Historik
Föregående · 26 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Simmalugnt: Är det bara jag som tycker att Nate ser lite puckrädd ut - dvs att han åker och gömmer sig.? Eller kanske det är som han sa att han inte är inne i tempot ännu?
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
jokklas: RJ gör en sådär första perre va? Konstigt vad våra inledningar alltid förstörs av en onödig utvisning. Modo tog över helt efter vår fina inledning (första 3-4 minuterna). Backe bra, men det har varit en hel del tvålfingrar de sista matcherna
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Nu ska man väl kunna spilla upp en Lagavoulin, tycker ni inte???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Rögles 4 sparkpoäng på oss kommer att bli dyrbara när vi summerar det här....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: Exakt. Stäng Matchen Nu. Illa kvickt!!!Släpp inte in dom - ge dom inte luft under vingarna. Vore kul om vi kunde vinna med typ 6-1 eller nått nån gång!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: Fullkomligt osynlig. Utom när han klappade om hela laget efter första perren. Snyggt gjort by the way
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
lincoln: Ketchup!!! Jag älskar Ketchup!!!
Krossa nu när vi har chansen. Jag vill kunna spilla upp en årgångswhiskey inför tredje!!!
Snälla
Skål tamejfan
Krossa nu när vi har chansen. Jag vill kunna spilla upp en årgångswhiskey inför tredje!!!
Snälla
Skål tamejfan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Yellowcard: JAAAAAAAAAAAA!!!
Den var ju skönare än sköönt!!!
Den var ju skönare än sköönt!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
nixXz: Oj oj oj Här kan vi punktera matchen. Ta den chansen nu - Kom Igen!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
nixXz: Du har rätt. 2-0 kommer inte att räcka. Nästa mål ruggigt viktigt. Vi brukar darra som fanken vid 2-0- Har väl tappat 8 st. 2-0 ledningar om jag inte minns fel
Shit utvisning nu
Shit utvisning nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Pärssinen är ku för härlig att se ibland. Oj vad han lurade upp Anger!!!!
Skönt att Sundh fick göra sin första balja sedan säsongen 98-99 eller nått ;==)))
Skönt att Sundh fick göra sin första balja sedan säsongen 98-99 eller nått ;==)))
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Gött!!! Mål i vårt första riktiga anfall!! Härlig start!
Dock måste man av starten säga att DIF har verkligen läst sönder oss. Dom vet exakt hur man stör Timrå med hård och hög forechecking. Får se om vi har nått motdrag.
Challe måste väl se dett?
Dock måste man av starten säga att DIF har verkligen läst sönder oss. Dom vet exakt hur man stör Timrå med hård och hög forechecking. Får se om vi har nått motdrag.
Challe måste väl se dett?
Timrå IK > Sv: TIK:s ekonomi
250kg kärlek: Var hittar du den? Letade på Sundsvalls Nyheter men hittade ingen sån artikel
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Om man skall sammanfatta detta tabellmässigt är det ju nästan så att man vill börja gråta.
Rimligen skulle HV-TIK slutat 1-2 och Rögle-HV 5-5. I alla fall är detta högst troligt med korrekta domslut.
I tabellen innebär detta att Rögle fått två poäng extra och TIK bestulits på två. Övriga lag har tappat två på Rögle, men tjänat två på TIK
Summerar man då läget i bottenstriden efter detta jävla pajaseri av måldomare skulle det bli så här:
Rögle + 4 poäng
DIF +/- 0 poäng
SSK +/- 0 poäng
MoDo +/- 0 poäng
TIK - 4 poäng
Om inte detta är avgörande i en kvalserie- och slutspelsstrid - Ja då vet inte jag??? Man kan ju få ont i magen för mindre.
Rimligen skulle HV-TIK slutat 1-2 och Rögle-HV 5-5. I alla fall är detta högst troligt med korrekta domslut.
