Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: har ni? Ändå sitter ni här inne och funderar vem sundlöv ska värva 😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs värvar shane Harper sug på den så länge alla Brynäsare tills det blir offentligt
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Skicka iväg jaedon inge ide att ha kvar honom Tyska dusseldorf tar emot han garanterat
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
Snälla Sundlöv hugg På Iikka Kangasniemi och kasta iväg Norin fort som fan aldrig sätt en sån dålig spelare fyfan
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Men om både Färjestad och Malmö värvar före Brynäs då lär de vara nå fel på Sundlöv seriöst men min källa sa att Sundlöv har plockat upp telefon rejält nu
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{8399}: undra om något kan vara aktuellt
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
xxx BIF xxx: tack för att en Människa här inne har alla fötter på jorden klokt inlägg
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Silfverkroken: du verkar också vara blind eller allmänt dum bara ja skrev förut att min källa inte vet när det kommer ske jag vill att Sundlöv gör nånting nu direkt för ikväll skulle vi ha stängt matchen
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{7981}: ja tar upp vem jag vill ? Jag tog upp dom två bara för att andra lag agerar medans Sundlöv sover
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Forsberg 1978: lugn bara de kommer ska du se sen när de händer kan du hålla käft eftersom du tror detta är en lögn ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{7981}: vem har nämnt att ms ska värvas kovacs ja skrev bara att han var klar för Örebro och att Sundlöv sover som vanligt ... läs innan du kommenterar tack
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Komarek går till Luleå den där kovas till Örebro Brynäs gör ingeting ....... vakna sundlöv för helvete ge oss fans nånting
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Så jävla hääääärligt att se .... snälla Sundlöv in med en spets forward nu
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sundlöv gå all in på Spencer abbott fan han verkar inte trivas i leksand
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Komarek verkar klar för Luleå är de bara andra lag som agerar just nu??? Sundlöv sover fyfan .......
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: finns nog bättre backar än belov har du ens sätt han spela det har jag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla här inne som tror att Åhlund kommer ta över Brynäs kan vara lugna ... han blir inte Brynäs coach som
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Spajderman: det kommer ;) ni får tro vad ni vill
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
vore perfekt att smälla in en Bomb nu sundlöv kanske ;)?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Abbott vilken jävla straff han jubla inte ens vill han vara i Leksand?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Såhär går de när man inte värvar spets ......
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: om en ljuger så betyder de inte att alla ljuger ja hörde detta från min källa som är nära Brynäs men när detta kommer ske vet han inte ännu så kom inte och skriv att det är nå skitsnack!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: JAPP NÅNTING KOMMER HÄNDA MEN NÄR Vet jag inte de skrev jag tydligt också innan du hoppar på folk bakom din skärm så kan du ta reda på fakta först hur orkar du tycker synd om dig
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nånting är på gång i Brynäs är det en ny spelare eller tränare kan jag inte säga men nånting kommer ske
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sluta gnäll att dom förlängde med mannberg Vafan stötta Brynäs istället för att gnälla varje jävla dag på detta forum
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: du har inte hört talas om backen som blev ledig MATHEW MAIONE ???? Eller lerg eller Wolski eller Justin fontaine de finns spelare som skulle göra de så mycket bättre än alla spelare som har testat att spela i första kedjan med rödin och scott så sluta snacka
1 · Nästa