Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Skellefteå gör årtiondets sämsta match och det lär inte räcka ändå. Hur stor skillnad kan det va på två lag i samma serie?
En balja till och en överkörning på Lindström eller på Fröken Ericsson så är jag nöjd!!
Redigerad kommentar
Lindström:
Helt sjuk match, vem får in detta på bomben lär bli rik
pekka85:
Brynäs vinner och Färjestad förlorar troligen, livet leker
Nu går vi för tvåsiffrigt!;-)
7 mål på två perioder mot Skellefteå är imponerande!
Maxutdelning, nästan osannolikt.
Dom tokrusar som väntat och får utdelning direkt i andra, fyller på med ytterligare en reducering efter en jävligt tveksam tvåa på Nordan.
Sen kyler vi ner dom rejält med två baljor, Scott fintar ner sin back och sätter 3-6.
Gunde avslutar med 3-7 på ett direktskott från blå, såg inte otagbart ut, den hade Rahm tagit alla dar i veckan... :-)
Redigerad kommentar
Hoppas inte spelarna är lika säkra på att detta är över som vissa skribenter här inne.
Nu är jag dock en extrem "worrier", jag minns en match mot Södertälje säsngen 2007/2008. Brynäs vann med 10-2. Vid 8-2 slappnade jag av på riktigt.
- Nästan beredd att hålla med. Nästan... ;)
Redigerad kommentar
Rör sig lika rappt som två grillade med mos...
Lindström:
Tänkte just skriva samma sak, seg i tanke o handling
Redigerad kommentar
Bra när laget går kräftgång.
Kass när laget går bra.
Idag har han inte ett rätt.
Peja: Ja, det känns lsom att han låter Saik komma undan med lite av varje. Slashingarna du nämner, men även en highsticking på Larsson och en hakning på Thure.
Skärpning tack.
Redigerad kommentar
Rodrigo:
Gubben i lådan Harju kommer säkert avgöra matcher framför mål med sin avighet hoppas jag iallafall.