Slutspel 2010
Modig låter ju helt vansinnigt,hoppas verkligen det är ett dåligt rykte bara.
Finns ju massor med målvakter som är mer lovande och t o m bättre.
Nån av Weeslau och Ridderwall lär ju försvinna från DIF.Vi har Pettersson-Wentzel i Almtuna som redan är riktigt bra,trots att han är 91:a,,Honken.Hur bra är Sahlin i J-20?
Modig hoppas jag verkligen inte är ett alternativ.
Redigerad kommentar
Wesslau eller Ridderwall skulle nog kunna bli riktigt bra med Alcéns hjälp dessutom.. Men Modig, nej tack Sundlöv..
"Precis om förra året så har alla Brynäs lag: Brynäs U16, Brynäs J18, Brynäs J20, Brynäs damlag och Brynäs A-lag kvalificerat sig för slutspel. Det är inte bara A-laget som har kvalificerat sig för slutspel. Alla samtliga Brynäs-lag är nu klara för minst kvartsfinal i pågående eller kommande slutspel."
www.brynas.se
Bissett19: Lägg ner skiten... ;-)
Måste kännas kul som spelare och ledare att ha så bra verksamhet.
Då lovar jag att jag skulle komma i byxan - helt klart.
Gurra88: Jo, det var lite så jag menade. Men han gjorde det väl på finaldagen? Lite kaxigare att göra det innan kvartsfinalerna börjar.
Jag kan ju också lova att tatuera mig, men jag kan sträcka mig till att göra det om Brynäs gör minst ett mål i slutspelet =) Fast det blir ju min andra Brynäs tatuering i så fall.
Brynäs if är dem bästa (Y)
Börje Salming: ?Brynäs kan skrälla i slutspelet? | Sportbladet Spel | Sportbladet | Aftonbladet
Känns inte som det kommer bli nån instämning i nån klago-kör från mig om vi loosar den här kvarten... Tror nämnligen DIF som totalsegrare, vilket skulle vara kul tycker jag för hockeyns skull (inte kul för att dom drar ifrån oss med guld).
Eller förresten....spär vi på den underbara slutspelsstatistiken från första deceniet med ytterligare en nolla så kommer jag BITCHA JÄRNET ..men känns inte som det är risk för det i år tack och lov.
Redigerad kommentar
Braskande rubriker i dagens Sportblad:
"Senaste nytt - senaste nytt - senaste nytt"
Skador Brynäs:
Lars Jonsson, Petri Kokko, Niklas Andersén
samtliga borta för resten av säsongen
Alltid skönt med uppdaterade murvlar som håller oss ajour med dom senaste skaderapporterna....
vi skulle kvala med ssk/rbk, men nejnej, brynäs ville nåt annat, blir väl troligen samma nu..
Sittplats: 211 st
Sittplats, rad 1: 234 st
Familjeläktare: 8 st
Hemmastå: 534 st
Bortastå: 95 st
Totalt 1082 platser kvar alltså, bättre än så kan vi väl...?! Hoppas att det inte blir samma antiklimax som förra året då alla gick runt å trodde att biljetterna redan var slut... å sen vart de bara dryga 6 lax på läktarna x) Men en hel del lär ju säljas imorrn också - och på plats.
Vi får hoppas på lika mycket folk i semi och final ;)
Redigerad kommentar
HAN BLIR HJÄLTE: Marcus Krüger har många attribut för att inta hjälterollen. Succé i början av säsongen. Lite mer anonym på slutet. Men kylan, spelsinnet och den intressanta personligheten finns kvar. Det är just i år, i ett outsiderlag som Djurgården som unga spelare får sitt genombrott och skriver in sig i ishockeyhistorien.
HAN VIKER NER SIG: Magnus Kahnberg har gått från frågetecken till målmaskin i slutet av säsongen. Men då har det varit klart i tabellen för Brynäs. Tyvärr tror jag att sympatiske Kahnberg inte har den beslutsamhet som krävs i ett slutspel för att upprepa de senaste månadernas målkavalkad.
Boorks tips:
4-3 till Djurgården