Historik
Föregående · 52 · NästaDet är nog det som sitter kvar. Rädslan över fler felbeslut. För vi vet ju alla vid det här laget hur dyrbara såna misstag kan vara.
Redigerad kommentar
Jag ser ingen prestigeförlust i att ha fel. Så du kan gotta dig precis hur mycket du vill.
Det är egentligen helt sjukt att den inte dök upp förrän i januari, om man nu räknar Mihalik som en försteback.
Nybbe: Honom lobbade jag för i somras. Men så gick han till Tyskland, där det inte gick så bra som jag trodde. Den österikiska ligan är nog mycket sämre än jag trodde.
Jag kan leda den. Min mamma dejtade trots allt Lill-Strimma som ung.
Hade han varit svensk så hade vi varit jävligt nöjda med honom.
Knylan: Som jag har förstått det så saknas det stöd uppifrån, när det gäller webb-tv. Den behandlas styvmoderligt och görs mer eller mindre när det finns tid över.Väldigt märkligt, eftersom det borde finnas mycket goda möjligheter att sälja reklam till de där klippen om det fanns kompetent marknadspersonal. Särskilt nu under kvalserien. Fan, dom skulle ju ha satsat hårt. Intervjuer. Klipp från träning och omklädningsrum. Hemma hos-reportage....Oändliga möljlgheter för en duktig reporter/redaktör.
Vi får hoppas på bättring.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:Cordykaye är vår tids WÖ-Kalle. Hon kommer att omnämnas när den här säsongen sammanfattas i framtidens annaler.
Redigerad kommentar
Ambroo: Jag räknar den här segern som en av de främsta någonsin. Jag blir så jävla stolt över hur laget har ryckt upp sig.
Undrar hur mycket man ska tacka Cordykaye för den här kvalserien.
Redigerad kommentar
Det jag undrar är: Vem ligger bakom dessa taktiska förbättringar? Tommy eller Ante?
Föregående · 52 · Nästa
Hur många spelare har inte slagit igenom hos oss och sedan gått till "större" lag och misslyckats.
Önskar att vi kunde bli den klubben igen.