Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: I länken nedan ses ett mer extremt exempel, men jag tycker att det faller under samma kategori.
"Två spelare från Brynäs damsatsning sågs stå i Örebros bortaklack under gårdagens SHL-möte. I videos som har spridits på nätet pekar dessutom spelarna finger åt Brynäsklacken och straffas nu av klubben.
– Dessa spelare har visat på dåligt omdöme och de har informerats om att beteendet inte är acceptabelt, säger klubbdirektören Håkan Svedman på klubbens hemsida."
"Två spelare från Brynäs damsatsning sågs stå i Örebros bortaklack under gårdagens SHL-möte. I videos som har spridits på nätet pekar dessutom spelarna finger åt Brynäsklacken och straffas nu av klubben.
– Dessa spelare har visat på dåligt omdöme och de har informerats om att beteendet inte är acceptabelt, säger klubbdirektören Håkan Svedman på klubbens hemsida."
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Luleå står ju för en ful hockey och Skellefteå har fått en egen sjukdom pga inavel som kanske inte ger 6 fingrar per hand men bra nära. Så då borde det vara okej att kalla dessa för Fuleå och Sixfingers enligt din logik 😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Länk till ett inlägg med video på O'Neils hugg på Rödin.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Högläsning ur Bibeln idag, Fan själv står för läsningen 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Angående visionen att leda utvecklingen av svensk ishockey, se bilden nedan från föreningens verksamhetsplan. Som jag var inne på tidigare handlar det inte enbart om sportslig framgång, men det är en central del, vilket jag tycker mig se att Brynäs kommunicerar genom att sätta sportslig framgång i mitten.
Vi kan också se att målen för sportslig framgång denna säsong är avklarade för SDHL (guld!) och SHL (med minsta möjliga marginal).
Den som klagar på resultatet bör istället titta framåt, delta på årsmötet och göra sin röst hörd om målbilden bör justeras utifrån verksamhetsplanen för 26/27.
Vi kan också se att målen för sportslig framgång denna säsong är avklarade för SDHL (guld!) och SHL (med minsta möjliga marginal).
Den som klagar på resultatet bör istället titta framåt, delta på årsmötet och göra sin röst hörd om målbilden bör justeras utifrån verksamhetsplanen för 26/27.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Det är ju en av nackdelarna med detta forum, att man måste kommentera någons inlägg för att skriva ett inlägg. Vill man inte svara på inlägget direkt går det ju dock att sudda ut användarens namn för att rikta det mer till alla på forumet.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Det har hänt en del sen han var tränare i Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Jag säger inte emot dig, bara konstaterar att vissa köper sin roll i hjärtats klubb medan andra inte gör det.
Angående AJF så hade han nog mått bättre spelmässigt av att gnugga i en 4e i Djurgården till rimlig lön än att bli petad till 4e från större roll i Brynäs till större lön. Han har ju nu ett svagt anseende hos samtliga hockeysupportrar.
Angående AJF så hade han nog mått bättre spelmässigt av att gnugga i en 4e i Djurgården till rimlig lön än att bli petad till 4e från större roll i Brynäs till större lön. Han har ju nu ett svagt anseende hos samtliga hockeysupportrar.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Irriterad och irriterad, jag förstår att pengarna styr för Lucas Carlsson vad det verkar. Trots att han uttryckt att det är Brynäs som gäller om han kommer hem till Sverige. Han kommer aldrig att få samma respekt som andra som väljer Brynäs före pengarna på grund av det.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har Brynäs börjat kommunicera om spelare som inte fortsätter nästa säsong.
"Det blir ingen fortsättning i Brynäströjan för Emmy Nordström Åmark. 22-åringen som spenderade den gångna säsongen på lån hos Örebro HK i NDHL, lämnar nu Brynäs IF på permanent basis då kontraktet har gått ut."
"Det blir ingen fortsättning i Brynäströjan för Emmy Nordström Åmark. 22-åringen som spenderade den gångna säsongen på lån hos Örebro HK i NDHL, lämnar nu Brynäs IF på permanent basis då kontraktet har gått ut."
