Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Det känns som det va ganska länge sedan man såg Brynäs prestera ett bra PP.
Nu håller jag tummarna för Örebro. Modo har redan torskat.
Sjukt skön vinst dessutom!
Sköna poäng! Utökade åtminstone avståndet till Modo.
Bara jag som inte i min vildaste fantasi kan förstå hur man spelar Blomqvist och PaW i boxplay?
Redigerad kommentar
Jag satt och var missnöjd med hur Djoos agerade vårdslöst med pucken och inte fick igenom sina skott...Sen jävla small det =) Skön-t.
Bill var värd en balja idag,magisk på skrillorna. Starky +++++
Synd att Örebro valde att bryta sin formtopp just ikväll..kunde väl för fan väntat nån match till?
Zappaholic: Tror även Örebro hade 10 minuter i PP utan leverans..
Just därför man har kunniga och erfarna tränare och inte du eller jag nere i båset, förstår du.... 👊
I övrigt en underbar och viktig krigarseger mot ett bra Luleå som inte bjuder på mkt. Förstod efter deras CHL-match att det skulle bli tufft, vilket det också blev. Tycker dom i huvudsak bara skapade nåt PP, i övrigt inte så mkt.
Och hybriskungen avgör igen.
Nu sover man gott, nya tag mot 3p på lördag....😎
Huge:SAIK spelar fredag+lördag vilket kan vara till vår fördel inför helgen.
På lördag får vi också hoppas att Modo äntligen få sin perraeffekt nere i Leksand.
Har vi förresten nån match kvar mot Leksand?
Du kan väl hänga på wikipedia eller nåt om det inte passar.
Redigerad kommentar