Historik
Föregående · 153 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Ok skulle jag säga, men det syns att det är tidigt på säsongen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bössa 68: Jag hade aldrig hört något sådant (att han skulle vara en diva) förens han blev toksågad av alla Brynäsare förra säsongen trots att allt som oftast var lagets bästa forward och vann poängligan före spelar som Johan Larsson som är en väldigt mycket större stjärna.
Dmytro är en stjärna i Shl och jag tror han skulle tillföra oss en väldans massa kvalite, dessutom har han visst hjärta för klubben redan så får Hinken chansen så hoppas jag att han hugger.
Dmytro är en stjärna i Shl och jag tror han skulle tillföra oss en väldans massa kvalite, dessutom har han visst hjärta för klubben redan så får Hinken chansen så hoppas jag att han hugger.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modohfan: it seemed like a legit rumour but he said early that he aimed for a comeback in North America.
It’s still possible with a comeback in Modo but a think he will wait until the NHL starts to see what’s happen first.
It’s still possible with a comeback in Modo but a think he will wait until the NHL starts to see what’s happen first.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
MoDoNörden: Tack för svar.
Ja jag förstår tanken men jag hade inte sagt något om Modo styrt upp en extra träningsmatch mot Övik för att bränna en extra match på avstängningen som jag tycker är i hårdaste laget.
Dock får man ge Modo cred igen på det ärliga sätt man för klubben framåt.
Ja jag förstår tanken men jag hade inte sagt något om Modo styrt upp en extra träningsmatch mot Övik för att bränna en extra match på avstängningen som jag tycker är i hårdaste laget.
Dock får man ge Modo cred igen på det ärliga sätt man för klubben framåt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
En fundering:
Nu när avstängningar i träningsmatcher även gäller i seriespel, Bore inte Modo kunnat ordna en eller ett par träningsmatcher mot Örnsköldsvik hockey och på så sätt avverkat Rantas avstängning?!
Jag misstänker väl att det inte riktigt är så enkelt men det var som sagt en tanke.
Nu när avstängningar i träningsmatcher även gäller i seriespel, Bore inte Modo kunnat ordna en eller ett par träningsmatcher mot Örnsköldsvik hockey och på så sätt avverkat Rantas avstängning?!
Jag misstänker väl att det inte riktigt är så enkelt men det var som sagt en tanke.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
{5647}: kanske första gången vi är överens om något 🎉
Det finns givetvis urtrista matcher i As, förenat med svaga kommentatorer och allmänt dålig ljud och bilduppladdning blir det magsår, men i det flesta fall är det en så mycket mer spännande liga, öppen, naiv men så rolig.
Såg Oskarshamn- Luleå, och med 15 kvar var det glasklart att det skulle bli förlängning, det är som du säger så uppstyrt, sarg ut och allmänt tråkigt att titta på, visst finns det mer skicklighet men varenda sekund känns livsviktig och därför vågar ingen göra något oväntat eller spännande med perioden kvar.
I allsvenskan kan 5 placeringar i tabellen byta plats med 2 minuter kvar av matcherna.
Det finns givetvis urtrista matcher i As, förenat med svaga kommentatorer och allmänt dålig ljud och bilduppladdning blir det magsår, men i det flesta fall är det en så mycket mer spännande liga, öppen, naiv men så rolig.
Såg Oskarshamn- Luleå, och med 15 kvar var det glasklart att det skulle bli förlängning, det är som du säger så uppstyrt, sarg ut och allmänt tråkigt att titta på, visst finns det mer skicklighet men varenda sekund känns livsviktig och därför vågar ingen göra något oväntat eller spännande med perioden kvar.
I allsvenskan kan 5 placeringar i tabellen byta plats med 2 minuter kvar av matcherna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
puffe: När man ser dessa Shl matcher så kan jag inte annat än konstatera att Allsvenskan är fan så mycket mer underhållande iaf.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
puffe: Jag förstår din tanke men jag skulle önska att vi inte var så jäkla ursäktande!
Absolut att alla andra lag är bättre än oss men vi ska verkligen inte be om ursäkt, jag vill att Modo ska vara ett lag som kommer med ett statement.
Vi förlorat idag och finns inget positivt med just den delen även om resultatet såklart är snyggt, men åk hem och träna hårdare för att ha som mål att köra över dom nästa möte.
Absolut att alla andra lag är bättre än oss men vi ska verkligen inte be om ursäkt, jag vill att Modo ska vara ett lag som kommer med ett statement.
