Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
« Föregående · 1243159 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
65selander:
1-0, 19.57, Mattias Tedenby, Guds lilla tappra tennsoldat slår till!
Kom igen HV!!!
Frölundas insats ikväll är fortfarande fullständigt obegriplig för mig....
1-0, 19.57, Mattias Tedenby, Guds lilla tappra tennsoldat slår till!
Kom igen HV!!!
Frölundas insats ikväll är fortfarande fullständigt obegriplig för mig....
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
de kändes återigen som de va för snälla framför mål med endast sekunder kvar av matchen. Ta bort allt som rör sig, låt de inte komma in på mål. Ta hellre en utvisning med 30 sek var enligt mig.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Glädjande för kvällen är att förstakedjan börjat producera igen och att Kahnbergs målform håller i sig. Homogen insats rakt igenom med ett litet plus för juniskedjan.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Lindström: Har du några exempel när Brynäs släpper in mål i sista minutrarna eftersom de varkar vara frekvent enligt dig.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: Nån som bandade matchen kanske kan räkna hur många "öppna kassar" vi missade i dag.
TIPS! Använd 10-poetenser så får talet plats i ett inlägg. :-(
TIPS! Använd 10-poetenser så får talet plats i ett inlägg. :-(
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Absolut, håller med.. därför får vi hoppas de slutar femma!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: Är det några jag absolut inte vill möta så är det Färjestad.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
JanT: Lite surt att tappa i sista minuten men Brynäs är definitivt på väg upp ur gruvan. Känns bra inför slutspelet.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: tre pinnar, som vi fan skulle ha efter en sån här match, och jag hade kvitterat ut slutspelsbiljetter! Vart fanns killer instinct? 1-4 hade speglat matchen bra...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Med distans till matchen måste man ju ändå ge en eloge till grabbarna för sättet man genomför matchen mot ett lag som spelade årets viktigaste match på hemmaplan. Det bådar gott tycker jag iallafall
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
AVGÅ: Såg att Hansen/Lauritzen var inne och dominerade i sudden, var var Järnkrok? Sjuk?
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Försöker tänka framåt med.. tre poäng idag hade varit oerhört bra då vi hade haft 3 poäng till godo på Frölunda och dessutom mkt bättre m/s, dvs "fyra" poängs försprång. Nu skiljer det bara en och risken är stor att vi får möta LHC/HV i kvarten..ställs mkt hellre mot DIF/SAIK om man säger så..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Luleå torskade även i kväll. Vilket avsevärt förbättrade våra chanser. Måste räkna på det här!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Självklart är det asbittert. Men vad gör man..nu krävs det bara att antingen modo llr timrå förlorar en match så är vi klara för slutspel. Håve kan hjälpa oss på traven ikväll..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: En Brynäsare fick pris som bästa Timråit... ho ho
Alltid någon tröst
Alltid någon tröst
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Vinner Brynäs 1 match måste Luleå vinna alla. Pinnen idag bör betyda att vi spelar slutspel. Två hemmamatcher med 5.000 på läktarna betyder sköna slantar.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
AVGÅ: 2 förlorade pinnar idag, kan man ju fundera på varför man gång efter annan släpper in mål i sista minutrarna..
Sen kan man ju tycka att det kanske är ett liten risktagande att spela på 2-1 ledning istället för att kliva på och avgöra, för hur lama var dom inte i PPét idag?..
Sen kan man ju tycka att det kanske är ett liten risktagande att spela på 2-1 ledning istället för att kliva på och avgöra, för hur lama var dom inte i PPét idag?..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_:
Men herregud det är ju inte tillstymmelse till en utvisning.
Känns riktigt surt med bara en pinne mot ett kasst Timrå,men kanske poängen kan vara viktig ändå.
Jag var en av dom som satt och skrek att Sundlöv skulle värva Mattias Karlsson,men vilken jävla tur att inte så blev fallet,han är helt blicklös.
Men herregud det är ju inte tillstymmelse till en utvisning.
Känns riktigt surt med bara en pinne mot ett kasst Timrå,men kanske poängen kan vara viktig ändå.
