Carl Lejonkräk: Åtminstone hade jag missat den, tack så mycket! Känns som någon som faktiskt har satt sig ner och verkligen haft en tanke i sin analys och inte bara kört följa Johh som alla andra "experter".
Vill ockå bara säga innan seriestart (om någon bryr sig) att jag håller det här laget som en av dom som kommer slåss om guldet, det även innan Salmelas intåg men ännu mer därav. Jag respekterar givetvis allas synpunkter men för mig är det helt givet att vi kommer vara ett topplag och husera på den övre halvan. Detta förutsatt att vi håller en rimlig skadefrekvens.
Ville bara få det sagt!
Redigerad kommentar
Jahaja, ska vi då tro att det utdragna svaret på Niclas Andersén heter Lucas Carlsson?
Nog bara i Brynäs detta anses "gå jämnt upp"...
Kopparjimmie: Grymt!
Får passa på att gratulera Tommy Jonsson till segern mot Skellefteå. Den känslan har han väl haft tidigare. ;)
ellis: att Bengtzén arbetar med flera olika scenarier bla Djoos är väl inte så konstigt? Skulle Djoos kommit tillbaka så hade BZ suttit med en reserv i budgeten att ta till senare under säsongen likt Växjö gjorde i vintras när de spetsade laget. Djoos hade en jobbig säsong där han förmodligen fick prestationsångest och inte kunde leva upp till förväntningarna. Ett år försäsong och mognad och han är en bättre spelare i år.
Du tror väl inte att BZ suttit och väntat och hoppats att Djoos ska stanna och struntat i att följa upp andra spår under tiden? Sättet du uttalar dig på angående ditt lag i hjärtat gör att jag tror att du trollar...
Men seriöst, vad är det med karln och hans behov av att ge gliringar åt Brynäs? Nog för att jag tycker att föreningen och Gävle kan göra en hel del saker bättre, men det är ju oprofessionellt som fan med alla hans uttalanden om hur "han aldrig fått spela i en contender" och att "han är ovan vid allt intresse". Hände något internt? Han verkar uppriktigt grinig över att vi satsade på Rödin över honom.
Fuck right off, Bill.
Ollas längtar....
Kul att höra att alla verkar vara taggade inför säsongen.
Det här tycker jag är en tung värvning som ger "En bra start" både trovärdighet och lite rampljus.
Brynäs centerjakt kan vara över snart.
Enligt uppgifter till Sportexpressen är den 30-årige kanadensaren Kyle Wilson högaktuell för spel i klubben.
Vill bara kasta ur mig:
Största idioten bland alla hockeytyckare och förståsigpåare:
Johan Garpenlöv! Tål fan inte karln! Dessutom så inihelvete urpartisk (DIF) att det är ett under att folk lyssnar på hans åsikter. Om nu någon gör det...? Jag gör ju det 😳 å retar mig. Finns knappt en åsikt han levererat som jag tycker är vettig. Håller inte med honom i ett skit... Idiot!