Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Sputnik: Vi får väl se vad som händer. Nubben är ingen idiot.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Sputnik: Ni får använda uppehållet till att reboota. Ni ligger ju trots allt poängmässigt bra med fortfarande.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2019-11-03
Dundee: Om alla bara kämpar som pite-foppa så kommer vi vara svårslagna!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2019-11-03
Dundee: Jo. Han stod och sov och drömde om lammkött.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det var ju en klassisk ”benen försvinner” efter en puff i bröstet. Han har säkert haft fläskberget som läromästare.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo
{8399}: I vilken regel står respekt? Man kan ju inte få avstängningar godtyckligt utan bara för regelöverträdelser?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Varför står Rautio? Lassi skadad?
I Västerbotten har förspelet börjat. Aprunkarn är redan glansig i ögonen och blir uppkåtad på twitter
I Västerbotten har förspelet börjat. Aprunkarn är redan glansig i ögonen och blir uppkåtad på twitter
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Dom lär väl mygla även där och tvinga närmast sörjande att ta med sig minst en egen tom stol till matchen, för att kunna skryta med att ännu ett fantastiskt ap-rekord är satt!
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag tycker du ska göra motsvarande lista men med de riktigt trogna supportrarna. Blygdens stolar. Där kan man snacka om att toppa värdegrunnnndddstabellen 😂🙄
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Hmmm nåja... vi har länge varit gullegrisar själva. Vet inte om det är något att sträva efter?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
Kulltorp: Jag kan ju för fasen inte ha samma bonnröta som ifjol. Räknar kallt med att bli sist i år 😂
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hittade en dedikerad Kozel-pub i Prag när jag besökte staden i ungdomens glada dagar. När jag berättade att det var min favoritöl hade jag fri bar! Det var tider det 😁
Velkopopovicky Kozel är den vanliga ljusa varianten som brukar finnas på bolaget.
Velkopopovicky Kozel är den vanliga ljusa varianten som brukar finnas på bolaget.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Perro: Den färsköl dom brukar stoltsera med på hemmaplan (och på Stockholm Beer & Whisky) är inte att leka med!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Först Jonte Hedström och nu Jonte Dahlen. Nangijala är inte någon lätt match för liten Jonatan
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
{5647}:
Södertälje SK
Timrå IK
AIK
Mora IK
MODO Hockey
IF Björklöven
Västerås IK
BIK Karlskoga
Karlskrona HK
Västerviks IK
Almtuna IS
Tingsryds AIF
HC Vita Hästen
Kristianstads IK
Södertälje SK
Timrå IK
AIK
Mora IK
MODO Hockey
IF Björklöven
Västerås IK
BIK Karlskoga
Karlskrona HK
Västerviks IK
Almtuna IS
Tingsryds AIF
HC Vita Hästen
Kristianstads IK
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag har kommit på det. Apan har hela tiden menar skadegrund, men felaktigt råka kalla det värdegrunnnnnd
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Gludet och Le Mans är säkrat 😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Randy Marsh: Precis som jag sagt före, under och efter Challe-eran. Ett ärkesvin.
MoDo Hockey > Sv: Träningsmatcher 2019
#13: Finnen på plats i Bjästa Thunderdome får beskåda en fartfylld förstaperiod med total dominans av MoDo. Som det ska va. Huliganerna försöker storma planen vid 1-0 men är för korta och blir hängande i plexit.
Ljudanläggningen får inte full pott 😂
Ljudanläggningen får inte full pott 😂
+ 10
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vilka fruktansvärda kommentatorsinsatser. Dusan visar att han skiter i hockey och dicken gör sig själv till ett rejält åtlöje, vilken bombning!!
Jag tror nästan dicken gjorde det sämre än bäckis klassiska bombning i lilla sportspegeln 😂
Av matchkommentarorerna gel jag Nisse godkänt men den andre jeppen var så usel så jag höll på att dra på TV:n en smäll.
Jag tror nästan dicken gjorde det sämre än bäckis klassiska bombning i lilla sportspegeln 😂
Av matchkommentarorerna gel jag Nisse godkänt men den andre jeppen var så usel så jag höll på att dra på TV:n en smäll.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Hahaha, underbart. Den fotografen får nog uppsöka däckonline väldigt raskt samt börja packa det nödvändigaste och börja bege sig.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ny lagerstatus
Tummen mesh vit
2 L
Tummen mesh turkos
1 L
Stock
1 svart S
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
Tummen mesh vit
2 L
Tummen mesh turkos
1 L
Stock
1 svart S
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ny lagerstatus
Tummen mesh vit
1 M
3 L
Tummen mesh turkos
2 L
1 XL
Stock
1 svart S
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
Tummen mesh vit
1 M
3 L
Tummen mesh turkos
2 L
1 XL
Stock
1 svart S
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har även en Small svart stock.
Även en grön large stock, den är dock använd någon gång. Hel och ren är den.
Bortskänkes mot frakt eller hämtas
Även en grön large stock, den är dock använd någon gång. Hel och ren är den.
Bortskänkes mot frakt eller hämtas
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tummen mesh vit
1 M
3 L
1 XL
1 XXL
Tummen mesh turkos
1 M
2 L
2 XL
XXL Slut
Tummen bomull
1 vit L
1 turkos L
Stock
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
1 M
3 L
1 XL
1 XXL
Tummen mesh turkos
1 M
2 L
2 XL
XXL Slut
Tummen bomull
1 vit L
1 turkos L
Stock
1 svart M
SM Guld
1 L
1 M
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Välkommen tillbaka min bistre Ztorkvän 👍🏼
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Bara att lyfta på hatten och gratulera! Superkul att han väljer att spela för Timrå. Det skulle varit så lätt att välja en guldkandidat i SHL istället.
+ 17
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Samtidigt har ju Apan varit hiskeligt nära att ta hem Le Mans, dvs pokalen för tappert deltagande, ett flertal gånger 😂
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
bisterfinnen: En till, från 2009, med Omark
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Snubblade över en jäkla härlig tidskapsel anno 1997 med sköna profiler en masse.
Håll till godo ❤️
Håll till godo ❤️
+ 1
Föregående · 8 · Nästa









