"En seger för svensk hockey att Brynäs spelar final!"
SVT:s hockeyexpert Micke Renberg sällar sej till raden av experter som hyllar Brynäs offensiva ishockey.
JFK och resten av hockeykännarna i Modos gästbok vet bättre. Snacka om att tappa i trovärdighet.
Huge:När det gäller Timrå så njuter jag. Speciellt efter alla dryga besök av Blizzard, ambroo och allt vad de kallar sig. De var ju inne i vår bok och drygade sig när det gick illa för oss...
Nu lever de sitt eget helvete och jag hoppas att de åker ur ES
digitalbath: Modo är helt klart ett drömmotstånd i ett slutspel, om ni tar er dit förstås.
För övrigt, vem fan är Janos Hari.. Såg mer ut som en hobbit från sagan om ringen.. Först en smäll på Svedberg, sen en idiottackling mot Ekholm. Om någon får påföljder så är det givetvis Frodo..
Redigerad kommentar
Huge: "osäkert om han fixar dagens ES-spel, som trots allt kräver lite mer av en spelare jämfört med hur det såg ut senast han var här"
Klarar han flera år i KHL, som är en betydligt bättre liga än ES, så lär han klara sig här alldeles utmärkt!
Begriper inte hur du kan tycka att ES kräver mer av spelarna idag, m.a.o blivit bättre, sen han var här 2008. ES har blivit klart sämre de senaste åren.
Gurra88 & Huge: Från och med nu får ni helt enkelt fortsätta eran diskussion privat. Jag har redan sagt till en gång men det hjälpte tydligen inte.
Väldigt många andra användare inklusive mig själv har tröttnat på eran diskussion som inte leder någon vart.
Det är väldigt tröttsamt för andra användare att logga in och bara se era duster nonstop i hela gästboken, det tror jag ni förstår själva.
Som sagt, fortsätt eran diskussion privat nu är ni snälla.
Heads up!
De nedvärderande öknamnen på Micke Sundlöv har börjat dyka upp igen (Sunklöv, Korklöv osv) och det är inte acceptabelt. Alla inlägg som innehåller sådana saker kommer att raderas, oavsett vad som står i inlägget i övrigt. Detta gäller självklart alla ledare, spelare och personer överhuvudtaget.
Moderatorerna
Redigerad kommentar
Anders Berg: " Nej, varför ska jag bry mig?"
Det är vi många härinne som också undrar.....