Vi förlorat idag och finns inget positivt med just den delen även om resultatet såklart är snyggt, men åk hem och träna hårdare för att ha som mål att köra över dom nästa möte.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
NuMo: Skellefteå är ett väldigt mycket bättre hockeylag än Modo, det var stora kvalitetsskillnader lagen emellan, att vi klarar 1-1 är en liten bragd men samtidigt har inte Skellefteå nära på sitt bästa lag så vi hade väl tur att få möta dom just nu.
Övrigt starkt att faktiskt kunna bjuda upp till någon form av dans iaf och poängen är viktigast.
Övrigt starkt att faktiskt kunna bjuda upp till någon form av dans iaf och poängen är viktigast.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
dempa:
När man diskuterar Walli som ett dåligt nyförvärv så är jag extremt tveksam till Råma, tycker han verkar ruskigt opolerad
När man diskuterar Walli som ett dåligt nyförvärv så är jag extremt tveksam till Råma, tycker han verkar ruskigt opolerad
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
Sigge: Jag tycker Walli är en bra länk för en 3:e kedja, men ja Vela hade kanske varit ett bättre alternativ.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
{9233}: För mig är Walli en uppgradering av Vela i många avseenden men värvningen är märklig oavsett.
Vela hade ju en arbetsmoral som var smått legendarisk enligt folk i laget och han borde rimligen varit betydligt billigare än Walli… men ah jag tror inte vi står eller faller pga Walli i laget.
Vela hade ju en arbetsmoral som var smått legendarisk enligt folk i laget och han borde rimligen varit betydligt billigare än Walli… men ah jag tror inte vi står eller faller pga Walli i laget.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Skellefteå AIK 230914 Borta
Bad_Brett: Faktiskt imponerad, han placerar sig bra och spelar väl avvägt
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: Landslagsmässig i Karjala cup, en Kalle anka turnering, Fredrik Warg var också landslagsmässig…
Du baxnade nog innan du han få tid att tänka efter för det slirade du ändå på jämförelserna, därför skulle jag skulle vilja uppfriska ditt minne med att förra säsongen spelade han i allsvenskan med det bästa laget och denna säsongen med det sämsta laget i den kanske bästa upplagan av Shl sedan lockout säsongen 2005, Näsen är inte sönderläst, han är bara inte tillräcklig bra för att klara sig i en så pass mycket bättre liga, det är iaf vad jag tror.
Men vi gör såhär, vi avvaktar 15 omgångar och sedan utvärderar vi situationen, du tror att Näsen blir en flipp och jag säger tvärtom.
Vinnaren får äran och skryträttigheterna resten av säsongen.
Fair?!
Du baxnade nog innan du han få tid att tänka efter för det slirade du ändå på jämförelserna, därför skulle jag skulle vilja uppfriska ditt minne med att förra säsongen spelade han i allsvenskan med det bästa laget och denna säsongen med det sämsta laget i den kanske bästa upplagan av Shl sedan lockout säsongen 2005, Näsen är inte sönderläst, han är bara inte tillräcklig bra för att klara sig i en så pass mycket bättre liga, det är iaf vad jag tror.
Men vi gör såhär, vi avvaktar 15 omgångar och sedan utvärderar vi situationen, du tror att Näsen blir en flipp och jag säger tvärtom.
Vinnaren får äran och skryträttigheterna resten av säsongen.
Fair?!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9233}: Har sett Näsen med Rubins, var ingen höjdare.
Näsen kommer att testas med Berna och se om deras offensiv kan överspegla deras defensiv på samma sätt som i As.
Näsen kommer att testas med Berna och se om deras offensiv kan överspegla deras defensiv på samma sätt som i As.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Härligt att höra.
Själv jobbar jag på fredag så det blir att följa delar av matchen på tv
Själv jobbar jag på fredag så det blir att följa delar av matchen på tv
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08: Beror lite på hur vi ska räkna!
Ska vi räkna som man gör i Umeå så kommer vi med 39 fulla bussar, alltså runt 2500pers
Ska vi räkna som i Sundsvall så kanske det handlar om 2st 120 pers.
Ska vi räkna som man gör i Umeå så kommer vi med 39 fulla bussar, alltså runt 2500pers
Ska vi räkna som i Sundsvall så kanske det handlar om 2st 120 pers.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78: Med tanke på sambosituationen hos mig så såg jag nog 95% av alla Luleås matcher och Olausson är riktigt riktigt bra.
Påminner väldigt om Susse på väldigt många plan, otroligt spelsmart, tjurig, spelar med hjärta, grym straffläggare, en spelare som kan spela allround, BP och PP, en ledare!
