Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Ambroo var där på lunchen idag och skulle snickra till ett visir av delar av gamla plexit och göra ett hakband av kallingarna du kastade på DiLeva ifjol på Gatufesten.
Men Nollan jagade bort honom innan han hann slutföra verket
Men Nollan jagade bort honom innan han hann slutföra verket
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Nä jag känner mig inte kränkt iallafall. Det var ju bara en massa nick Happsen klämde ur sig.
Det var ju en bra uppmaning även om slutklämmen kunde utelämnats.
Undra hur många han fått ihop på en korrekt inbjudan?
Han visste troligen inte när hjälmen var på plats för målning heller antagligen.
Det var väl därför det blev lite hastigt påkommet
Det var ju en bra uppmaning även om slutklämmen kunde utelämnats.
Undra hur många han fått ihop på en korrekt inbjudan?
Han visste troligen inte när hjälmen var på plats för målning heller antagligen.
Det var väl därför det blev lite hastigt påkommet
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Jag tror inte jag vill veta. Nu när jag tänker efter ;-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Och jag som målat upp en bild av dig i en alldeles för trång one-piece med en Åbro 10,2 i näven.
Nu förstörde du mina illusioner :-(
Nu förstörde du mina illusioner :-(
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Ja jag är med i två skidklubbar, en friidrottsförening och en skidskytteklubb och har träningar, sponsorkvällar samt styrelseuppdrag, tävlingar plus en mängd underhållsjobb och jobb för indragande av pengar till de aktiva.
Jag är borta 5-7 ggr/vecka och då jag är hemma underhåller jag kåken så min tid måste jag planera noga likt de flesta andra..
Men nog kan jag hjälpa till om jag får veta om det i tid.
Det vore kul att träffa alla :-).
Dock tycker jag det är roligt med hockey och lever med Timrå IK all ledig tid. Jag går på så många matcher jag kan. De övriga ser jag på tv. Åtminstone i repris (även om jag blandar ihop det ibland...).
Åker på ca fem borta matcher/år.
Jag anser mig vara en äkta supporter iallafall.
Det är avkopplande och kul att surra här på hs. Tangentbordssupporter eller inte. Men det är väl alla som har en inloggning här isåfall...?
Jag är borta 5-7 ggr/vecka och då jag är hemma underhåller jag kåken så min tid måste jag planera noga likt de flesta andra..
Men nog kan jag hjälpa till om jag får veta om det i tid.
Det vore kul att träffa alla :-).
Dock tycker jag det är roligt med hockey och lever med Timrå IK all ledig tid. Jag går på så många matcher jag kan. De övriga ser jag på tv. Åtminstone i repris (även om jag blandar ihop det ibland...).
Åker på ca fem borta matcher/år.
Jag anser mig vara en äkta supporter iallafall.
Det är avkopplande och kul att surra här på hs. Tangentbordssupporter eller inte. Men det är väl alla som har en inloggning här isåfall...?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Ja jag skojade bara ;-). Jo jag vet hur det är. Vi har barnkalas på fredagkväll. Har redan ångest....
Och lördag-söndag är det föreningsjobb som sagt :-(
Och lördag-söndag är det föreningsjobb som sagt :-(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Paddan: Äääh han är så dement så han hade vänt tipskupongen upp och ned
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Mig har du ju redan träffat ;-). Jag har tyvärr ett annat målaruppdrag då jag ska måla 24st. fallmål för skidskytte på lördag/söndag. Men är inte 73Sjöbba målare? Eller håller han på att måla färdigt åt några chefer som vanligt.....?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja men det ska ju inte se ut som någon jädra tvättlina i taket heller
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: Japp håller med. Jag tror det är den vägen vi bör gå.
Vi löser allt här på hs.
Synd att ingen bryr sig om vad vi tycker haha
Vi löser allt här på hs.
Synd att ingen bryr sig om vad vi tycker haha
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja det är ju tyvärr den bistra verkligheten.
Men jag tror att i vår lilla klubb med vår historia och nuläge så får vi ha lite vidare kriterier för tröjhissning än exempelvis Färjestad.
Vi får nog uppmärksamma rena hjärtan för att värna om klubbkänslan.
Det ska vara uppnåeligt att få tröjan hissad. Man ska inte måstat spela med Spaps-hjälm för att kvala in heller.
Förbannade skitknappar
Men jag tror att i vår lilla klubb med vår historia och nuläge så får vi ha lite vidare kriterier för tröjhissning än exempelvis Färjestad.
Vi får nog uppmärksamma rena hjärtan för att värna om klubbkänslan.
