Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hej då HS, kul så länge det varade. Ta hand om er och vi får hoppas på en lång säsong (slutspel) Ciao.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här är den skönaste segern sen sista matchen mot HV71 i kvalet
Edit: såg Silfverkrokens kommentar först nu som nästan var identisk 😂 great minds osv
Edit: såg Silfverkrokens kommentar först nu som nästan var identisk 😂 great minds osv
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det har uppenbarligen satt sig i huvudet på våra spelare den här måltorkan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Han trivdes aldrig riktigt i Linköping enligt rapporter
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det bara jag eller känns det som att våra motståndare ALLTID lyckas få till någon chans/halvchans precis i slutet av varje period??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag saknar hur vi för några omgångar sedan låste fast oss i offensiv zon och sköljde över motståndarna. Helt bortblåst nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt. Men det sjuka är att man ens är orolig över att det där inte ska dömas bort
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Känns tufft idag. Har ingen känsla alls inför dagens match.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helvete vad många passivt aggressiva kommentarer om vårt styrspel. Som om vi spelar dödgrävarhockey, vilket vi inte gör. "Kinesiska muren" på rödlinjen. Många irriterade motståndare, både spelare och ledare, sista tiden. Skönt ändå.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fin första period. Rödin fortsätter, kul! Nästa mål väldigt viktigt, såklart.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilken match av Rödin . Aldrig orolig. 😉 Whisky nu! Skål på er!! Hej då APOOOR
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker att vi gör en bra period med tanke på ännu ett uppehåll. Lite fördel oss men känns som en klassisk sur förlust idag
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Håller med. Det är inte många matcher på slutet där vi varit sämre än motståndarna
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Panikmöte i domarrummet nu. Vi får nog räkna med 3mot5 resten av matchen grabbar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2 whiskeys nedsköljda. Fyfan, nu mår man! Avundsjuk på dom som var på plats i Scandinavium idag..
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan missar du där Scott? Hade verkligen varit kul om han gjort ett idag. Oavsett, skönt med hållen nolla idag! Underbart att avsluta med Joel i utvbåset. Framåt Brynäs!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra och smart jobb av Danielsson innan hans mål. Skär av passlinje för Frölunda i vår zon sen full fart framåt. Smart spelare, rutinen lyser igenom ofta.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Eller hur? En på Joel där som är skrattretande solklar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt sjukt att dom inte ser trippingen. Fast dom ser den, men vill inte ta den. Blir så jävla förbannad
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: +1! Tycker vi frågar Huge vad HAN tycker att Brynäs ska göra nu, hade varit intressant att få höra. (Utan allt snack om "yrkesfolk får bara tycka till" osv osv osv) Men det kommer väl aldrig att hända, bara massa obetydligt svammel från hans sida.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gråtit färdigt med farsan nu, whiskeyn upphälld. Skål på er❤
+ 20
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Han sa också att Rödin har det i ryggmärgen att där är en lucka
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan inte släppa att 1: Berglund får spela. 2: Berglund får lägga straff???
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hahaha bra Brynäs. HELT JÄVLA FANTASTISKT att förlora den här perioden
+ 1
1 · Nästa