Historik
Föregående · 45 · NästaMärkligt.
Magnus Rövarn : Jag minns två saker från Nubbens tid spelare i TIK:
1. Att han var lätt att känna igen på isen eftersom hans huvud var så mycket större än alla andras.
2. När han slog in 2-0 målet till hälften liggandes på isen i play-off mot Rögle hemma 96..
Dream Team: Då måste det ju ha varit du som drog det skämtet! För det var i slutet av säsongen.
Jag minns i alla fall att jag skämdes över hur jävla dumt jag tänkte.
Först blev jag dock lite arg för att du (?) avslöjade hur det hade gått i matchen, men sedan tog lättnaden över en efterlängtad vinst över.
Herregud vad dum man kan vara ibland.
Dalton: Fast jag gjorde ju en jävligt dum grej. Minns inte vem, men nån här inne var på semester i Thailand under förra säsongen, och skrev mitt på dagen att han redan sett matchen som skulle gå på kvällen svensk tid och att Timrå vann. Han låg ju några timmare före oss, förklarade han.
Jag var tydligen helt dum i huvet för jag blev jätteglad och tänkte: Fan vad skönt med en vinst.
Det slår nog din bedrift till och med.
Det blir ju lätt väldigt urvattnade diskussioner, om samma hockeyfrågor ska dryftas hela tiden.
J F K: Jag kollade faktiskt det, men det verkar inte finnas några nyreggade konton vid samma tidpunkt. Tror mer på andra lags supportrar. För vilka av oss här inne skulle ställa oss bakom ett hot mot mike?
Så: I stället för att gömma sig fegt bakom ett plus – berätta vilka ni är. Ni som tycker att hot är något positivt.
Men att jämföra det med regelrätta hot tycker jag är helt fel.
Redigerad kommentar
Undrar vem "Mr X" är som skrivit i kommentarsfältet. Hagos själv?
Lena PH kan exempelvis vara en sjukt trist person privat. Och då spelar det fan ingen roll hur hon ser ut. Jag skulle inte vara attraherad av henne.
Vi har ju en ickeeuropeisk plats kvar, så den tar väl Datsyuk. Sedan är det väl rimligt att anta att Samuelsson, Filppula och Franzén kommer. Franzén håller jag för självklar.
Nu ska jag dra och käka lokala delikatesser..
Plus ett par öl till.
Annars kan det bli väldigt svårt att bli av med dom..
Robert, å andra sidan, vill bli av med dom först när han täppt igen käften på dem.
Föregående · 45 · Nästa
Det är efter jul vi lär behöva förstärkningar, trots allt.