Dax att knipa en trea på bortais mot Timrå i kväll 22/1-09
- Håller faktiskt med. Jag skulle skämmas om Bif ledde eller hade oavgjort...
65selander: "Ja, det börjar bli läge att sälja biljetterna till lördag på svarta börsen. "
- Å vad får du för dem tror du? Möjligtvis nån Djurgårdare då? Ska en Brynäsanhängare ha dem kan det sluta med att det blir DU bsom får betala...
Å fan, kan man få en Djurgårdare för ett par hockeybiljetter?
4-1
Jävla pappskallar!
BAJSKORVAR!
Bara att ladda för nästa match. Fortfarande 1 poäng från fjärdeplatsen.
Timrå borta hade innan säsongen 9 av 10 tippat hemmaseger på.
Tror NC måste fokusera på att hålla Rögle och SSK bakom sig vilket troligtvis går vägen.
- Jag spyr...
Sluta ladda!
Du ska vara förbannad och mordisk. Du ska DEPPA!!!!!
Du ska inse att Brynäs inte haft ett sämre lag sedan 50-talet och att de spelar seriens tråkigaste hockey.
Du ska inte ladda du ska BOJKOTTA SKITEN!
...Och inse att allt var bättre förr!
Har du nåt bra argument som jag kan lägga huvet på när jag ska försöka somna ikväll.
Deala bort Svanberg, Vanwig och Vas mot några bra finska eller allsvenska spelare.
Ett lag i Brynäs situation SKA inte kunna uppträda på det här viset, inte efter år av vånda där man vet vad som händer om man inte ger ALLT! Det som skulle va lagets kännetecken i år.
Sen kan ja inte förstå varför Hansen mfl får spela allas för idag, totalt under isen.
BÄNKA!!!
In med matrialaren eller buss chaffisen, för långsammare kommer det INTE att gå ivf.
Måste samma iskalla killar lira i PP VARJE GÅNG??
Fan bästa Brynäsare är nog domaren, sämsta jag sett!
Huss: Ja om inte han åtminstone FÖRSÖKER agera så kan han dra åt helvete!
...Och inse att allt var bättre förr!
Visst var det bättre förr det vet ju alla Brynäsare ju. Men bojkotta skiten knappast.
Men du varför börjar du inte att heja på Linköping i stället? Då får du ju jubla ofta i alla fall.
Luleå har tydligen någon spelare på väg in från KHL också.
Modo kommer lyfta sig i slutet och passera oss, de har ett bättre lag helt enkelt. DIF har en grym förstafemma som kan avgöra matcher för egen maskin, vi är inte i närheten av att ha några poängmaskiner.
Slutspel, näee knappast, men DIF håller vi nog bakom oss också.
- Ja, eller kanske Timrå? Helt seriöst så blir det nog inget lag. Försvinner kärleken till Brynäs så försvinner kärleken till hockeyn...
Allvarligt... har det hänt något i truppen? Så här dåligt kan det ju inte bara se ut av naturliga orsaker... Schism? Förtroendekris?
12 skott av Brynäs nu på 60 minuter och efter tex 12 minuters PP
Jag skulle vilja se honom agera utefter vad han uträttat, d.v.s ställa sin plats till förfogande.
Challe står och säger hur mycket de 2 nya betyder, hur mycket energi dom ger.
AVGÅ SUNKLÖV DU HAR MISSLYCKATS MED ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Djurgården får äta upp den här förnedringen.
Till er som ska bojkotta kan jag rekomendera att ni går och tittar på knattefotboll till sommaren, där har dom ingen tabell och räknar inte målen. Jobbigt att vara förlorare mina vänner men ni svikare kommer inte att saknas bland de andra fansen som faktiskt stöder Brynäs i vått och torrt.
Du kallar dem för förnedrande namn...
Tragiskt e vad du e.....
Är man supporter så är man det i med samt i motgång, du verkar inte att ha förstått det.
Tänk om någon kommenterade ditt yrkesutövande på samma sätt som du håller på här?
Väx upp!
Hoppet är det sista som överger en....
Vilken skitomgång. Alla bakom oss utom Modo tar poäng och Brynäs spelar som ett allsvenskt lag.
Är så jäkla trött på att läsa hans negativa visa oavsett om vi vinner eller förlorar!!
Och ja jag och alla andra vet var "Brendlpengarna".
Gusten: Det börjar bli mörkt i horisonten...
1 Linköpin 43 20 12 11 1 127-114 73
2 HV71 43 18 15 10 4 124-111 73
3 Färjesta 43 21 7 15 0 113- 93 70
4 Skelleft 43 17 9 17 3 127-111 63
5 Frölunda 43 17 8 18 4 104-101 63
6 Luleå 43 18 9 16 0 111-113 63
7 Brynäs 43 16 11 16 4 100-109 63
8 Timrå 43 15 10 18 7 114-111 62
9 Djurgård 43 14 12 17 4 115-119 58
10 Rögle 43 16 9 18 1 121-133 58
11 Modo 43 16 6 21 4 117-133 58
12 Södertäl 43 10 12 21 3 98-123 45
Nästa omgång:
Modo - Linköping
Frölunda - HV71
Färjestad - Timrå
Djurgården - Brynäs
Rögle - Skellefteå
Luleå - Södertälje
Linköping,Hv och Färjestad till slutspel.
Södertälje till Kvalserien.
Resten vete fan. Kul med denna jämna serie måste jag säga.
Kul att Brynäs har chans på slutspel.
Kul med Brynäs hemmaspel.
Tråkigt med Brynäs bortaspel.
Modo i kvalserien är en våt dröm.
Det är fanimej bra, sån här skithockey ska inte belönas med poäng.
Jävla sopor!
KÄMPA FRÖLUNDA!!!!