I tabellen innebär detta att Rögle fått två poäng extra och TIK bestulits på två. Övriga lag har tappat två på Rögle, men tjänat två på TIK
Summerar man då läget i bottenstriden efter detta jävla pajaseri av måldomare skulle det bli så här:
Rögle + 4 poäng
DIF +/- 0 poäng
SSK +/- 0 poäng
MoDo +/- 0 poäng
TIK - 4 poäng
Om inte detta är avgörande i en kvalserie- och slutspelsstrid - Ja då vet inte jag??? Man kan ju få ont i magen för mindre.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Laban:
Matchen mellan HV och Timrå säsongens måste varit säsongens
tråkigaste match..
Kvällens batalj saknade både fart och intensitet.
Vad har hänt med HV?
Man är ju van vid ett skridskostark HVsom forecheckar högt
trots hemmaplan.HVvar ju ett av få lag som inte spelade grishockey i l Kinnarps Arena
Idag var man helt uddlösa, inte en chans att HVgår till
slutspel med det spelet som man visade upp i kväll.
Tur för HVatt TIKspelarna hade käkat valium eller nått..
Hade TIKspelat som har gjort de senaste omgångarna hade inte
HV haft en chans
--------------------
Var det då du menade...Tycker inte att det är bortalagets fel att HV är kassa. Hade TIK spelat normalt hade det blivit 0-5
Matchen mellan HV och Timrå säsongens måste varit säsongens
tråkigaste match..
Kvällens batalj saknade både fart och intensitet.
Vad har hänt med HV?
Man är ju van vid ett skridskostark HVsom forecheckar högt
trots hemmaplan.HVvar ju ett av få lag som inte spelade grishockey i l Kinnarps Arena
Idag var man helt uddlösa, inte en chans att HVgår till
slutspel med det spelet som man visade upp i kväll.
Tur för HVatt TIKspelarna hade käkat valium eller nått..
Hade TIKspelat som har gjort de senaste omgångarna hade inte
HV haft en chans
--------------------
Var det då du menade...Tycker inte att det är bortalagets fel att HV är kassa. Hade TIK spelat normalt hade det blivit 0-5
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
scim: Äh, jag ger mig - Du vann
Det var spark,
Det var solklar spark, faktiskt - Riktigt klart case nu när jag tänker efter
Att HV fick ett mot sig förra matchen had eingen påverkan
Måldomaren hade ingen press på sig alls
passningen var Nick,
Hela Timrå är dopade med geleråttor
MoDo är bäst,
Övik är en grym stad
Det är möärkligt att TIK supportrar är upprörda
och du är en hederspalle
Kram kram
Skriv gärna här i fortsättningen också
Det var spark,
Det var solklar spark, faktiskt - Riktigt klart case nu när jag tänker efter
Att HV fick ett mot sig förra matchen had eingen påverkan
Måldomaren hade ingen press på sig alls
passningen var Nick,
Hela Timrå är dopade med geleråttor
MoDo är bäst,
Övik är en grym stad
Det är möärkligt att TIK supportrar är upprörda
och du är en hederspalle
Kram kram
Skriv gärna här i fortsättningen också
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
scim: Var tvungen att kolla om du var ett troll....Det var du
Vad trist
Har du ståfräs nu när du får parera och psyka?
Vad trist
Har du ståfräs nu när du får parera och psyka?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
scim: Du kan väl i alla fall hålla med om att det är teoretiskt omöjligt (a la den magiska kulan som skulle mördat Kennedy) att komma inbromsandes med båda rillorna och få en puck reflekterandes från en back 1,5 meter bort och samtidigt hinna lägga upp en sparkrörelse? Eller hur ser du på det?
Kram kram!
Kram kram!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Loma: Nån som sätter emot att Petter tycker det är spark på kanal nio?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
RocknRolf2: Nu har Ängelholmslaget fått 4-6 gratispoäng, beroende på hur man räknar. Det måste sakna motstycke i ES historia. Håller med om dina inlägg från förra matchen, men nu är råget måttat? Det här är inte ok? 4-6 poäng avgör faktiskt årets botten- och slutspelsstrid. Det är ju lika säkert som ammen i kyrkan att mer än så kommer det inte skilja.
Agera alla!!! (utom videodomarpajaser tack...)
Agera alla!!! (utom videodomarpajaser tack...)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Är det inte lika bra att vi stannar här och förbundet ger Rögle den där jävla slutspelsplatsen
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Jönköpingspajas domare kan dra åt h... dom med.
