.
Vi vann straffläggningen
JUST NU: 3-4 slut
Straff 1, Brynäs: Jonas Nordquist, kommer från höger, fintar - och lägger pucken mellan benen på Åkerlund.
Straff 2, Timrå: Per Hallin, kom för nära och Bjurling räddar.
Straff 3, Brynäs: Anton Rödin, skjuter och Åkerlund räddar.
Straff 4, Timrå: Timo Pärssinen, gör mål efter att ha avslutat distinkt i nättaket.
Straff 5, Brynäs: Calle Järnkrok, miss sedan han skjuter högt över.
Straff 6, Timrå: Kim Hirschovits, drar först till vänster, tillbaka till höger och lägger in pucken till höger om Bjurlings plockhandske. Snyggt mål som blir avgörande.
Bragd-Birger: Äh, vad är det här. Bäst när det gäller, det har väl aldrig varit melodin här direkt. Jaja, vi räknar in ännu en seger, det går lite för enkelt det här tycker jag nog.
Men: jag har alltid gillat Hallin. Och jag gillar verkligen att han är tillbaka.
Sen att det är mot brynäs smakar väldigt gott vill jag säga.
Nu: dags att dra på vuxenblöjan och krypa till kojs. Sover nog ut till kl 4 i morrn.
Sen kom stor-Fikon på nattkröken, blöt och jävlig efter att ha gått genom isen när han skulle 'dra hem det sista'.
Vissa ser djävligt bra ut på rangen men när det sen blir allvar så....
;-)
Härligt att se att Bragd Birger behagat visa sitt sköna anlete härinne oxå. Frågan som väcks är vilket gäng han kommer att tillhöra i år De lobotomerade lallarna eller di nattsvarta? :)
Redigerad kommentar