Jag var en av dom som satt och skrek att Sundlöv skulle värva Mattias Karlsson,men vilken jävla tur att inte så blev fallet,han är helt blicklös.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare:
Man kan inte klaga på 2-2 mot ett desperat TIK, men kvällens utropstecken alla kategorier är Rögles 7-2 på Frölunda.
Ofattbart i mina ögon.....
Man kan inte klaga på 2-2 mot ett desperat TIK, men kvällens utropstecken alla kategorier är Rögles 7-2 på Frölunda.
Ofattbart i mina ögon.....
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: Men OPG har också räddat oss från bakåtbaljor många gånger! Jag gillar spelare med attityd!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
StoltBrynäsare: Haha ja men vad spelar det för roll när de aldrig kan hålla undan? Det är grymt stor skillnad på 1p och 3p. Vem bryr sig om spelet om de inte lyckas sätta chanserna.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Nej fyfan, pinsamt BIF! Och där drar Grönholm på sig utvisning 549 denna säsong, vilken värdelös värvning!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
90Steen_: Gör Markan en sån grej till så kan han dra till NHL direkt! Åsså utv... otroligt!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Det är underligt. Vi är bäst i BP men när det är 5 mot 6 känns det som vi har nån hang up.
Orättvist men får väl ses som hjälp till bättre behövande.
Orättvist men får väl ses som hjälp till bättre behövande.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
..och dessutom borde man avgjort två perioder tidigare........suck!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Jag undrar hur jävla många gånger de släppt in en kvittering sista minuten denna säsong nu.. RUSKIGT IRRITERANDE!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
AVGÅ: Man skulle haft minst två måls ledning innan detta... Så ineffektivt!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Hence: Man backade hem lite väl tidigt i min smak...
Foxtrot
Uniform
Charlie
Kilo
Foxtrot
Uniform
Charlie
Kilo
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Hence:
Grattis till slutspel och vinst.
faan vad ni förstör jämt...
godnatt
Grattis till slutspel och vinst.
faan vad ni förstör jämt...
godnatt
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Lindström: ...och Nordqvist som har gjort 5 poäng på de 4 matcherna efter uppehållet! :)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Bissett19: Tydligen är Klasen skadad. Där ryker nog SSK:s elitseriekontrakt.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
bradberry: Först måste Brynäs göra sitt. NC svänger sitt magiska spö, toppar upp med 16 och 24 sen är matchen i hamn.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Party i Scaniarinken:
| 36.19 | 20 min | SKE | 91. HAGOS, Yared | MATCH |
| 36.19 | 20 min | SKE | 79. WARG, Fredrik | MATCH |
| 36.19 | 20 min | SSK | 54. FREDRIKSSON, David | MATCH |
| 36.19 | 20 min | SSK | 41. GRÅHNS, Stefan | MATCH |
| 36.19 | 20 min | SSK | 20. PAKASLAHTI, Petri | MATCH |
| 36.19 | 20 min | SKE | 12. LINDBERG, Oscar | MATCH |
| 36.19 | 5 min | SKE | 91. HAGOS, Yared | FISTI |
| 36.19 | 5 min | SKE | 79. WARG, Fredrik | FISTI |
| 36.19 | 5 min | SSK | 54. FREDRIKSSON, David | FISTI |
| 36.19 | 5 min | SSK | 41. GRÅHNS, Stefan | FISTI |
| 36.19 | 5 min | SSK | 20. PAKASLAHTI, Petri | FISTI |
| 36.19 | 5 min | SKE | 12. LINDBERG, Oscar | FISTI |
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Bissett19: I vilket fall som helst har vi övriga matcher med oss!
Rögle BK - Sverige, Europa, vi är Röglefans allihopa!
1-1 och skottövertag, det här kan sluta hur som helst....
Rögle BK - Sverige, Europa, vi är Röglefans allihopa!
1-1 och skottövertag, det här kan sluta hur som helst....
Sv: Timrå IK-Brynäs IF lördagen den 6/3
Känns fortfarande lugnt, Brynäs har börjat varva upp inför slutspelet.
« Föregående · 1243159 · Nästa »
Är du nöjd med att förnedras i slutminuterna alltså? Tror du på mirakel i kvartsfinalen? Hoppas på det då!