Bästa inläggen
Föregående · 877 · Nästa
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Känner exakt samma sak, ingen direkt glädje utan en lättnad över att vara kvar SHL med en stor oro för framtiden. Det finns några i ledningen som definitivt inte kan kosta på sig sovmorgon imorgon.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Okej, jag känner mig spyfärdig. Vi är kvar.
Jag har aldrig riktigt gillat HV, men nu lider jag lite med dem. Jag vet inte varför. En situation som inget av lagen skulle ha satts i.
MEN. Jag tror också HV är mycket bättre rustade än oss att komma tillbaka snabbt. Lycka till. Båda lagen ska såklart vara i SHL.
Jag har aldrig riktigt gillat HV, men nu lider jag lite med dem. Jag vet inte varför. En situation som inget av lagen skulle ha satts i.
MEN. Jag tror också HV är mycket bättre rustade än oss att komma tillbaka snabbt. Lycka till. Båda lagen ska såklart vara i SHL.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Onödigt av Rödin att trycka handsken i nyllet på honom. Men jävligt genomskinligt av HV att försöka dra in Rödin i slagsmål för att få bort honom.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}:
”Tackling - en klunk öl
Mål - tre klunkar öl
Icing - en klunk vatten
Videogranskning - toabesök”
”Tackling - en klunk öl
Mål - tre klunkar öl
Icing - en klunk vatten
Videogranskning - toabesök”
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Så det var det som var anledningen till att Sundlöv och Dackell slängde överbetalda flerårskontrakt till höger och vänster. För att vi ska ha spelare som sliter som djur i kvalspelet för att inte behöva gå ner i lön...
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Saknat honom hela kvalet, men nu har ju Alcen kommit igång istället. 😉
+ 7
Sv: A proposito de nada
Friskvård... Promenad i Rudsjönspåret. Korsar cykelbana...
Vem cyklade förbi mig här i skogen...? För 2 min sedan...?
Tommy Fuckin Melkersson! Legend...
Vem cyklade förbi mig här i skogen...? För 2 min sedan...?
Tommy Fuckin Melkersson! Legend...
+ 7
Sv: A proposito de nada
Lemp: Visst, men unga använder väl knappt facebook? Tycker personligen att det finns en tydlig tendens att dagens unga är mer lättktänkta än tidigare generationer. De är väldigt duktiga på att prata om sina egna rättigheter men sällan eller aldrig om sina egna skyldigheter.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Hockeyguru: Nej, det gör vi inte, men senast Brynäs och Timrå spelade i samma serie hade vi ett mycket högre publiksnitt än vad ni hade.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{7981}: Jag har tagit timeout pga kvalångest och nu är det ännu jä**ligare än på länge; 3-1 och Wennerholm tror på oss! Nä, det blir tystnad i mörkt rum några dagar till. Over and out.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Får tillönska alla Brynäsgävlar en god natts sömn.
Men håll er nytra o sansade, tills feta damen sjunger
Men håll er nytra o sansade, tills feta damen sjunger
+ 7
Sv: A proposito de nada
Davey85: Helt rätt, ta inte ut något i förskott. Fullt fokus nästa match.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Grattis. Idag var vi inte i närheten och nu är loppet mer eller mindre kört för vår del. Ser hellre att ni tar detta på söndag än drar ut på detta j***a lidandet.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Kan ha varit den mest rättvisa segern i ett slutspel
Örebro är helt överlägsna
Nu hoppas vi på BIF
Kan ha varit den mest rättvisa segern i ett slutspel
Örebro är helt överlägsna
Nu hoppas vi på BIF
+ 7
Sv: A proposito de nada
PuckkcuP:
Fan, Wikegård låter som min 4-åring när jag säger att han ska äta upp maten.... Ett jävla grin!
Fan, Wikegård låter som min 4-åring när jag säger att han ska äta upp maten.... Ett jävla grin!
+ 7
Sv: A proposito de nada
Varför ha ett situationsrum? Ring Wikegård.. Han var ju så säker. Jävla dåre.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Steenm: Knäppte precis på matchen .. har ni värvat Ovetjkin!!?
Jädrar vilken kasse
Jädrar vilken kasse
+ 7
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Måtte detta spektakel ta slut snart, innan man är både av med jobb o familj. Man har ju inte direkt varit på banan sista tiden... 🤪
+ 7
Sv: A proposito de nada
sweet_times: Vi supportrar kan inte hjälpa att vår odugliga klubbchef* påstår att vi skulle ta 4 guld på 10 år. Däremot hade ni leksingar möjlighet att stå ödmjuka efter en stabil grundserie, men icke. Ödmjukhet från supportrar av ett lag som inte vunnit SM-guld sedan Iron Maiden bildades vore på sin plats.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tror banne mig vi ska köra med Ersson.