Så mycket för deras jävla skenheliga snyfthistoria i pressen.
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Jönköpingspajas domare kan dra åt h... dom med.
Så mycket för deras jävla skenheliga snyfthistoria i pressen.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Cartman: Helt osynlig. Men skymde på målet.
Sådärja - Ännu en måldomare som gjort bort sig
Nu har Rögle snart tjänat 6 pinnar på den här regeln...6 JÄVLA PINNAR
Sådärja - Ännu en måldomare som gjort bort sig
Nu har Rögle snart tjänat 6 pinnar på den här regeln...6 JÄVLA PINNAR
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Herre Gud - Det är ju inte klokt. Det här kan aldrig sluta bra. Det blir bortdömt. Rögle få komma till Loket Olsson och hämta en miljonvinst.
Hatar Rögle numera...
Hur hårt ät trycket nu tror ni på att de skall döma bort det här målet?
Hatar Rögle numera...
Hur hårt ät trycket nu tror ni på att de skall döma bort det här målet?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Cartman: Oj oj oj - Nervös nu. Håll i det här. Vi förtjänar en poäng, Inget Rögle slut tack!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
jens_88: Aj då - HV hade visst en växel till. Hoppas att vi har det också!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
dags att svära i kyrkan:
På sikt tror jag att det är bra att MoDo slår Rögle. Könns som att Röglr är ett lag man ska ha efter sig när säsongen är över. Om det så bara är ett av två lag vi har efter oss...
På sikt tror jag att det är bra att MoDo slår Rögle. Könns som att Röglr är ett lag man ska ha efter sig när säsongen är över. Om det så bara är ett av två lag vi har efter oss...
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Fanken...kommer ni ihåg när vi vräkte in fem på HV i sista perren, på bortaplan!!
Var det i fjol eller året innan?
Var det i fjol eller året innan?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
jens_88: Mja,,, vi hade den första ordnade poweplayminuten på år och dar, det kan jag hålla med om. Men för det mesta skäms man över vårt pp. Fattar inte att det ska vara så svårt att komma in i motståndarnas zon.
Enligt mig har vi Es klart sämsta pp. Ofattbart att vi ligger två i den statistiken. Helt ofattbart - Men man tackar och tar emot ;=))
Fanken - jag tycker att vi är med i den här matchen. Behövs inte mycket för att vi ska vända detta. HV är inte alls på topp
Enligt mig har vi Es klart sämsta pp. Ofattbart att vi ligger två i den statistiken. Helt ofattbart - Men man tackar och tar emot ;=))
Fanken - jag tycker att vi är med i den här matchen. Behövs inte mycket för att vi ska vända detta. HV är inte alls på topp
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Simmalugnt: Vi suger ofantligt icpp. Men snubblar in räät många baljor när motståndarna börjar slappna av efter ca 1,5 minuter...
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
KOM IGEN NU!!!
Vi har en jättechans. HV är ju inte alls på tå idag. Det här tar vi om vi kämpar på ordentligt
Vi har en jättechans. HV är ju inte alls på tå idag. Det här tar vi om vi kämpar på ordentligt
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Vibbarna är lite konstiga. Det känns def. som att vi spelar ok, men att det sista fattas. Risk för att det blir en dag på jobbet för HV, som faktiskt spelar rätt illa. Periodsiffror 1-0, 1-0, 1-0 och till slut 3-0 till HV, som gör en piss match. Gäsp...
Det var dom dåliga vibbarna. Dom bra säger att det material vi just nu förfogar över nyttjas till maximal balans. Det känns som att Challe spridit spelarna bra och får snurr på alla formationer. kanske kan gå det här med lite flyt
Kom igen Timrå!!!
Det var dom dåliga vibbarna. Dom bra säger att det material vi just nu förfogar över nyttjas till maximal balans. Det känns som att Challe spridit spelarna bra och får snurr på alla formationer. kanske kan gå det här med lite flyt
Kom igen Timrå!!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
MB: Känns så där med HV ledining. Tycker inte att det känns riktigt rättvist faktiskt. Vi gör en bra start och en helt ok borta period
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Per HApps: Aj, aj, Backe...
