Historik
Föregående · 33 · NästaHahl Bundy: Vi avslutar hemma mot det lag som följer med oss från ES.
Håll er i korrekt tråd för faen!
Möte inför det vi alla ser fram emot.
Han var uppenbarligen så inne i matchen att han helt glömde bort att han satt där som ledare och inte som privatperson. Rollen som ledare och det ansvar som medföljer får man aldrig tumma på. Jag kunde såklart inte hålla tyst utan sa exakt vad jag tyckte. Jag kommer fortfarande ihåg blicken jag möttes med. Vi kan väl säga såhär, han återupptog sin roll som ledare och höll sig ifrån svordomarna resten av matchen.
Läge för förtydling: Lilla SM 2012: "Lilla sado-masochisten 2012". Och detta är sannerligen inte nåt att ljuga om!
Vad hette den där stackars barfotaflickan från Sydafrika som sprang långlopp på VM i friidrott på -80-talet utan pjucks?
Redigerad kommentar
Alternativt så accepterar man att alla inte är perfekta. Även i den här boken. Att man kanske har lite olika lätt och skriva rätt. Jag törs nog gissa att du förstod huvudinnehållet i vad Nybbe ville ha fram ändå, inte sant?
Redigerad kommentar
Per HApps: Vet du med säkerhet att detta skedde?
Timrå möstrade ikväll tre femmor, där nio ordinarie spelare saknades. I ett lag som bara har äran att lira för. Vi ställde upp med en ren juniorkedja med Wedin, Boyce-Rotevall och Friberg. Färjestad får iväg 37 skott på mål mot 23 för oss. Det går inte att komma ifrån; V i h a d e i n g e n t i n g a t t
s p e l a f ö r!!!
Färjestad hade ingen serieseger eller slutpsels- eller kvalplats att kämpa om men de hade vid seger och om övriga resultat gått deras väg kunnat fightas om en fjärdeplats och lite förmånligare förutsättningar i slutspelet. Fine Jörgen, ni är nog inte bättre när slutspelet inleds heller då, för det Färjestad jag känner hade inte tummat på några större detaljer i den sista hemmamatchen före slutspelet.
| Linköpings HC | |
| 57% (16) | |
| Djurgårdens IF | |
| 43% (12) | |
Antal röster: 28 st
Lekstuga för Linus Werneman och Daniel Örn tidigare ikväll. Laget vinner den viktiga matchen borta mot Växjö med 6-3 och killarna noterar varsitt hattrick! Inte äkta, men ruggigt bra ändå. Lagen låg på samma poäng före matchen och med endast fyra matcher kvar så förstår man ju vikten av vinsten.
Väl hemma så hade det mesta agget runnit av och det kändes precis som jag skrev här nu ikväll inte lönt att go berserk för nåt du ändå inte kan påverka.
Men nej, jag försökte inte omvända mina medsupportrar här på HS, det gjorde jag inte. Jag ber om ursäkt för det och lovar bättring.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Invasion of your privacy?
Tomte-Armé - YouTube
Redigerad kommentar
Du har rätt!
Men för vår del så har såklart det egna spelet varit i fokus under en längre tid, eller snarare att komma tillrätta med bristerna som varit påtagliga under hela säsongen, så den poäng vi bjöd bort kvittar nog, iom att ledningen säkert fått rätt bra svar på vad laget kan prestera om ALLA i laget finns med och bidrar.
Linkan Bremberg på det här så.... :)
Slalombackar - sundsvall.se
Ibland är han rolig Jimmy Bloggrin...
"Individuellt är det fortfarande roligast att se Evgeni Malkin. I helgen gjorde han hattrick och ett solomål som t o m var vassare än Simon Öneruds mot Växjö."
Såhär skriver Tommy:
"– Både Per Hallin, Yared Hagos och Alexander Larsson klev av mot Luleå och deras medverkan är osäker mot Djurgården, säger Tommy Andersson"
Osäkra kort räknar jag bort ur leken ett par timmar före match, på sin höjd. Hagos karaktär ger jag inte mycket för och han skulle inte saknas alltför mycket på isen ändå som det känns. Men både Hallin och Larsson lär nog kunna bita ihop och köra ändå, beroende på vad som är fel förstås.
T T: Glöm inte distriktet!! Med Sundsvall Hockey i kvalserien till allsvenskan så känns det ju verkligen som vi behöver förenas över gränserna för att hitta en vinnande kraft nånstans. Tänk om både Timrå IK och Sundsvall Hockey åker ur respektive serie, med pappa Tommy och sonen Daniel på tränarposterna i de båda loosergängen. Vilka succeinhopp och vilken familjeframgång!
DIF ser inte helt oväntat övertända ut, men vinner inte så mycket mark på det, allt medan ett totaldefensivt LHC gör så lite dom bara kan för att gå till anfall. De väntar enbart på misstag från hemmalaget. På läktarhåll är man som vanligt bäst, trots att laget man håller på ligger näst sist. Oj vad jag hoppas på Väkschjö i kvalserien!
Jag får slutspelsvibbar från Hovet, 1-1 nu.
När t.o.m de som alltid stöttat laget och aldrig vägrat ge upp börjar göra just det så vill du få det till att vi är experter på att klara av det. Det är bara för mig en gåta vad som kan få dig att anse det.
Föregående · 33 · Nästa
Att vi befann oss i Thailand i samma ögonblick gjorde ju inte saken värst mycket lättare. Det var ju tur vi hade Anton Lander i laget. Man undrar vem som ska kliva fram den här gången...