FA-cupen/Ligacupen
« Föregående · 2817821 Till forumet
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Nej verkligen inte oavsett vilket lag man håller på så är det synd med skador och som i detta fallet en nyckelspelare.
Nej verkligen inte oavsett vilket lag man håller på så är det synd med skador och som i detta fallet en nyckelspelare.
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
ikväll hoppas jag såklart Liverpool vänder 1 - 0 på Anfield mot ett skadedrabbat Tottenham.
Blir kul med en final mot Newcastle på Wembley ;)
ikväll hoppas jag såklart Liverpool vänder 1 - 0 på Anfield mot ett skadedrabbat Tottenham.
Blir kul med en final mot Newcastle på Wembley ;)
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Ja det var kattens lek med råttan men Tottenham är ursäktade, de har 11 spelare på skadelistan b.la 3 ordinarie mittbackar samt första målis. Maddison m.fl
Ja det var kattens lek med råttan men Tottenham är ursäktade, de har 11 spelare på skadelistan b.la 3 ordinarie mittbackar samt första målis. Maddison m.fl
+ 2
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
City fick kämpa mot Leyton Orient men vann med 2 - 1, Millwall slog ut Leeds efter seger med 2 - 0 , det kan ju ses som en liten skräll iaf
Fler matcher i FA cupen nu klockan 16:00
City fick kämpa mot Leyton Orient men vann med 2 - 1, Millwall slog ut Leeds efter seger med 2 - 0 , det kan ju ses som en liten skräll iaf
Fler matcher i FA cupen nu klockan 16:00
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Klart det är en skräll. Men utan att veta alls antar jag att Leeds valt att hålla så mycket fokus det bara går på att komma sämst topp-2 i Premiership (där man nu leder knappt).
Sv: FA-cupen/Ligacupen
puffe: Gör man som Liverpool och kör med i stort sett reservlaget är det väl klara tveksamheter på hur hårt man faktiskt gick för att vinna.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby: Bryr mej inte så värst , men har förstått att Everton är laget man håller på i staden Liverpool, typ som att Celtic är laget i Glasgow, typ som att QPR är laget i London etc.
Sv: FA-cupen/Ligacupen
puffe: Haha.. ja, även jag har mina sympatier hos ett lag en nivå ner i ligan, så jag bryr mig inte nämnvärt om just den rivaliteten. Men Liverpool lär allt vara i särklass vad gäller support på Merseyside...
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby: Jo, var nog mest för att provocera. Men alltid kul med personer som inte håller på storlagen, bara för att de är storlagen just nu. All respekt om nån hittar hit och håller på Stoke, Huddersfield eller liknande
Men, eftersom Paul McCartney lär hålla på Everton, så blir det mitt lag i Liverpool
Men, eftersom Paul McCartney lär hålla på Everton, så blir det mitt lag i Liverpool
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
klart ligan är prio 1 men man skulle ändå vunnit denna matchen med spelare som Jota och Diaz på planen.
Fel på inställningen?
Det kan ju faktiskt bli en trippel ändå, ligan, CL och ligacupen
klart ligan är prio 1 men man skulle ändå vunnit denna matchen med spelare som Jota och Diaz på planen.
Fel på inställningen?
Det kan ju faktiskt bli en trippel ändå, ligan, CL och ligacupen
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rulltårtan : Dyrkar dom, skrev jag otydligt? Vi kanske ses i en islada på torsdag? Blir ju finbesök i Göteborg då
Sv: FA-cupen/Ligacupen
puffe: ha ha! Jag läste att du valde Liverloose för att Mc Charmley höll på Everton! Så går det när man inte läser klart! Sorry!!
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Helt rättvist, verkar som om Liverpool går för ligan oavsett. TOM van Dijk är mänsklig idag
Helt rättvist, verkar som om Liverpool går för ligan oavsett. TOM van Dijk är mänsklig idag
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: hejar på Liverpool annars men får ändå säga det är kul för Newcastle att äntligen få en titel och att en svensk är högst delaktig , GWG just nu dessutom
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
dempa:
Så säger vi grattis till Crystal Palace som slog Manchester City i finalen av FA cupen på Wembley och tog klubbens första titel någonsin
Så säger vi grattis till Crystal Palace som slog Manchester City i finalen av FA cupen på Wembley och tog klubbens första titel någonsin
+ 4
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Riktigt kul för Crystal Palace att ta sin första titel såklart. Och så jävla skönt att se City med nästan 80% bollinnehav visa sin rätta klass och förlora på nytt! Vi fick se en med all rätt märkbart frustrerad Pep Guardiola efter slutsignalen.
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
{9742}: Grimsby, 2nd league, slår ut Manchester United ur ligacupen i ett straffdrama.14-13 slutar matchen. Jag kan inte sluta le :)
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Man undrar hur stort tålamodet är hos Uniteds fans?
Jag hade varit sjukt besviken som supporter, matchen mot Arsenal i ligapremiären spelar dom riktigt bra och förlorar ändå men en sådan här match skall man vinna med b laget
Här är alla målen
www.youtube.com/watch?v=BD6uPnzHtw8
Man undrar hur stort tålamodet är hos Uniteds fans?
Jag hade varit sjukt besviken som supporter, matchen mot Arsenal i ligapremiären spelar dom riktigt bra och förlorar ändå men en sådan här match skall man vinna med b laget
Här är alla målen
www.youtube.com/watch?v=BD6uPnzHtw8
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Frågan är om man skall byta tränare något mer?
Man måste väl hitta ett spelsystem som funkar
Uniteds problem är att ingen av spelarna verkar veta vad de skall göra på planen
Vilsna allihopa typ
Frågan är om man skall byta tränare något mer?
Man måste väl hitta ett spelsystem som funkar
Uniteds problem är att ingen av spelarna verkar veta vad de skall göra på planen
Vilsna allihopa typ
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Uniteds problem fortsätter. Utslagna ur ligacupen av Brighton med 1-2.
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:
Liverpool möter Barnsley imorgon och jag förutsätter att slot roterar rejält och vilar de stora namnen
Iaf from start
Liverpool möter Barnsley imorgon och jag förutsätter att slot roterar rejält och vilar de stora namnen
Iaf from start
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Inte samma promenadsträcka som under förra säsongen för Slot/Liverpool.
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Varför man älskar FA-cupen är ju skrällarna vi så ofya bjuds på. Här har vi ännu en gigantisk sådan när Macclesfield FC (plats 14, National League) slår ut de regerande mästarna Crystal Palace (plats13, Premier League) efter 2-1 på hemmaplan. 117 platser skiljer dessa båda lag i ligasystemet har någon räknat ut. En kommentar i flödet säger följande:
"@rewdwarf123
It's really more than 117 places difference as there are two tier 6 divisions, so that the top 13 in the National League South are further up than Macclesfield in National League North."
"@rewdwarf123
It's really more than 117 places difference as there are two tier 6 divisions, so that the top 13 in the National League South are further up than Macclesfield in National League North."
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Assenal åker alltså mot Southampton från division 1. Världsklass... eller nåt..? 🤔🤭💪🤟👏😂
« Föregående · 2817821
Börjar se frustrerat ut i Arsenal ;)