Länkar:
Målvakt lämnar Brynäs IF
Målvakt lämnar Brynäs IF
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Det var ju skriverier om nazister för något år sedan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vuzkx: Jag håller med.
Gabriel Seger kan eventuellt vara på väg till SHL, någon som har koll på honom?
Gabriel Seger kan eventuellt vara på väg till SHL, någon som har koll på honom?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
atilla: Sasse skriver såhär:
"Jag har lyssnat runt lite bland personer nära Brynäs och det blev kort och gott för dyrt i förhållande till hur många tomma platser Brynäs har i truppen.
I podden Sanny&Svensson, som är en systerpodd till vår egen podcast Nedsläpp Brynäs, menar Expressens Johan Svensson att Brynäs drog sig ur affären när prislappen skenade iväg. Enligt honom budade Djurgården en bra bit över 300 tusen kronor i månaden för Lucas Carlssons signatur."
Höken sa såhär:
"Det blev en kamp mellan klubbar och Djurgården var beredda att sträcka sig väldigt väldigt långt. Jag hörde från en person som är insatt i Brynäs att Brynäs var borta när det ticka en bra bit över 300 i månaden. Och jag tror att det finns en chans att Victor Söderström är tillbaka i Brynäs till nästa säsong också."
Edit: Felstavat namn i podden..
"Jag har lyssnat runt lite bland personer nära Brynäs och det blev kort och gott för dyrt i förhållande till hur många tomma platser Brynäs har i truppen.
I podden Sanny&Svensson, som är en systerpodd till vår egen podcast Nedsläpp Brynäs, menar Expressens Johan Svensson att Brynäs drog sig ur affären när prislappen skenade iväg. Enligt honom budade Djurgården en bra bit över 300 tusen kronor i månaden för Lucas Carlssons signatur."
Höken sa såhär:
"Det blev en kamp mellan klubbar och Djurgården var beredda att sträcka sig väldigt väldigt långt. Jag hörde från en person som är insatt i Brynäs att Brynäs var borta när det ticka en bra bit över 300 i månaden. Och jag tror att det finns en chans att Victor Söderström är tillbaka i Brynäs till nästa säsong också."
Edit: Felstavat namn i podden..
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
The gallion: Sömniga matcher står Växjö för, vi skulle ha kämpat för 5:e plats i serien om vi ville slippa det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Att leda utvecklingen av svensk hockey är ett väldigt brett uttryck och handlar inte enbart om resultat eller ens om herrlaget i sig. Utan att vara på topp sportsligt med herrlaget faller det dock enligt mig och då blir det svårt att trovärdigt säga att man leder utvecklingen av svensk hockey.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Jag håller inte alls med dig. Vi kanske inte gräver guld på kort sikt men vi har bra förutsättningar för att ligga i mitten eller plats 5-6 istället för i botten som det varit innan nuvarande ledning. Gör vi det kommer det över tid så kommer stjärnorna stå rätt för chans på guld då och då.
Visionen är ju att leda svensk hockey, om ledningen lyckas med det återstår att se. Leder man svensk hockey så prenumererar man på topp6 VARJE säsong och tar minst ett par guld över en tioårsperiod.
Visionen är ju att leda svensk hockey, om ledningen lyckas med det återstår att se. Leder man svensk hockey så prenumererar man på topp6 VARJE säsong och tar minst ett par guld över en tioårsperiod.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det är ju i princip inte några bortasupportar på plats heller då Växjö inte har några fans i närheten.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Har du någon källa på det?
”Brynäs IF förtydligar återigen att den publik som redovisas på matcherna är antalet besökare i arenan och inte sålda biljetter.”
”Brynäs IF förtydligar återigen att den publik som redovisas på matcherna är antalet besökare i arenan och inte sålda biljetter.”
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hescores: Om du vill ge biljetterna till Brynäs så kan du maila [email protected] så ser dom till att någon annan får se matchen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Man kan ju undra varför han gnäller när hans spelare två matcher på rad klarat sig utan straff efter crosschecking i ansiktet.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som har tips på hur man får tillbaka sångrösten till på måndag? 😁
+ 2
Föregående · 2 · Nästa





