Brynäs IF - Färjestads BK 16/1 - 2014
I helvete!
Känslan säger definitivt något annat...
De e väl lika skadade som dig?
F.ö finns Sveriges enda domargymnasium i Gävle !
Sheena Punkrocker: Du menar alltså att det är rimligt att FYRA domare missar en given huvudtackling, precis där pucken befinner sig?
Är du dum på riktigt? Somna om...zzzzzzz.
Jag skiter väl högaktningsfullt var det finns ett domargymnasium. Vad har det med saken att göra?
Redigerad kommentar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Fy fan vad underbart.
I övrigt är det väl bara Sheena Punkrocker som är nöjd med domarinsatsen denna match. I regelboken hemma hos Sheena är det fullt tillåtet med huvudtacklingar och att medvetet flytta målburar :-)
Bill 1+1 sista fem minuterna.
Så jävla r-ä-t-t-v-i-s kvittering. Säsongens underbaraste mål. ÅH!
bifhjärta:för oss händer det ofta men vi är generösa bjuder gärna motståndarna på mål i slutsekunderna. Nu skall ni inte vara oroliga bonuspoängen är klockrent till er oavsett vad ni tycker om domarna
Ändå en mkt tveksam domarinsats, och då är jag inte mkt för att gnälla på rättskiparna normalt sett.
Obegripligt att den närmaste domaren missar Nygrens burflytt.
Som tur är finns det iaf en hockeygud, nu tar vi extrapinnen...
Huge:Finns inget annat förmodligentar vår målis en drickapaus när ni lägger den avgörande straffen
Nu tar vi HV på lördag jag är på plats!
Ingen stor match av Brynäs. Vinnerborg och Morgan är skamligt dåliga idag.
Belle..jadu,mycket tydligare sikte mot huvudet kan man inte ha. Att det inte blir utvisning/matchstraff är märkligt.
Nygren sedan..knuffar bort målburen hur pinsamt tydligt som helst...
Aja...1 poäng iaf.
Zappaholic: "I regelboken hemma hos Sheena är det fullt tillåtet med huvudtacklingar och att medvetet flytta målburar :-)"
...och i din regelbok så är man mycket frikostig med matchstraff och utvisningar sålänge det gynnar det egna laget :)
Resten skit. Domarna, inställningen (som vanligt) och publiken. (Som vanligt)
1 poäng är ett rån.
Redigerad kommentar
Sheena Punkrocker: För mig är det enkelt. Jag tycker domarna ska följa regelboken. Det tycker uppenbarligen inte du.
The End
det gynnar Brynäs. Hade det varit tvärtom kan du ge dig fan på att du
hade gnällt om att de dömt alldeles för hårt, inkonsekventa osv osv :)
Sheena Punkrocker: Är du läskunnig? När har jag påstått att de ska gynna Brynäs? Är det befogat så ska de ha kritik.
Skärp till dig.