Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Tack domarna, 5-2!
Anders Berg: Vad menar du med " räcker inte till"? Utveckla gärna det där. Tror inte du ser matchen...
Pinsamma utvisningar ledde till det här...
Redigerad kommentar
Tragiskt att domarna ska få förstöra en match så totalt.
Erat: Vad i helvete håller domarna på med?
Han vänder ju fan ryggen till. Vad ska Bertilsson göra?
Började med att ingen stod upp för Sunken eller Kroken. Sen visar #16 vilket geni han är.
Qvarre: tack ska ni ha domarna. Pinsam bedömning för i helvete.
och ja, jag tänker skylla dessa två mål på domarna.
5 mot 3 nu, skulle varit 4 mot 5.
Hade domaren dömt efter regelboken så hade SAIK inte troligtvis inte målat direkt efter.
Qvarre: Han missade inte, han hade armen uppe men när brynäs gjorde mål så blev det ingen utvisning.
FEL tycker jag! Var ju hög klubba från skellefteåspelaren så det skulle ha blivit 2+2 på den. så där skulle domarn ha tagit en utvisning och sedan gett ett mål. Eller?
Fan gör domaren? Hur kan han missa slakten på Sunken?
Skulle vara kul att få det domslutet förklarat.
Slajsarn: Bra där Harju.
Vad är det för grisspel mot Sundqvist. Borde ju vara matchstraff på att använda klubban så där. Jävla idioter.
Jaaaaaa!!!
Neeeer, Sunken
Jag tänkte för mig själv när vi satte 1-1 i PP att det var ett perfekt psykologiskt mål då SAIK var lite griniga på domarna och började hamna ur balans. Sen sprätter de in 2-1 19 sekunder efter. SUCK!
Inte mycket för Rahm att göra på något av målen.
Skönt att vi fick utdelning i PP.
Jag tror faktiskt att vi kan ta någon pinne här, trampa på nu i andra gubbar!
Redigerad kommentar
Det va väl en ganska vass räddning på första möjligheten och sedan fick ju SAIK stå helt omarkerad tid på sig att sikta och lyfta upp den i taket. Inte mycket för målisen att göra åt.
Lindström:Ja #16 fick se ett baklängesmål från första parkett..
Hur länge höll dom tätt? 20 sek?
Fy fan vilken pinsam utvisning. Domaren kan inte stå emot när det börjar att buas.