Men jag tror inte det är just det vi behöver då vi har flertalet ledare, Modo behöver en tuffing i defensiven och minst 1 klassforward/sniper
Påminner väldigt om Susse på väldigt många plan, otroligt spelsmart, tjurig, spelar med hjärta, grym straffläggare, en spelare som kan spela allround, BP och PP, en ledare!
Men jag tror inte det är just det vi behöver då vi har flertalet ledare, Modo behöver en tuffing i defensiven och minst 1 klassforward/sniper
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: En fästing bet mig på Gotland för några år sedan, fästingen fick spasmer och dog i plågor efter några dagar.
Hemska djur det där.
Hemska djur det där.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Och Hillary var klöven som startade svininfluensan… har jag läst i tidningen!
Allt som står i tidningen är sant, det vet alla som såg Foppa gå på vatten, visserligen fryst men ändå!
Allt som står i tidningen är sant, det vet alla som såg Foppa gå på vatten, visserligen fryst men ändå!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Det är val i USA nästa år så demokraterna kommer dra igång en ny covidvåg för att Trump inte ska kunna bli president.
Vi kan slå oss tillbaka och åka räkmacka till ytterligare en säsong i Shl när ligan stängt till våren.
Skönt
Vi kan slå oss tillbaka och åka räkmacka till ytterligare en säsong i Shl när ligan stängt till våren.
Skönt
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: kul som tusan att det äntligen drar igång.
Jag har lovat mig själv att vara positiv, får se hur länge jag kan hålla det löftet 😂
Jag har lovat mig själv att vara positiv, får se hur länge jag kan hålla det löftet 😂
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Som det lät på Hinken så jobbar man i detta nu för att hitta en forward av kvalitet.
Camperna avslutas snart och NHL drar väl igång i mitten av Oktober så då brukar det klargöras vilka som blir lediga.
Camperna avslutas snart och NHL drar väl igång i mitten av Oktober så då brukar det klargöras vilka som blir lediga.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Får jag killgissa så tror jag att Hinken letar en spetsforward i detta nu men att han samtidigt inte känner någon direkt stress, han vet att Modo kommer ligga i botten och kommer nog bara plocka in spelare som verkligen passar in i hans bild.
Utan att gå händelserna i förväg så talar det mesta för att vi kommer kvala till våren och det blir väl att försöka pricka formen då ist för att ta ut sig under säsongen i onödan.
Utan att gå händelserna i förväg så talar det mesta för att vi kommer kvala till våren och det blir väl att försöka pricka formen då ist för att ta ut sig under säsongen i onödan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Klas är en väldigt bra Karl, spelade hockey med honom många år back in the days, trots seriöst yttre så var han lite som OP, lagets skojare 😅
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Målvakterna är jag faktiskt inte jätteorolig för, båda är unga och har fina uppsidor, låt zacke jobba in dom i systemet så tror jag inte vi kommer falla på dem iaf.
Däremot är jag väl lite orolig över hur tunna vi är både defensivt och offensivt, jag tror Hinken behöver få in minst 1 forward, säkerligen 2 samt att det inte skulle göra ont med en back som kan bli Brickleys defensiva lekkamrat.
Däremot är jag väl lite orolig över hur tunna vi är både defensivt och offensivt, jag tror Hinken behöver få in minst 1 forward, säkerligen 2 samt att det inte skulle göra ont med en back som kan bli Brickleys defensiva lekkamrat.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ta in tabellen, sådär högt upp kommer vi nog inte ligga på hela säsongen 😂
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag konstaterar att det är förbannat roligt med surströmmingsderbyn igen!
Om man i mitt fall väljer att inte stirra på resultaten som kommer bli rätt trista en tid framöver så ser man ändå skönheten med dessa ”länsderbyn”
När man möter Löven så finns det visserligen också någon typ av derbykänsla men det handlar mer om hat och skador än om faktisk skön rivalitet.
Eftersom jag bor i Sundsvall så stöter man ju på gubbarna i Timrå lite nu och då och man förstår att detta bara är människor och idrottsmän som inte går runt och hatar andra lag, när jag tar med mig den känslan in i våra derbyn så blir min känsla att det handlar mer om hockeyfest, stora idrottsmän som vi ska vara priviligerad att se och fullsatta hus än om hat, hot och skador.
Nu är Modo nykomlingar så vi tävlar inte riktigt på samma premisser som Timrå gör denna säsong, ni har ett topp 6 lag enligt de flesta utom Jfk medians Modo får försöka rädda kontraktet.