Nu fattas väl bara att vi får ett powerplay också så är första perioden förstörd
Nu fattas väl bara att vi får ett powerplay också så är första perioden förstörd
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Bra start!! Nu gäller det att få utdelning innan HV gör sitt första powerplay mål...
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
T T: Ja det är ju den enda vettiga rubriken.
Kom igen nu - Nyström, Ek, Ros och Co!!!!!!!!
Kom igen nu - Nyström, Ek, Ros och Co!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
LingaN: Tycker artikeln i Dagbladeet lovar gott ändå. Det låter som att killen verkligen vill visa vad han går för och kämpa för att få vara kvar säsongen ut. Om det stämmer lär det räcka långt!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
jokklas: Normal sett skulle jag säga emot, men just nu känns det helt rätt. Jag tycker att man skall kosta på sig att ha två blytunga kedjor som sätter press på motståndaren, såsom finnlinen i fjol. Just nu är jag dock enig att vi har så få toppas att det är bättre att, som du säger, "blanda ut" linorna.
Man fick ut mer av Lander och Samuelsson som kedjorna var komponerade mot MoDo. Sedan tycker inte jag att Bogg är bra nog att leda en offensiv 2:a lina. Med en ny center och Hynning tillbaka är det dags att toppa upp två femmor igen
Man fick ut mer av Lander och Samuelsson som kedjorna var komponerade mot MoDo. Sedan tycker inte jag att Bogg är bra nog att leda en offensiv 2:a lina. Med en ny center och Hynning tillbaka är det dags att toppa upp två femmor igen
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Fler än våra sportchefer som har svårt att hitta förstärkningar:
På frågan om Modo ska värva en back nu svarade "Ecke" Holmberg.
– Vi tittar på marknaden hela tiden men har inte funnit någonting ännu.
Men det finns i alla fall pengar för att värva?
– Eftersom vi tittar på det finns det pengar, ja.
Med risk att bli lynchad kan man ju i alla fall hoppas att avsaknaden av värvning beror på att man letat kvalitet, men inte hittat den. Tyvärr tyder ju ryktena om ekonomin på andra orsaker, liksom att andra lag lyckats.
I så fall återstår avsaknaden av kontaktnät som troligaste huvudorsak till uteblivna förstärkningar
På frågan om Modo ska värva en back nu svarade "Ecke" Holmberg.
– Vi tittar på marknaden hela tiden men har inte funnit någonting ännu.
Men det finns i alla fall pengar för att värva?
– Eftersom vi tittar på det finns det pengar, ja.
Med risk att bli lynchad kan man ju i alla fall hoppas att avsaknaden av värvning beror på att man letat kvalitet, men inte hittat den. Tyvärr tyder ju ryktena om ekonomin på andra orsaker, liksom att andra lag lyckats.
I så fall återstår avsaknaden av kontaktnät som troligaste huvudorsak till uteblivna förstärkningar
Juniorhockey > Sv: JVM På TV
Tubest: Ja - inte utan att man håller med. Dessa pubertetsstinna idioter får alltid göra som de vill.
Juniorhockey > Sv: JVM På TV
El Maco: Det jobbiga är att fanskapen kommer undan med detta skämt till uppträdande - varenda gång. Nu gäller det dock att glömma allt och tänka pannben
Juniorhockey > Sv: JVM På TV
RavenLord: Canada har alltid varit ett stort skämt. Som adrenalinstinna, tonårskåta pajaser, som alltid ska spela allan. Det är ett galaktiskt skämt hela alltet. Är det nån ide att fortsätta?
Samtidigt kan man säga att Sverige kunde göra saker bättre och nyttja lägena. Men det skulle varit fem mot tre. Nu kommer Canada att göra mål på sitt overkliga överläge.
Det läskigaste är att de pubertetsstinna Canadapajaserna får bara mer energi av allt det här
trist
Samtidigt kan man säga att Sverige kunde göra saker bättre och nyttja lägena. Men det skulle varit fem mot tre. Nu kommer Canada att göra mål på sitt overkliga överläge.
Det läskigaste är att de pubertetsstinna Canadapajaserna får bara mer energi av allt det här
trist
Föregående · 26 · Nästa