Det ska vara uppnåeligt att få tröjan hissad. Man ska inte måstat spela med Spaps-hjälm för att kvala in heller.
Förbannade skitknappar
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Är en spelares moderklubb avgörande för att få en tröja hissad i taket?
Dream Team: Snyggt! Dig kan man lita på :-)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: Varför måste de ha slutat? Räcker det inte med att numret är pensionerat i den klubben?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jack Daniels: Precis. Troligen båda om de har någon heder i kroppen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja skulle man måsta ha klubben som moderklubb skulle inte ens ett lag som Anaheim ha många tröjor i taket
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Nä precis. Självklart ska det inte spela någon som helst roll vilken klubb spelaren har som moderklubb.
Huvudsaken att han har lämnat ett djupare avtryck i klubben.
Som Kapanen exempelvis.
Fixar vi en angenäm framtid är det nästan så att Nubbens också ska upp
Huvudsaken att han har lämnat ett djupare avtryck i klubben.
Som Kapanen exempelvis.
Fixar vi en angenäm framtid är det nästan så att Nubbens också ska upp
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Om takbalkarna hade varit lite grövre hade man ju annars kunna tänkt sig Kolan hängandes där.
Upp och ned
Upp och ned
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Finns det några egentliga riktlinjer för sånt där eller får man hissa upp vad man vill?
Måste det vara pensionerade spelare?
Måste det vara pensionerade spelare?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
jå1: Är det någon som vet varför Bellissimo kom ut så tidigt mellan 1:a och 2:a och satte sig på bänken själv....?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Wayne Gresky: Det har du helt rätt i. Och Timrå såg ut som om de inte ens visste att de skulle lägga straffar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
mikenomad: Det borde stått;"Skellefteå nära förnedrat av årets sensation.
De tippade SM-vinnarna hårt pressat av det av alla tippade kvallaget Timrå."
De tippade SM-vinnarna hårt pressat av det av alla tippade kvallaget Timrå."
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
SuperMupster: Ja det förstås. I år är det payback-time på dem!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Dream Team: Leksand......vore roligare att få spöa AIK igen så vi får lite skälvförtroende.
Och så Perra tappar sitt hehe
Och så Perra tappar sitt hehe
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Olle: Ja bp och pp. Då behöver vi dessutom bara ha is fram till blå.
Vad billigt det ska bli
Vad billigt det ska bli
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Hälge: Nä precis. Robinson och Stenqvist lät ju som att de var på gång. Men det är ingen idé att chansa i en träningsmatch
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det värsta är ju att AIK verkar ha knutit upp Huselius. Det kan rädda dem från sistaplatsen. Om Perra lärt sig hantera stjärnor vill säga....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja men Brynäs och MoDo ser jag som säkra slutspelslag.
Men sist kommer vi inte. Inte ens näst sist.
Det finns mycket vilja och energi i det här laget.
Men sist kommer vi inte. Inte ens näst sist.
Det finns mycket vilja och energi i det här laget.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis. Va fasen...är det en materialare till vi anställt...??
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
arnio: Nja möjligen AIK. De har sin svarte Petter i Perra Johnsson.
Hans totala brist på spelidé kan man iallafall lita på
Hans totala brist på spelidé kan man iallafall lita på
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Fick man inte lite dåliga vibbar av den där intervjun....?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Nä men det var bara Rövarn och Timrå Icon som trodde på Jonte också så vitt jag minns....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det jobbiga är att Jimmy sällan har fel.
Tyvärr i detta fall :-(
Tyvärr i detta fall :-(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hälge: Precis. Ren tändvätska.
Sedan är det bara att kasta på ett vedträ då och då när det väl tagit sig :-)
Sedan är det bara att kasta på ett vedträ då och då när det väl tagit sig :-)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Paddan: Ja det har man ju drömt om sedan man var barn :-).
Ja alltså i 10 år ungefär....
Ja alltså i 10 år ungefär....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Paddan: Njaa som jag ser det sitter du i själva loket medan Näslund skottar in kol i pannan ;-)
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Hahaha! Och där satte Mr Green punkt på diskussionen :-)
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: Ska vi gå vidare med svenskakursen och förklara begreppet sarkasm snart tror du....? :-)
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: Hahahaha!!! Det där var nästan det bästa du komponerat haha!
(Och märk väl; nu var jag inte ens ironisk)
(Och märk väl; nu var jag inte ens ironisk)
Redigerad kommentar
+ 4
Föregående · 2 · Nästa
Fast det hade varit kul med ett gäng gubbar och en karta kalla också :-)