Historik
Föregående · 58 · Nästa
Café > Sv: Fråga experterna
Mattias -74
Hoppas att du förstått att du betalar en premie för fast ränta, dvs du får inte binda till samma pris som de rörliga är just nu. Generellt gäller att ju längre bindningstid desto högre bunden ränta. Däri ligger "trygghetspremien".
Hoppas att du förstått att du betalar en premie för fast ränta, dvs du får inte binda till samma pris som de rörliga är just nu. Generellt gäller att ju längre bindningstid desto högre bunden ränta. Däri ligger "trygghetspremien".
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
Björn W:
Såg att AE verkar gilla halssnörningen ungefär lika mycket som dig.
Såg att AE verkar gilla halssnörningen ungefär lika mycket som dig.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Snygg rubrik...
hockey.expressen.se/elitserien/1.2275570/brynas-tog-sjatte-raka-hemmasegern
hockey.expressen.se/elitserien/1.2275570/brynas-tog-sjatte-raka-hemmasegern
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
NuMo: Viktigast: Susses glädje!!
Oj AIK-ledning på hovet...
Oj AIK-ledning på hovet...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
Gustafsson: Sveddan håller nollan mot Lule så här långt. Jag är rädd att vi ser arnio här snart ;)
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
NuMo: Törs vi hoppas på ett fjärde styningsmål nu?
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
Lumber Jack: Lite roligt att Linkan är tvåmålsskytt mot DIF.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
NuMo: Nu vill jag se en liten lagom slashing på Norrenas plock innan paus ;)
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
bisterfinnen:
Och Ylven ska ha en rejäl djävla propp!!!
Och Ylven ska ha en rejäl djävla propp!!!
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Linköpings HC 2011-01-02
Berka:
Vi får inte glömma den obligatoriska överkörningen av Norrena så han kommer i obalans!!!
Vi får inte glömma den obligatoriska överkörningen av Norrena så han kommer i obalans!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Ha det underbart ikväll så kavlar vi upp ärmarna 2011. Foppa ansluter vid ev. slutspel!!
Ha det underbart ikväll så kavlar vi upp ärmarna 2011. Foppa ansluter vid ev. slutspel!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Det beror på definitionen av just nu. Just nu är Foppa världens sämste hockeyspelare alla kategorier.
Det beror på definitionen av just nu. Just nu är Foppa världens sämste hockeyspelare alla kategorier.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Nåja. Dundrade... Tvåan var väl mer en fösning.
Nåja. Jämförelsen med Lidas är väl lite lustig.
Nåja. Dundrade... Tvåan var väl mer en fösning.
Nåja. Jämförelsen med Lidas är väl lite lustig.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Salle:
Otroligt skönt att Svarten ger bort klubban till en 11-årig kille som gjort sig till för att uppmärksamma att han numera är meste spelaren i MoDo Hockey! Stort!!
Otroligt skönt att Svarten ger bort klubban till en 11-årig kille som gjort sig till för att uppmärksamma att han numera är meste spelaren i MoDo Hockey! Stort!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Lysande. Inte för att vara jävel, men jag tänker på timråsupportrar varje gång jag hör Lacken. :-D
Lysande. Inte för att vara jävel, men jag tänker på timråsupportrar varje gång jag hör Lacken. :-D
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr:
Räknas jag och Eken fast vi redan är här?
Räknas jag och Eken fast vi redan är här?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
bisterfinnen:
Och Tarkki fortsätter att vara o-magisk.
Och Tarkki fortsätter att vara o-magisk.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Icing-Ove:
Jag tycker vi kämpade bra idag. Vi var bättre än på länge. Fortsätter vi så här så kanske vi vinner en match rätt vad det är.
Hållberg borde byta namn till Bosse Blåmärke.
Jag tycker vi kämpade bra idag. Vi var bättre än på länge. Fortsätter vi så här så kanske vi vinner en match rätt vad det är.
Hållberg borde byta namn till Bosse Blåmärke.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nybbe:
Förlorade ni budgivningen om Jonte eller var ni inte intresserade?
Förlorade ni budgivningen om Jonte eller var ni inte intresserade?
Juniorhockey > Sv: Junior VM
Metal Guru:
Någon som vet bakomliggande orsak till att vi inte får se mer JVM i TV?
Någon som vet bakomliggande orsak till att vi inte får se mer JVM i TV?
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: kan inte annat än att hålla med. Även om det mot förmodan skulle råka bli sm-guld skulle det vara med en bitter eftersmak.
Fan så mycket roligare med hemvävt och utan en djurgårdare vid rodret. Jag unnar inte Challe cat shit. Slutspel eller ingenmansland känns egalt för min del.
Fan så mycket roligare med hemvävt och utan en djurgårdare vid rodret. Jag unnar inte Challe cat shit. Slutspel eller ingenmansland känns egalt för min del.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Frisco:
Och jag får köra med monockel och brosch
Eftersom jag måste sitta i Akzos loge
Och jag får köra med monockel och brosch
Eftersom jag måste sitta i Akzos loge
Timrå IK > Sv: God Jul
Olle:
Det är sant. Än hur mycket ni själva ältar hur rosenskimrande det är att vara de resursfattiga bröderna från landet som spelar i högsta ligan och gång på gång illustrerar humlans flykt genom att likt David sänka stora starka jätten Goliat med sin list, så är mitt konstaterande av samma sak, i en koncentrerad och ytterst välformulerad mening inte Bragdbirgerish enough.
Lite som att som vit gå runt i Harlem och utbrista whazzup ma niggaz!
Inget ont menat dock, mer som när jag skrev MoDo med spritpenna pannan på en timråit som slocknat på em fest en gång. Ett kärleksfullt skämt bara.
Det är sant. Än hur mycket ni själva ältar hur rosenskimrande det är att vara de resursfattiga bröderna från landet som spelar i högsta ligan och gång på gång illustrerar humlans flykt genom att likt David sänka stora starka jätten Goliat med sin list, så är mitt konstaterande av samma sak, i en koncentrerad och ytterst välformulerad mening inte Bragdbirgerish enough.
Lite som att som vit gå runt i Harlem och utbrista whazzup ma niggaz!
Inget ont menat dock, mer som när jag skrev MoDo med spritpenna pannan på en timråit som slocknat på em fest en gång. Ett kärleksfullt skämt bara.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Jag hade lite planer på att huliganisera lite!
Jag hade lite planer på att huliganisera lite!
Föregående · 58 · Nästa
Hehe. Det är en vitt förespråkad modell i alla fall. Själv kör jag kaos-modellen. Ett djävla hopkok av fasta och rörliga lån med diverse räntor och bindningstider.
Samvetet och god nattsömn i ena vågskålen och ditt ekonomiska sinne i den andra, är mitt råd.