Ser man till Modos och Timrås ungdomsverksamheter på både j18 och j20 så hoppas jag innerligt att vi klarar av att hänga kvar, för talangen som knackar på dörren underifrån I båda föreningarna vill jag gärna se i de kommande årens surströmmingsderbyn.
Väl mött!
Om man i mitt fall väljer att inte stirra på resultaten som kommer bli rätt trista en tid framöver så ser man ändå skönheten med dessa ”länsderbyn”
När man möter Löven så finns det visserligen också någon typ av derbykänsla men det handlar mer om hat och skador än om faktisk skön rivalitet.
Eftersom jag bor i Sundsvall så stöter man ju på gubbarna i Timrå lite nu och då och man förstår att detta bara är människor och idrottsmän som inte går runt och hatar andra lag, när jag tar med mig den känslan in i våra derbyn så blir min känsla att det handlar mer om hockeyfest, stora idrottsmän som vi ska vara priviligerad att se och fullsatta hus än om hat, hot och skador.
Nu är Modo nykomlingar så vi tävlar inte riktigt på samma premisser som Timrå gör denna säsong, ni har ett topp 6 lag enligt de flesta utom Jfk medians Modo får försöka rädda kontraktet.
Ser man till Modos och Timrås ungdomsverksamheter på både j18 och j20 så hoppas jag innerligt att vi klarar av att hänga kvar, för talangen som knackar på dörren underifrån I båda föreningarna vill jag gärna se i de kommande årens surströmmingsderbyn.
Väl mött!
+ 29
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
ralus: 👍🏼
Ja nä bry dig inte om honom, det gör ingen annan heller!
Ja nä bry dig inte om honom, det gör ingen annan heller!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
Heyerdal: Vet inte om Folin kanske ska ha en 3:a men i övrigt är det väl kanske lite hårt dömt, känslan är att betygsättaren är något bitter.
Modo spelar ändå hockey men man är naiva och inte alls så strukturerade som man behöver vara i Shl, det går inte att slå flippmackor och åka siljansvängar i mittzonen utan det måste bli väldigt mycket mer uppstyrt om vi ska kunna freda vårat eget mål, chanser framåt har vi.
Modo spelar ändå hockey men man är naiva och inte alls så strukturerade som man behöver vara i Shl, det går inte att slå flippmackor och åka siljansvängar i mittzonen utan det måste bli väldigt mycket mer uppstyrt om vi ska kunna freda vårat eget mål, chanser framåt har vi.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
Smurfen: Så om man ska våga sig en summering av försäsongen så kanske man hade hoppats på lite mer, men samtidigt måste man förstå vart vi är.
Modos hopp står lite till att Woods och JD kan bli Shl mässiga för annars kommer vi ha det enormt tunt bakom 1:a linan, JD visar tendenser men har inte varit i närheten av den josh han var innan skadan i fjol, Woods likaså.
Jag tror redan nu att Hinken behöver få in 2 forwards för vi är tunna om/när vi får skador.
Backarna är väl våran största akilleshäl, här ser jag väl Wahlberg/folin,Berg,Näsen,Norén som gränsfall och jag tror Hinken även här behöver få in 2 backar på den övre nivån för går Rubins eller Rundblad sönder så har vi kort och gott en ren allsvensk backbesättning och då får vi det tufft.
Hoppet är det sista som överger en så man får väl hoppas att vi kan sno några poäng här och där.
Modos hopp står lite till att Woods och JD kan bli Shl mässiga för annars kommer vi ha det enormt tunt bakom 1:a linan, JD visar tendenser men har inte varit i närheten av den josh han var innan skadan i fjol, Woods likaså.
Jag tror redan nu att Hinken behöver få in 2 forwards för vi är tunna om/när vi får skador.
Backarna är väl våran största akilleshäl, här ser jag väl Wahlberg/folin,Berg,Näsen,Norén som gränsfall och jag tror Hinken även här behöver få in 2 backar på den övre nivån för går Rubins eller Rundblad sönder så har vi kort och gott en ren allsvensk backbesättning och då får vi det tufft.
Hoppet är det sista som överger en så man får väl hoppas att vi kan sno några poäng här och där.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
{9315}: Modo vill spela hockey, som i allsvenskan och det straffar sig i Shl.
Själva spelet är väl sådär försäsongsdåligt från båda håll men Timrås spets är klass medans våran är obefintlig.
Hinken lär nog börja jobba hårt för att få in ett gäng spelare för annars kan det bli en lång vinter
Själva spelet är väl sådär försäsongsdåligt från båda håll men Timrås spets är klass medans våran är obefintlig.