HV verkar tycka att han är omänsklig, och det kan ju inte vara annat än bra. Tror inte byte till Andrén påverkar det vi verkligen behöver få fart på (offensiven)
Tror banne mig vi ska köra med Ersson.
HV verkar tycka att han är omänsklig, och det kan ju inte vara annat än bra. Tror inte byte till Andrén påverkar det vi verkligen behöver få fart på (offensiven)
+ 7
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jag är väldigt tveksam till att en matchotränad Andersén ska tryckas in i laget om han blir spelklar. Backspelet har funkat bra i kvalet, särskilt Hedberg, Björk och Billins har spelat upp sig rejält.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jaha, så slutade också kvällens matchanalys i favör för Leksand och Mattias74. Ja ja en olycka kommer sällan ensam.
Bara ignorera trollen bröder!
Här snackar vi Brynäs.
Bara ignorera trollen bröder!
Här snackar vi Brynäs.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Extra jävla surt att ha en 32-åring med 11år, och 700+ matcher i NHL, Sveriges prestigevärvning 2019, på bänken. En first-round-pick som vi alla tillsammans värvade i somras i klubbens viktigaste serie...
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jobbigt detta. Tycker Brynäs gör sin bästa match hittills i serien men HV gör en Brynäs och vinner ändå. Flera spelare som kliver fram ändå. Gillar Hedberg och firma Björk och Billins. Å så Molin då. 2-1 till oss på torsdag.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Föga förvånande med torsk idag - lagen är för jämna för att det skulle vara befogat med en 3-0 ledning i matchserien till Brynäs.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Många lag och många spelare har haft ett positiv trendbrott mot just Brynäs men det kanske är så att vi får en trendbrott i kväll och vinner tredje raka. Det är ett helt annat flow i laget efter tränarbyte och många av spelarna har höjs sig många snäpp inte minst killar som har sin ursprung inom föreningen. En annan spelare som har imponerat starkt på mig är Björk, både offensivt och defensivt.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Risken att HV vinner är överhängande. I alla fall grundat på statistik. Hur ofta har Brynäs vunnit tre matcher i rad under den här säsongen?
Just sayin...
Just sayin...
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Fast leksand har haft svårt för Örebro hela säsongen men jag är som sagt nöjd med säsongen redan som den fallit ut
Fast leksand har haft svårt för Örebro hela säsongen men jag är som sagt nöjd med säsongen redan som den fallit ut
+ 7
Sv: A proposito de nada
Peja: Jonas Johansson höll nollan i Colorado, fantastiskt kul!
(Provläs en stund gratis)
(Provläs en stund gratis)
+ 7
Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Varför backarna steppat upp?
Vi slipper spela mot lag 1-12 och möter seriens klart svagaste lag istället. Yippie!
Kolla spelet och intensiteten i kvartarna idag och jämför med igår.
Där ligger ribban. Inte i jumbofinalen.
Varför backarna steppat upp?
Vi slipper spela mot lag 1-12 och möter seriens klart svagaste lag istället. Yippie!
Kolla spelet och intensiteten i kvartarna idag och jämför med igår.
Där ligger ribban. Inte i jumbofinalen.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Så är det men jag tycker de är så mycket mer än de. De bidrar verkligen med allt som PA inte var och det tror jag är en enorm skillnad.
Sen sett över en hel säsong. Det behöver vi inte ens fundera på nu. Men det hade ju varit fantastiskt tråkigt att tappa pondusen Bom-Bom står för. Att se honom i intervjuer gör ju att klubben och laget växter flera decimeter och står upp mot alla. Precis det jag efterfrågat och saknat i åratal, inte minst i år.
Sen sett över en hel säsong. Det behöver vi inte ens fundera på nu. Men det hade ju varit fantastiskt tråkigt att tappa pondusen Bom-Bom står för. Att se honom i intervjuer gör ju att klubben och laget växter flera decimeter och står upp mot alla. Precis det jag efterfrågat och saknat i åratal, inte minst i år.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: gillar inte när han skriver att allt talar för Brynäs. Värre Jinx finns inte
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tycker man stänger ner HV på ett bra sätt, så att HV framstår som uddlösa.
Förstår inte vad Wikegård ser hos HV.
Förstår inte vad Wikegård ser hos HV.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8487}: Det är jättebra för Brynäs att det rensas ut stenhårt nu på alla plan. Ni måste bara bort med snicksnackaren Campese. Skulle inte köpa jultidningar om den tomten knackade på.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Och jag är redan nervös.... detta är inte bra för vare sig hjärta, hjärna, förhållandet eller levern.
Och jag är redan nervös.... detta är inte bra för vare sig hjärta, hjärna, förhållandet eller levern.
+ 7
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi har flyttat över några fler procents press på Hv inför denna matchen. Kan vi hålla oss från utvisningsbåset och spela med disciplin så kanske det kan stressa Hv. Hoppas på lite kaxighet från våra boys.
+ 7
