Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja riktigt dåligt!!! Men skulle de krisa så kan man alltid se CL på 6:an! =) men man vill se på Viasat!
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Manderville: Ibland kan man ju fundera......Den där artikel kom ut igår, och här på HS snackar vi hockey 24/7 och du kommer in här lite smått spänd för att du släpper en "nyhet" ? Vad tror du om oss egentligen? Tror du inte vi pratar om hockey här eller?
Varför har alla så svårt att scrolla igenom iaf kvällens och dagens inlägg lite snabbt!?!
**Ja ä inte bitter**
Varför har alla så svårt att scrolla igenom iaf kvällens och dagens inlägg lite snabbt!?!
**Ja ä inte bitter**
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Det känns mer troligt att döden hälsar på innan det där förbannade SM-guldet....................
Luleå HF > Sv: Vad heter det, Ostbågar eller Ostkrokar ?
mattias - 74: Kanske de som är grejjen Silly season är ganska dött nu (ja förrutom för modo eftersom dom värvar avdankade tjecker) Det är faktist VM och vissa spelare väntar på NHL anbud, då kan det vara kul med off topic grejjer =)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
T T: Åh fan ;-) Jag har hört att TIK gjort klart med en center också, tror han hette Gabriell Karlsson!
Timrå IK > Sv: Hur ligger vi till i silly season?
Rox: Kan stämma eftersom det finns 19st andreas Johansson på www.eliteprospects.com/ =)
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Tjalle: Så tror inte jag detta gynnar oss så jätte mycket, NHL klubbarna har kollat på Pyörälä sen förra året och har varit på flera matcher, dom vet vad som finns i honom. Och jag tror inte dom skiter i honom nu......
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea:
"Jag har för mej att det var fettsteffe (eller någon sånt) som sade att detta var inte trovärdigt - jag skrev då "vänta och se!"
Härligt med ett rätt =)
"Jag har för mej att det var fettsteffe (eller någon sånt) som sade att detta var inte trovärdigt - jag skrev då "vänta och se!"
Härligt med ett rätt =)
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2009
Bissett19: Det är överdrivet! Han är ju inte ute efter att träffa målvakten, men visst den touchar lite grann, men hur många har inte dragit iväg sina klubbor förut?
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
keni: Men stick till Lunarstor eller läs igenom inläggen innan du postar skiten!
"sorry tråkiga news men lite fakta"
Vart har du faktan då?
"Niko Kapanen väljer garanterat Färjestad el frölunda om han väljer Elitserien, el så har vi Skellefteå och Luleå!! Timå har inte pengarna!
Jag fattar inte vad du mena med "el så har vi Skellefteå och Luleå" menar du att dom kan få NK? Jo precis, dom är ju så mycket rikare än timrå också.....
"sorry tråkiga news men lite fakta"
Vart har du faktan då?
"Niko Kapanen väljer garanterat Färjestad el frölunda om han väljer Elitserien, el så har vi Skellefteå och Luleå!! Timå har inte pengarna!
Jag fattar inte vad du mena med "el så har vi Skellefteå och Luleå" menar du att dom kan få NK? Jo precis, dom är ju så mycket rikare än timrå också.....
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vilken skräll!! har ni sett =) Andra bilden (räkna nerifrån) till höger. Mattias med ett Brynäs glas, bak läxa ;-)
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Dream Team: En sökning på "sten" gav många träffar på Bengt åke.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
"Enligt säkra uppgifter till bloggen så slåss just nu Skellefteå AIK och Södertälje SK om den defensivt skickliga backen"
Först rankas Ledin som NHl-proffs, och nu är Lotvonen defensivt skicklig? Finns det inga krav numera? Lotovnen är ett skämt på alla sätt och vis, att dte en finns en dragkamp om honom är otroligt!
Först rankas Ledin som NHl-proffs, och nu är Lotvonen defensivt skicklig? Finns det inga krav numera? Lotovnen är ett skämt på alla sätt och vis, att dte en finns en dragkamp om honom är otroligt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
"Valet föll för Småland och en återkomst till klubben där han spelade innan han blev NHL-proffs och där han tog sitt andra SM-guld förra våren. "
hahahahahaha, vadå NHL-proffs? 2matcher i NHL noll poäng xD Tror jag dör!
Btw, HV får nu tillbaka sitt SM-guld lag, blir nog final även iår! dom fortsätter sattsa på hårt arbetende spelare som inte tvekar att spela fult.
hahahahahaha, vadå NHL-proffs? 2matcher i NHL noll poäng xD Tror jag dör!
Btw, HV får nu tillbaka sitt SM-guld lag, blir nog final även iår! dom fortsätter sattsa på hårt arbetende spelare som inte tvekar att spela fult.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: hehe, såg det också. Klockrent!
Btw, 3-2 till Ryssarna stod faktist 2-2 :)
Btw, 3-2 till Ryssarna stod faktist 2-2 :)
Timrå IK > Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Hahl Bundy: jahap, då kommer Leksand till ES endå =) hm, Malmö och Leksand blir då nya storlagen med fet plånbok! Timrå kommer också ha chanser :) wiiihoo
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
T T: "Den som vill se livehockey på annandag jul får nog hänga på låset när biljetterna släpps.
Lördagsmatch i Stockholm också, sen starttid dock."
Utefall någon missat....
omg:15 Lördag 31/10 18:30 Djurgårdens IF - Timrå IK
omg:38 Lördag 09/01 16:00 Djurgårdens IF - Timrå IK
Alltså två st DIF-TIK lördag ena 18:30 den ANDRA 16:00
Lördagsmatch i Stockholm också, sen starttid dock."
Utefall någon missat....
omg:15 Lördag 31/10 18:30 Djurgårdens IF - Timrå IK
omg:38 Lördag 09/01 16:00 Djurgårdens IF - Timrå IK
Alltså två st DIF-TIK lördag ena 18:30 den ANDRA 16:00
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
SpritTaco: "Bäckströmsyndromet, dvs många gratispoäng i och med att han spelade med riktigt bra spelare "
Jo för Bäckström är ju inge bra själv heller? näe han har bara bra spelare på sidan.......
Jo för Bäckström är ju inge bra själv heller? näe han har bara bra spelare på sidan.......
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: beror på hur man ser det.......jag är närmast framför flötet, men du kanske är närmast bakom ;-) och Hahl Bundy kanske helt enkelt är närmast mitt på!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Man ser bättre på denna, dock inte World record på denna video
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
jens_88: Lehtonen kan mycket väl få plats...de har bara 5 backar och FHC kan casha upp om det behövs se bara på Holmqvist eller Niskala...
..Lehtonen kan nog till och med tänkas ha lite lägre lön eller samma som i timrå om han får lira med dessa backar....
Oscar Hedman
Ville Mäntymaa
Janne Niskala
Henrik Tömmernes
Tobias Viklund
..Lehtonen kan nog till och med tänkas ha lite lägre lön eller samma som i timrå om han får lira med dessa backar....
Oscar Hedman
Ville Mäntymaa
Janne Niskala
Henrik Tömmernes
Tobias Viklund
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Cartman: säsongen efter var väl ganska fet flopp 1 mål på 41 matcher.....är ju fan klass med RJ.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja det slog mig precis varför jag sitter här och trökar när det är över 20 grader ute och inte ett moln på himmlen!
Föregående · 8 · Nästa