Hinken lär nog börja jobba hårt för att få in ett gäng spelare för annars kan det bli en lång vinter
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
wesslan: Lite lite oroande att våra forwards inte gör några mål
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: vi har ju en del puck och det är inte så att spelar över 2zoner är jätteojämt, men när Timrå hamnar i offensiven så är vi ett par snäpp för små.
Sen vill jag inte kalla något otur, vi är inte tillräckligt bra.
Sen vill jag inte kalla något otur, vi är inte tillräckligt bra.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
Trilske: Tycker Modo spelar rätt mycket på chans, känns lite som vi spelar som i allsvenskan, tuta och kör.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Marrdin:Beklagar sorgen.
Men ge inte upp, inte nu för jag tror din fru behöver en stark man vid sin sida.
Idag blir 70% av alla cancerpatienter botade och friska så det finns hopp, stort hopp och det ska ni fokusera på, att hon ska bli frisk.
Knyt näven i fickan och gör som Modo gjorde, trotsa alla odds och kom ut som vinnare.
❤️
Men ge inte upp, inte nu för jag tror din fru behöver en stark man vid sin sida.
Idag blir 70% av alla cancerpatienter botade och friska så det finns hopp, stort hopp och det ska ni fokusera på, att hon ska bli frisk.
Knyt näven i fickan och gör som Modo gjorde, trotsa alla odds och kom ut som vinnare.
❤️
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}: Snälla, säg inte dom åt en kommentar av en skribent.
För att något ljushuvud skriver något korkat eller som i detta fallet (sarkasm) så innebär det inte att vi alla är av den åsikten.
För att något ljushuvud skriver något korkat eller som i detta fallet (sarkasm) så innebär det inte att vi alla är av den åsikten.
+ 13
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Min framgång definieras inte av mina följare.
Att ens har 10 som står bakom dig har jag svårt att tro, du är inte direkt skön att ha som kollega på Hs, känslan är att du saknar vänner och beter du dig privat som på Hs så förstår jag varför.
Vi är inte särbo och har aldrig varit, vi bor ihop sedan 7 år ungefär, sen att hon håller på Luleå bryr jag mig inte så mycket om, kul för henne ändå.
Ja jag var skeptisk till Modo under förra säsongen och hade löven som nr1, skönt att jag fick lite fel där men jag glädja enormt åt modes framgång och har heller aldrig undangömt att jag hade löven som favoriter ändra fram till juluppehållet.
Att ens har 10 som står bakom dig har jag svårt att tro, du är inte direkt skön att ha som kollega på Hs, känslan är att du saknar vänner och beter du dig privat som på Hs så förstår jag varför.
Vi är inte särbo och har aldrig varit, vi bor ihop sedan 7 år ungefär, sen att hon håller på Luleå bryr jag mig inte så mycket om, kul för henne ändå.
Ja jag var skeptisk till Modo under förra säsongen och hade löven som nr1, skönt att jag fick lite fel där men jag glädja enormt åt modes framgång och har heller aldrig undangömt att jag hade löven som favoriter ändra fram till juluppehållet.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Haha, det blir rolig läsning när just du trycker ner andra.
Du har lyckats med konsten att vara en av få på HS genom historien som ingen riktigt tycker om, folk här och i andra böcker använder dig som en metafor för folk som lever efter mantrat ”man inte har fel bara för att alla andra har rätt”.
Väl kämpat JFK
Denna säsong får du 10 nya ovänner
Du har lyckats med konsten att vara en av få på HS genom historien som ingen riktigt tycker om, folk här och i andra böcker använder dig som en metafor för folk som lever efter mantrat ”man inte har fel bara för att alla andra har rätt”.
Väl kämpat JFK
Denna säsong får du 10 nya ovänner
+ 15
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher
Ben Perrault: Nä exakt det vet jag inte, därför får man gå på vad som är en vedertagen standard för nykomlingar och det är 13/14 placeringar som gäller och har gällt för nykomlingarna senaste åren i Shl.
Modo har ju heller inte värvat speciellt hotfullt och behållt en stor allsvensk trupp så vad är det som gör att man på förhand kan tippa dom högre än 13 plats i dagsläget, läs dagsläget!
Sen ser man till försäsongen så tycker jag vi är ungefär där vi bör vara sett till materialet.
Modo har ju heller inte värvat speciellt hotfullt och behållt en stor allsvensk trupp så vad är det som gör att man på förhand kan tippa dom högre än 13 plats i dagsläget, läs dagsläget!
Sen ser man till försäsongen så tycker jag vi är ungefär där vi bör vara sett till materialet.
+ 2
Föregående · 153 · Nästa